דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מתנפחים - כל דבר על המתנפחים
מתנפחים - כל דבר על המתנפחים
דני לוי 09/07/12 |  צפיות: 3078

בכל טווח גיל, מי שרוצה לשכוח במקצת מהיומיום ולהוציא מרץ ולמלא מצברים כשיר לקפוץ ולהשתחרר במתקני מתנפחים. בימינו לא צריך ללכת ללונה- פארק כדי ליהנות ממתקני מתנפחים. קימת אפשרות לשכור מתנפחים כמעט לכל מסיבה. שכרתם מתנפחים? המוזמנים לא ישכחו את החגיגה.

מתנפחים-4 עניינים שכדאי לדעת

1. המיוחד במתקני מתנפחים הוא שהם מקובלים בגילאים מגוונים ולפעמים גם בקרב מבוגרים.עבור כל גיל יש מתנפחים שמתאימים לו , לילדים מתאים מגלשות וטרמפולינות. ולמבוגרים מתאים יותר מסלולי מבוכים קירות טיפוס ועוד סוגים שונים של מתנפחים עם אתגר ומשימה קיימים סוגים של מתנפחים מגוונים ומיוחדים כמעט לכל הגילאים, ילדים קטנים יעדיפומתנפחים בצורה של טרמפולינה או גם מתנפחים המשמשים כמגלשה, ומבוגרים מעדיפים מתנפחים עם משימות ואתגרים כמו קיר טיפוס או מסלולי מבוכים ועוד.

2. בחירת מתנפחים תלויה בעונה. בקיץ מומלץ לבחור מתנפחים המאפשרים פעילויות במים, בחורף מומלץ לבחור מתנפחים שאפשר להציב באתרים סגורים.

3. קיימים שלשה קריטריונים להתאמת מתנפחים , לפי השטח, לפי גובה התקציב ולפי מספר האורחים. מומלץ מאוד להעמיד את המתנפחים באופן שיהיו רווחים מתאימים בין המתקנים. במידה ומוזמנים משתתפים בכמות גדולה קיים צורך להביא מתנפחים בכמות מתאימה כדי שהמוזמנים לא ייאלצו לחכות זמן רב כדי לעלות למתקן.

4. לפעמים קורה שיש נפילות ממתקן המתנפחים, מסיבה זו יש להציב את המתקן על מקום חלק וללא מהמורות או עצמים זרים כדי שלא יהיו פגיעות או פציעות. מומלץלהעמיד אותם על דשא או גם לרפד את השטח במזרונים.

השכרת מתנפחים -כל מה שרציתם לדעת

1. בשוק ישנן חברות שונות המתעסקות בעניין של השכרת מתנפחים בעת שאנו בוחרים חברה רצוי לבצע סקר שוק ולהשוות מחירים. לאחר שתבדקו יהיה באפשרותכם לגלות שקיים הבדל בעל משמעות בעלויות.

2. לפי המלצות - מומלץ גם לערוך בירור אצל ידידים וחברים שיש להם ניסיון מהעבר בשכירת מתנפחים לאירועים ונוכל לקבל מהם הנחיות. נוסף על כך באתרים באינטרנט ובפורומים העוסקים בעניין השכרת מתנפחים ניתן לקבל טיפים אודות חברות טובות.

3. לפי הגיל - בשעה שאנחנו מנסים למצוא מתנפחים נחוץ לחפש מתקנים שמתאימים לגילם של האורחים.

4. לפי גודל השטח – מתקן בעל מימדים לא מתאים למקום עם שטח מצומצם, ואולם במידה ומקום האירוע הוא עם שטח גדול יש אפשרות להציג מגוון רב יותר של מתנפחים.

5. אין בעל ניסיון יותר מהחברות שעוסקות בעניין של השכרת מתנפחים וללא ספק יכולים לקבל מהם עצה טובה מהם המתקנים הכדאיים.

6. לצורך הבטיחות וכדי למנוע אסון באירוע שמשולב עם השכרת מתנפחים יש לבדוק שהחברה המשכירה מקפידה על כללי הבטיחות.כדי שלא תהיינה בעיות בטיחות , דואגות החברות הרציניות שיהיו נציגים מטעמה בכל עת האירוע כדי לשמור על נושא הבטיחות.

אטרקציות לבר מצווה -שלושה עניינים שצריך לדעת

1. כל מי שמארגן מסיבה כמו למשל יומולדת או בר מצווה מעוניין שאורחיו יישארו במקום האירוע כמה שיותר זמן, הזמנת אטרקציות לבר מצווה גורמת עניין לאורחים השמחים להישאר באירוע עד סופו.

2. אטרקציות למבוגרים מתאים להזמין כשבאירוע מוזמנים גם אורחיםמבוגרים.

3. העולם של אטרקציות לבר מצווה הוא עולם גדול ורחב, כל יום נולדות אטרקציות חדשות. מה שבעיקר מעניין זה משחקי שולחן ומשחקי מחשב, משחקים אלו יכולים להתאים גם לילדים וגם למבוגרים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דני לוי

כדי להצליחבדיאטה או בהרזיה צריך  יעוץ מקצועי.



 


מאמרים נוספים מאת דני לוי
 
אומניות לחימה – כמעט כל דבר שראוי להכיר
04/03/13 | צרכנות
מכיוון שבני האדם מחפשים תמיד דרכים להגן על עצמם, על כן הם יצרו את אמצעי ההגנה אשר נקרא אומניות לחימה. אומניות הלחימה הסינית היו הראשונות ואלו היו מודל ודוגמה לאומניות לחימה בכל רחבי תבל וגם בארצות המערב. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי המשתתף באולימפיאדות רבות.

נדלן במושבים – על אודות השוני בין רכישה של נכס בעיר וקנייה במושב
04/03/13 | צרכנות
בנושא של נדלן במושבים נכללים אדמות מסחריות, אדמות חקלאיות ויחידות למגורים וכו'. מחיריהם של נדלן במושבים נתונים לשינויים ותלויים בכמה גורמים. משום כך, רצוי מאוד לגשת לייעוץ אל שמאי שמתמצא בתחום כדי לקבל ממנו הערכת מחיר ריאלית ועדכנית בטרם מחליטים על עיסקת נדלן במושבים.

קידוח בטון – שילוב של מומחיות וציוד איכותי
04/03/13 | צרכנות
מי שמעוניין לפעול בפעילות של קידוח בטון יש צורך להיות מקצוען. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. המלאכה של קידוחי בטון מצריכה ציוד מקצועי מתאים, עובדים מומחים שיש להם ידע בענף.

ארונות הזזה – הכל על העיצוב המיוחד
04/03/13 | צרכנות
המילה האחרונה בנושא של הארונות הן ארונות הזזה. באמצעות ארונות הזזה ניתן לחסוך באופן משמעותי במקומות איחסון בצורה הטובה ביותר. ארונות הזזה הם ארונות מעוצבים. מעצבים רבים בוחרים לתכנן את הריהוט של הבית עם ארונות הזזה ומשקיעים מחשבה ומאמצים רבים בעיצובם.

עורך דין גירושין – בנושא תחומי העיסוק המגוונים
04/03/13 | צרכנות
כשבני זוג מגיעים להחלטה כי הם רוצים להיפרד זו מזה ויש צורך לערוך חלוקת רכוש ביניהם, פונים לצורך סידור העניין אל עורך דין גירושין. עורך דין גירושין יהיה יכול לסייע לבני הזוג לצלוח את הזמנים הקשים יותר בקלות וחלוקת הרכוש תיעשה בהסכמת בני הזוג.

טיסות לניו יורק – בנושא אתרי התיירות הטובים ביותר
04/03/13 | צרכנות
טיסות לניו יורק הם בין הטיסות הנדרשות ביותר. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה ביותר בעולם החופשי הינה דרך טיסות לניו יורק. יש אפשרות להגיע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי בנוסף באמצעות טיסה העוברת במדינה אירופאית.

טיול מאורגן לתאילנד - בנושא היתרונות
04/03/13 | צרכנות
כמו כל טיול אחר, גם טיול מאורגן לתאילנד נותן אפשרות לבקר באתרים שבהם לא היינו מצליחים לבקר בכוחות עצמינו. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אותנו אל המקומות האקזוטיים ביותר בתבל. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זאת חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

דלתות פנים - הכול על סוגי הדלתות
28/01/13 | צרכנות
יש התקדמות גדולה בנושא עיצוב הבית בזכות דלתות פנים. כעת , דלתות פנים בנויות ממגוון רחב של מרכיבים, בגיוון של עיצובים רבים ושלל גוונים. לפני שנים רבות היו בשימוש גם דלתות פנים , אולם הם היו תמיד עם מראה אחיד.

אומניות לחימה - אודות סוגי הספורט המיוחדים
28/01/13 | צרכנות
ספורט של אומניות לחימה החל להיות נפוץ מתוך הצורך בהגנה עצמית. אומניות לחימה הוכנסו למסגרת של המשחקים האולימפיים, לאחר החלטתה של וועידת סורבון בשנת 1984 אשר דנה על המשחקים האולימפיים.

עורך דין פשיטת רגל – במטרה לעבור את ההליך בשלום
28/01/13 | צרכנות
הליך של פשיטת רגל הינו תהליך משפטי לא פשוט וכדי שהדבר יתבצע בשיטה הראויה , כדאי מאוד לגשת לאיש מקצוע שיידע איך ניתן לתת סיוע מתאים ולעבור את ההליכים בדרך הטובה ביותר . האיש שמתאים למטרה זו הוא, עורך דין פשיטת רגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI