דף הבית קניות וצרכנות צרכנות פירוק רכבים – גם להיפטר מהרכב וגם להרוויח סכום כסף
פירוק רכבים – גם להיפטר מהרכב וגם להרוויח סכום כסף
דני לוי 07/06/12 |  צפיות: 2900

מידי שנה בשנה נוספים אלפי רכבים לכבישי ישראל. אין זומשימה קלה כלל ועיקר למכור את הרכבים הישנים היות עלות תיקונם עולה על שוויים. משרד התחבורה רוצה להיפטר מרכבים שעבר זמנם אשר מזהמים את הסביבה ומציע לבעלי המכוניות הישנות שירות הנקרא פירוק רכבים.

פירוק רכבים –כל מה אשר כדאי לדעת

1. פירוק רכבים הוא דרך להוציא מהכביש מכוניות ישנות ומשומשות שעבר זמנן. בעלי הרכבים יוכלו להיפטר מהמכונית הישנה ע"י מכירתה לתעשיית הברזל ואו לחלקי חילוףלכלי רכב אחרים. איכות הסביבה תוכל להישמר בעזרת פירוק רכבים המאפשר לנצל את חלקי הרכב לצורך תעשיית הברזל או גם למטרת חלפים לרכבים.

2. פירוק רכבים הינו דבר שאינו דורש פרוצדורה מסובכת. יש צורך להעביר את הרכב אל מגרשי הפירוק, להודיע למשרד התחבורה ואגף הרישוי על ביטול רישיונו של הרכב ולרשום את הרכב לבעלות בעלי המגרש.

3. אחרי פירוק המכונית ע"י העוסקים בתחום של פירוק רכבים משווקים החלקים של הברזל לתעשיות הברזל או שיש חלקים אחרים מהרכב אשר ניתן להעבירם שיפוץ ולאחר מכן לשווקם כחלקים משופצים. בזמן שבעל המגרש מוכר,למשל, מנוע מכונית, הוא צריך להוכיח בעלות על הרכב. בגלל זה כאשר הנכם מוכרים רכבים לפירוק הנכם חייבים לעשות העברת בעלות אפילו על רכב ישן ומקרטע.

4. כאשר לכלי הרכב הישן לא קיים טסט אין אפשרות להעביר את הבעלות עליו, אחרי שמכרתם את המכונית למגרש הגרוטאות רצוי ללכת למשרד הרישוי ולהשאיר שם את הרישיונות של המכונית הישן. במידה שלא תעשו כך, הינכם עלולים להיות מואשמים בסחרבחלקים גנובים.

רכבים לפירוק –מונעים זיהום אוויר

1. בתעשיית הברזל מפיקים תועלת רבה ושימוש חוזר בחלקיהם המתכתיים של רכבים לפירוק. בנוסף לזה יש תועלת רבה בהוצאתם מפעולה של רכבים לפירוק, דבר המונע זיהום אוויר ומביא לשיפור איכות הסביבה.

2. מחיר המחירון המצוי אינו תקף לגבי רכבים לפירוק הנמכרים לחברות המתעסקות בענף. גובה התשלום עבור רכישת רכבים לפירוק הינו תשלום קבוע הנקבע ע"י משרד התחבורה. בכסף שתקבלו עבור המכונית הישנה תוכלו לקנות רכב יותר חדיש שיהיה יותר בטוח ויתרום לאיכות הסביבה.

קונה רכבים לפירוק -באישור משרד התחבורה

1. בכל מקום בארץ מצויים כאלה העוסקים בקניית רכבים לפירוק. עסק אשר קונה רכבים לפירוק חייב להיות בעל רישיון מיוחד ממשרד התחבורה המאשר לו לעסוק בתחום זה.

2. המחירבעבור אוטו ישן המשולם על ידי עסק אשר רוכש רכבים לפירוק הינו במזומן על פי קביעת משרד התחבורה. שלשת אלפים שקלים הוא הסך הגדול ביותר המשולם עבור רכבים לפירוק.

3. בעל עסקאשר רוכש רכבים לפירוק משלם עשרה אחוזים ממחיר המחירון של הרכב. לעתים, כאשר המחיר קטן במיוחד, בעל המגרש יגרור את הרכב ואתם תחסכו את מחיר הגרירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני לוי

כדי להצליחבדיאטה או בהרזיה צריך  יעוץ מקצועי.



 


מאמרים נוספים מאת דני לוי
 
אומניות לחימה – כמעט כל דבר שראוי להכיר
04/03/13 | צרכנות
מכיוון שבני האדם מחפשים תמיד דרכים להגן על עצמם, על כן הם יצרו את אמצעי ההגנה אשר נקרא אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית היו הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל רחבי תבל וגם בארצות המערב. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי המשתתף באולימפיאדות רבות.

נדלן במושבים – על אודות השוני בין רכישה של נכס בעיר וקנייה במושב
04/03/13 | צרכנות
בנושא של נדלן במושבים נכללים אדמות מסחריות, אדמות חקלאיות ויחידות למגורים וכו'. מחיריהם של נדלן במושבים נתונים לשינויים ותלויים בכמה גורמים. משום כך, רצוי מאוד לגשת לייעוץ אל שמאי שמתמצא בתחום כדי לקבל ממנו הערכת מחיר ריאלית ועדכנית בטרם מחליטים על עיסקת נדלן במושבים.

קידוח בטון – שילוב של מומחיות וציוד איכותי
04/03/13 | צרכנות
מי שמעוניין לפעול בפעילות של קידוח בטון יש צורך להיות מקצוען. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. המלאכה של קידוחי בטון מצריכה ציוד מקצועי מתאים, עובדים מומחים שיש להם ידע בענף.

ארונות הזזה – הכל על העיצוב המיוחד
04/03/13 | צרכנות
המילה האחרונה בנושא של הארונות הן ארונות הזזה. באמצעות ארונות הזזה ניתן לחסוך באופן משמעותי במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הם ארונות מעוצבים. מעצבים רבים בוחרים לתכנן את הריהוט של הבית עם ארונות הזזה ומשקיעים מחשבה ומאמצים רבים בעיצובם.

עורך דין גירושין – בנושא תחומי העיסוק המגוונים
04/03/13 | צרכנות
כשבני זוג מגיעים להחלטה כי הם רוצים להיפרד זו מזה ויש צורך לערוך חלוקת רכוש ביניהם, פונים לצורך סידור העניין אל עורך דין גירושין. עורך דין גירושין יהיה יכול לסייע לבני הזוג לצלוח את הזמנים הקשים יותר בקלות וחלוקת הרכוש תיעשה בהסכמת בני הזוג.

טיסות לניו יורק – בנושא אתרי התיירות הטובים ביותר
04/03/13 | צרכנות
טיסות לניו יורק הם בין הטיסות הנדרשות ביותר. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי הינה דרך טיסות לניו יורק. יש אפשרות להגיע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי בנוסף באמצעות טיסה העוברת במדינה אירופאית.

טיול מאורגן לתאילנד - בנושא היתרונות
04/03/13 | צרכנות
כמו כל טיול אחר, גם טיול מאורגן לתאילנד נותן אפשרות לבקר באתרים שבהם לא היינו מצליחים לבקר בכוחות עצמינו. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אותנו אל המקומות האקזוטיים ביותר בתבל. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זאת חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

דלתות פנים - הכול על סוגי הדלתות
28/01/13 | צרכנות
יש התקדמות גדולה בנושא עיצוב הבית בזכות דלתות פנים. כעת , דלתות פנים בנויות ממגוון רחב של מרכיבים, בגיוון של עיצובים רבים ושלל גוונים. לפני שנים רבות היו בשימוש גם דלתות פנים , אולם הם היו תמיד עם מראה אחיד.

אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
28/01/13 | צרכנות
ספורט של אומניות לחימה החל להיות נפוץ מתוך הצורך בהגנה עצמית. אומניות לחימה הוכנסו למסגרת של המשחקים האולימפיים, לאחר החלטתה של וועידת סורבון בשנת 1984 אשר דנה על המשחקים האולימפיים.

עורך דין פשיטת רגל – במטרה לעבור את ההליך בשלום
28/01/13 | צרכנות
הליך של פשיטת רגל הינו תהליך משפטי לא פשוט וכדי שהדבר יתבצע בשיטה הראויה , כדאי מאוד לגשת לאיש מקצוע שיידע איך ניתן לתת סיוע מתאים ולעבור את ההליכים בדרך הטובה ביותר . האיש שמתאים למטרה זו הוא, עורך דין פשיטת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI