דף הבית חוק ומשפט ביטוח תביעות נגד חברות ביטוח
תביעות נגד חברות ביטוח
לילך כהן 02/07/12 |  צפיות: 13678


תמורה לפרמיות ששילמנו בקביעות

לא נטעה אם נגיד שיש רבים שמרגישים עד כמה חברות ביטוח יכולות להיות כאלה שמקשות עלינו לא מעט. לא אחת אנו שומעים כיצד מי ששילם פרמיות של ביטוח חיים או ביטוח דירה במשך שנים רבות וללא כל סטייה או הפסקה מגלה שגם תביעות נגד חברות ביטוח שהינן מוצדקות אינן זוכות למענה הוגן.

נראה כי כל אחד מאתנו מכיר איזה חבר או קרוב משפחה שגילה עד כמה לדעתו הוא לא קיבל את הפיצוי המלא שהגיע לו או עד כמה הוא היה צריך להמתין לפיצוי מסוים, כשבמקרים מסוימים בדיקות ודיונים רבים היו מנת חלקו עד לתוצאה לא ממש מספקת. אין ספק שמצב זה מדגיש עד כמה לא נעימה יכולה להיות תביעה מסוימת.

האם לכל תביעה יש סוף מוצלח

ברגע שאנו מחליטים להגיש תביעה לאחר מקרה אסון או מקרים לא נעימים אחרים אנו מרגישים עד כמה יש לנו צורך בשירות מקצועי מצדה של חברת הביטוח. זהו הרגע שבו אנו מנסים לראות האם הכסף ששילמנו אכן מזכה אותנו בפיצוי או בסיוע אחר או שסתם הוצאנו ממיטב כספנו ללא כל תמורה עתידית.

לא מעט תביעות נגד חברות ביטוח מוגשות מדי שנה, וניתן בהחלט להבין כיצד גם בחינה מדוקדקת שלהן לא תמיד מביאה לאישור תביעה מסוימת או להחלטה חיובית לגבי הענקת פיצוי. אך די ברור שהמינימום שאנו דורשים הוא לראות כיצד התביעה שלנו זוכה להתייחסות רצינית בכדי שיהיה סיכוי מכובד לאישורה.

יש מי שמתמחה בכך

בעולם המודרני של היום דיונים שונים יכולים להסתיים ללא הסכמה כך שצריך גוף משפטי שיחליט לטובת אחד הצדדים. כך אנו יכולים לראות כיצד גם בעולם הביטוח מגיעות תביעות רבות עד לבית המשפט שדן בעניינם של שני הצדדים ומגיע להחלטה בהתאם ללשון החוק ולעמידה (או אי עמידה) של אחד הצדדים בחוקים הרלוונטיים.

אך על מנת ליהנות מסיכוי רציני לזכות בתביעה מבינים רבים כי עליהם להיעזר באיש מקצוע שנחשב למומחה ולמנוסה בתחום זה. עורך דין איכותי ומקצועי שעוסק בנושאי ביטוח יכול להראות לכל לקוח שלו עד כמה תביעות נגד חברות ביטוח יכולות להיות מהירות וכאלה שגדול הסיכוי שלהן לעמוד על זכויותיו של התובע.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 לילך כהן


 


מאמרים נוספים מאת לילך כהן
 
יעוץ זוגי
על מנת לשפר את איכות הזוגיות שלהם ואת איכות חייהם בכלל מרגישים זוגות רבים כיצד עליהם לבצע מהלכים חשובים וצעדים נכונים.

משבר בזוגיות
את המשפט "אף אחד לא מלקק דבש בחיים" כולנו מכירים. נראה כי הדבר נכון גם לגבי זוגיות מאחר ובפעמים רבות למרות כוונות טובות של שני בני הזוג נוצרים חיכוכים לא נעימים שיכולים רק להזיק.

ייעוץ זוגי
בני זוג רבים חושבים שהם עושים את הכול נכון. לכן הם מופתעים לגלות לעתים כיצד אין כל הסכמה בינם לבין השותף לחיים או כיצד הם מגיעים לחיכוך מר בעקבות דבר פעוט.

טיפול זוגי
בלא מעט פעמים אפשר לראות כיצד מערכת יחסית מסוימת נתקעת לה והיא זקוקה לרענון או להתנעה מחדש,

הפעלות לימי הולדת
ברגע שמתקרב יום ההולדת אנו מנסים לעשות פעולות שונות על מנת להבטיח את ההנאה ממנו.

מיטת מעבר
17/10/12 | הורות
ברגעים רבים של חיי התינוק אנו מזהים כיצד יש לבצע מהלכים שונים על מנת לעזור לו. בכל חודש וחודשו אפשר לראות כיצד על התינוק עוברים שיוניים רבים וכיצד הוא מתפתח מול עינינו.

מיטה לגיל שנתיים
17/10/12 | הורות
חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

מיטת מעבר לתינוק
17/10/12 | הורות
חייו של התינוק נראים לנו לעתים כשגרתיים או ככאלו שמתנהלים להם על מי מנוחות.

סדנא לחשיבה חיובית
לא אחת אנו רואים כיצד גישה שלילית אינה מביאה אותנו למקומות טובים והיא בעצם מונעת מאתנו הצלחה או מימוש שאיפות שונות.

סדנאות צחוק ליום הולדת
הגעתו שלו יום ההולדת מסמנת גם חיפושים אחר אטרקציה מיוחדת שתהפוך את המסיבה לכזו שבה כולם ייהנו.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI