דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר חברת בדק בית
חברת בדק בית
גלאור מהנדסים 03/11/12 |  צפיות: 2076

בעולם הבנייה והנדל"ן החשיבות של כל עסקה היא משמעותית. כל חתימה על חוזה, כל רכישה של דירה היא הוצאה של מאות אלפי שקלים. אם נעשית עסקה חכמה, היא עשויה להוות השקעה שתניב רווחים יפים במשך שנים רבות. אבל אם נעשית בפזיזות, עלולה אותה ההוצאה להתבטא בהפסדים מכאיבים. אחת הדרכים לוודא היטב על מה אתם מוציאים את הכסף שלכם היא פנייה אל חברת בדק בית.

חברת בדק בית היא חברה המעסיקה מהנדסי בניין וקונסטרוקציה, שמאי מקרקעין ומומחים בתחום הבנייה, לשם ביצוע ביקורת מבנים לפני עסקאות רכישה. הביקורת המתבצעת על ידי חברת בדק הבית נועדה לגלות ליקויי בנייה, אם ישנם, בנכס העומד לפני רכישה, והערכת אפשרות התיקון שלהם, עלות התיקון אם אפשרי, וההשפעה על ערך הנכס.

למה לפנות אל חברת בדק בית?

חתימה על חוזה לרכישת נכס, בין אם לצורך מגורים או עבודה או לצורך השקעה, מלווה בהרבה חששות ומתח. מדובר בהוצאה הכספית הגדולה ביותר שתעשו בחייכם, ככל הנראה. פנייה לחברת בדק בית תסיר את כל החששות מעל ליבכם ותבטיח לכם את הידיעה הברורה והוודאית האם מדובר ברכישה כדאית או לא.

ביקורת מצד מהנדסי החברה תעבור על כל הסטנדרטים והתקנים הנדרשים עבור כל מבנה, בהתאם לנתונים הספציפיים שלו. הביקורת תוודא שאין בעיות רטיבות, שיסודות המבנה חזקים ויציבים ולא ישקעו חלילה במרוצת הזמן, שהתקרה מספיק גבוהה והקירות ישרים, שהשלד חזק מספיק על מנת לעמוד בעומסים המיועדים ועוד.

אם ישנם ליקויי בנייה בנכס, עדיף שתדעו עליהם מראש. בעזרת שירותיהם של שמאי מקרקעין ומהנדסי בניין וקונסטרוקציה, תקבלו לא רק מידע על הליקויים הקיימים ועל האם הם מהווים סכנה לבטיחות הדיירים בנכס, אלא גם תדעו אם הם עלולים לגרום לירידת ערך הנכס בעתיד, האם תיקונם אפשרי והאם הוא כדאי לכם מבחינה כלכלית.

חברת בדק בית תלווה אתכם החל מתהליך הבדיקה, דרך הסקת המסקנות ועד ליישומן הסופי. גם את בדיקת סביבת הנכס לאיתור בעיות קרינה ותשתיות תבצע החברה, ואף תלווה אתכם בכל הצעדים המשפטיים של רישום הדירה, בדיקת החובות על הנכס ועוד. בעזרת חברת בדק בית תוכלו לחתום על החוזה בלב שלם וללא כל חששות מיותרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 גלאור מהנדסים

המאמר נכתב על ידי צביקה כהנא, מנכ"ל חברת גלאור מהנדסים ויועצים



 


מאמרים נוספים מאת גלאור מהנדסים
 
מצלמה תרמית, איתור רטיבות ומה שביניהם
רטיבות אינה דבר פשוט להתמודדות. עיקר הקושי נעוץ בזיהוי הבעיה, שנעשה לרוב כשהנזקים כבר יוצאים משליטה. בדיוק לשם כך נוצרו פיתוחים טכנולוגיים שנועדו להפוך את איתור הבעיה לפשוט יותר. מצלמה תרמית היא אחד מהם.

מצלמה תרמית ויתרונותיה
רטיבות יכולה להוות הרבה יותר מאשר פגם אסתטי, ואף לסכן את יסודות המבנה כולו. קשה מאד לאתר רטיבות בשלביה הראשונים, וכאשר מבחינים בה- כבר מאוחר מדי. באמצעות מצלמה תרמית ניתן לגלות את הבעיה בקלות.

מצלמה טרמית: המפתח שלכם לאיתור הרטיבות
מאז שנכנסה מצלמה טרמית לתחום בדק הבית, השתנו חוקיו במידה רבה. עד אז, איתור רטיבות נחשב למשימה קשה ביותר. אולם, מצלמה מבוססת קרני אינפרא-אדומות זו הפכה את הזיהוי למהיר ויעיל, דבר שחוסך מאמצים וכספים רבים.

מה בוחנים במסגרת בדק בית?
אתם מעוניינים לעבור לדירה חדשה, ויודעים כי לפניכם העסקה החשובה ביותר של חייכם. החלטתם להזמין חברה אשר מתמחה בביצוע בדק בית. אתם יודעים כי מטרת הבדיקה היא לגלות ליקויים שונים בבית, אבל מה בכלל נכלל בה?

חיזוק מבנים, רעידות אדמה ומה שביניהם
ההערכות הן שרעידת אדמה חזקה בישראל היא רק עניין של זמן. לכן, החל בשנים האחרונות תהליך שבו מחזקים מבנים ישנים, כך שיוכלו להישאר עומדים גם כשהאדמה תרעד. מה הקשר בין חיזוק מבנים לבין חברות המבצעות בדק בית?

בדיקת מערכת החשמל במסגרת בדק בית
אנחנו תלויים לגמרי במערכת החשמל. כל תקלה, ולו למספר דקות, מעלה את מפלס הפאניקה מיד. מלבד הנוחות, ליקויים במערכת החשמל מהווים סכנה רצינית, שרק מתגברת עם הזמן. חשוב שתתבצע בחינה מקיפה של המערכת במסגרת בדק בית.

ריצוף, בדק בית ומה שביניהם
בשעה טובה, אתם עומדים לרכוש דירה חדשה, הכול נראה מצויין. טוב, למעט הפגם הזה בריצוף הבניין. אתם לא רקדנים, אבל מוכנים להישבע שהרצפה עקומה. אולי אינכם יודעים, אבל לפניכם ליקוי בניה רציני, שצריך להוות חלק מהותי בכל בדק בית.

מצלמה תרמית
יש פריטים שלא ברור כיצד הסתדרנו לפני שהם הומצאו. אם תשאלו כל גורם בענף הבנייה או השיפוצים, מצלמה תרמית בוודאי תוגדר ככזו. מאז שנכנסה לשימוש, מאפשרת היא לגלות רטיבות בדרך המהירה והיעילה ביותר.

כיצד מסייעת מצלמה תרמית לאתר כתמי רטיבות בצורה המדויקת ביותר?
כאשר מדברים על רטיבות, רבים חושבים על קיר דהוי ובו כתם לחות וסדקים למכביר. זהו, כמובן, מקרה קיצוני מאד של רטיבות, וגילוי הבעיה בשלב הזה עלול להיות מאוחר מדי. כדי לגלות בעיית רטיבות בזמן, מצלמה תרמית היא הפתרון.

בדיקת בית: מה צריך לבדוק בכלל?
רכישת דירה היא העסקה המשמעותית ביותר שתעשו בחיים שלכם. היא עלולה להתברר גם כחתול ענקי בשק- למשל, כשהבית לא עומד בציפיות ממנו, ומכיל אינספור ליקויים. רק בדיקת בית מקיפה תמנע זאת - אבל ממה היא מורכבת בכלל?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI