דף הבית חוק ומשפט ביטוח תביעה נגד סוכנות ביטוח
תביעה נגד סוכנות ביטוח
לילך כהן 02/07/12 |  צפיות: 13846


רגע האמת של כל פוליסה

בכל יום אנו רואים כיצד סוכני ביטוח שונים עושים את הכול על מנת לשכנע לקוחות חדשים להצטרף להגנה שאמורה לספק פוליסת ביטוח כזו או אחרת. אין ספק שעבור רבים מאלו שחותמים לבסוף על פוליסה כלשהי, המחשבה שכל תביעה נגד סוכנות ביטוח במקרה הצורך תקבל בדיקה וטיפול רציניים, היא כזו שעוברת בראש.

אחרי הכול אף אחד מאתנו לא מעוניין להיקלע לאסון מסוים או להרגיש כיצד הוא נפגע ברכושו או בחייו האישיים בצורה כזו או אחרת. אך בשורה התחתונה אף אחד מאתנו גם לא יודע מה יילד יום ומה צופן העתיד ולכן רכישת ביטוח חיים, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח רכב וכיו' היא מהלך שאמור לגבות אותנו ברגע האמת.

כיצד לקבל בדיוק את מה שמגיע

התמודדות עם סוכנות ביטוח מסוימת יכולה להיות מאוד לא נעימה עבור מי שמגיש תביעה כלשהי. די בכך שנחשוב על מצבו של אדם שנפגע בעבודה או על מי שגילה נזקים חמורים בביתו על מנת לראות עד כמה מצבו שברירי גם כך, וכל מה שהוא צריך כרגע זה טיפול מקצועי שכולל יחס אישי וכמה שיותר מכובד והוגן.

לכן אם תביעה נגד סוכנות ביטוח מתחילה ברגל שמאל, כמו שאומרים, והתובע מרגיש כיצד מתייחסים בביטול לתביעתו או שדוחים אותה על הסף בצורה מהירה מדי, הרי שההרגשה האישית שלו הופכת לקשה עוד יותר. בהגשת תביעה כזו חשוב להיות שקולים וחזקים על מנת לראות כיצד מקבלים את כל מה שמגיע מסוכנות הביטוח.

זה יכול להיות ארוך ולא קל

אנו יכולים לראות כיצד לא מעט אנשים פונים לאנשי מקצוע בתחום המשפט על מנת להיות רגועים יותר ברגע שהם מתכוונים להגיש תביעה. זאת מתוך ידיעה שסעיפים שונים של הפוליסה ואותיות קטנות שחבויות להן בין הדפים יכולים להפוך את התמונה ולהביא לכך שהתובע לא יזכה להצלחה בתביעתו.

חלק מהעניין הוא שבלא מעט מקרים הגשה של תביעה נגד סוכנות ביטוח היא תחילה של סאגה שלא נגמרת. הדבר מטלטל את התובע למשך זמן רב עד שלעתים הוא מסכים לאיזה הסכם פשרה שתורם יותר למבטחים מאשר לו. איש מקצוע איכותי יכול גם לקצר את הזמן ולהציג תוצאות חיוביות יותר עבור לקוחותיו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI