דף הבית בניין ואחזקה ריהוט עיצוב מזרונים למיטות נוער
עיצוב מזרונים למיטות נוער
רחלי פרי 02/12/10 |  צפיות: 2349

מזרונים

העולם המודרני שואף ליותר נוחות וליותר בריאות, המובילים בסופו של דבר לאושר. מזרונים הם בהחלט המוצרים שאיכותם משפיעה באופן ישיר על הבריאות, בדגש על בריאות הגב והיציבה.

סוגי מזרונים

ישנם מזרנים מסוגים רבים שמטרתם לספק נוחות לכל אדם בהתאם להעדפותיו האישיות. סוג אחד זה מזרנים קשים, אשר לא שוקעים כששוכבים עליהם. סוג אחר זה דווקא מזרנים רכים יותר, שמספקים תמיכה אופטימאלית לגב. ישנו גם קו שלם של "מזרוני פינוק" אשר כוללים שכבת פינוק הבנויה מלטקס או מחומר אחר ואשר הופכת את השינה לאיכותית יותר. מזרנים אלו מומלצים במיוחד לסובלים מבעיות גב. ישנם כמובן גם מזרונים מיוחדים לספורטאים.

יצרניות מזרונים

ישנן יצרניות מזרנים מובילות, אשר מספקות כל מזרון שהלקוח יבקש. חברות כמו פולירון, קינג קויל וכמובן עמינח מייצרות גם מזרונים רכים, גם מזרונים קשים וגם מזרוני פינוק. יחד עם זאת, חשוב לציין כי המזרון הקשה של עמינח, הוא לא בהכרח המזרון הקשה של פולירון, ויכולים בהחלט להתגלות הבדלי קושי ביניהם. למעשה, זו הסיבה למה כל החברות הללו קיימות במקביל ומצליחות למצוא כל אחת את לקוחותיה היא. מה שחשוב הוא לקנות "מזרון מבית טוב" וזה משום שהחברות הגדולות משקיעות כספים במו"פ ודואגות לגב שלכם. חברות אחרות עלולות לספק לכם מזרונים שלא עומד מאחוריהם דבר.

מזרונים של ספות נוער

כל חברת מזרונים מחזיקה גם בקו של מזרונים לספות נוער. מזרונים אלו בעלי חשיבות רבה מאוד, שכן בני נוער רבים סובלים מבעיות גב. בעבר הרחוק, מורים והורים נהגו להעיר על ישיבה או עמידה כפופה, אך כיום נותנים לילדים להתפתח כרצונם. המשמעות היא הרבה פעמים יציבה לא נכונה. כאן נכנסים לתמונה מזרונים של ספות נוער, המספקים תמיכה לגב ומשפרים את הנזקים שנגרמים כתוצאה מעמידה וישיבה לא נכונים.

עיצוב מזרונים של ספות נוער

הסיבה המרכזית למה ספות נוער מוצבות בחדרי מתבגרים, זה הצורך בחיסכון במקום. חדרי נוער צריכים לכלול הרבה מאוד דברים, כגון מקום ללימודים, מקום לטלוויזיה מחשב ועוד. בתוך כל הפריטים הללו, לא נשאר מקום רב למיטה, לכן עיצוב חדרי נוער תמיד כולל ספת נוער. למעשה, מזרונים של ספות נוער מהווים חלק בלתי נפרד מספת הנוער עצמה, ולכן עיצוב המזרונים הללו חשובים לא פחות מאשר שמירה על הבריאות.

צבעיהם של מזרונים של ספות נוער רבים וססגוניים, כך שקל להתאים את המוצר הזה לעיצוב של כל חדר. פרט לכך, בדי הריפוד קלים לניקוי, שהרי אף אחד מאיתנו לא מצפה מבני הנוער לא לאכול בחדר שלהם.

מזרונים בכלל ומזרונים של מיטות נוער בפרט הם מוצרים חשובים ביותר, ויש להם השפעה ישירה על בריאות הגב שלנו ועל איכות השינה. כיום היצע המזרונים גדול מאוד, וכל אחד מוצא את המזרון שנוח לו איתו.

 


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 רחלי פרי


 


מאמרים נוספים מאת רחלי פרי
 
סוגי מזגנים
איך תדעו איזה מזגן לקנות לבית - במאמר הבא תוכלו לקרוא על כמה סוגי מזגנים ולהחכים...

ספות לנוער - נוחות ויופי
18/01/11 | ריהוט
פעם, כשהייתם רוכשים מיטות לילדכם היו ממליצים לכם בחום לא לקנות ספות נוער. יש לכך סיבה מעולה, שכן הספות הללו נפתחו בצורה גסה מאוד, ורמת הגימור שלהם השאירה הרבה מקום לשאוף ליותר.

ריצוף פרקטים - איך בדיוק עושים זאת
13/12/10 | שיפוצים
רצפת פרקטים מורכבת מפיסות של עץ מחוברות יחדיו וניתן ליצור בעזרת אותם פיסות עץ דגמים גיאומטריים שונים.

בלונים לאירועים ולימי הולדת
ניתן למצוא אתרים רבים ברשת המציעים בלונים לאירועים במגוון צורות. זרי בלונים, סידור בלונים, הדפסה על בלונים ואספקת בלונים במגוון צורות.

סוגים שונים של הדברה
ישנן שתי צורות הדברה. הדברה כימית והדברה "ירוקה". הדברה ללא חומרים כימיים לא מתאימה להדברת כל סוגי החרקים כי אם רק לחלקם.

קרמיקה - בסיס להתקנת הריצוף
13/12/10 | שיפוצים
לפני התחלת העבודה עליכם לברר איזה סוג רצפה יש לכם או יותר נכון איזה בסיס יש לרצפה שלכם, דבר זה חשוב מאוד לדעת לפני התקנת אריחי הקרמיקה כי בזה יהיה תלוי סוג ההתקנה.

משרד חקירות - התפתחות ספרות הבילוש
13/12/10 | חקירות
משרד חקירות זה מונח שעבר רומנטיזציה בדמיון שלנו, זאת בעקבות ספרים וסרטים שמקורם בתרבות הפופולארית.

מצלמות במעגל סגור - אמצעי אבטחה חיוני ביותר
מצלמות אבטחה ומצלמות במעגל סגור יכולות להיות כלי עזר רב שימושי עבור כל בעל עסק, חברה, מפעל או חנות. מדובר באמצעי אבטחה חיוניים שנועדו לסייע לבעל העסק במניעת הפסדים ונזקים אחרים, שיכולים להיגרם הן מכיוון הלקוחות והן מכיוון העובדים בעסק...

ספות נפתחות לסלון
06/12/10 | ריהוט
לפעמים כדאי לשקול רכישת ספות נפתחות על פני ספות רגילות, או לפחות שאחת הספות בסלון תהיה ספה נפתחת. ספות נפתחות הן מוצר של שניים במחיר אחד – גם ספה וגם מיטה.

ליסינג מחברת השכרת רכב
לקיחת ליסינג פרטי זה כמו השכרת רכב בישראל אך לתקופה ממושכת יותר. הרכב הוא יאנו בבעלותך ויש לך חיוב להחזיר אותו בתום תקופת הליסינג.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI