דף הבית קניות וצרכנות קניות חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
אירה פינסקר 20/05/13 |  צפיות: 4770

המונח חנויות הריון איננו מדויק, ומתייחס, למעשה לחנויות רב תכליתיות המציעות מוצרים רבים לאם ולתינוק. ניתן לומר שהשם "חנויות הריון" אינו מצביע על סוג המוצרים המוצעים בהן, אלא על התקופה בה מומלץ לבקר בחנויות אלה. חשוב לדעת שבחנויות הריון ניתן למצוא הרבה יותר מאשר מוצרים לתקופת ההריון: בנוסף לאלה, קיימים בהן גם מוצרים לאם ולתינוק לאחר הלידה. יחד עם זאת, את בחירת המוצרים ואת רכישתם מומלץ לבצע בתקופת ההריון, על מנת להקל כמה שיותר על האם בתקופה הראשונה שלאחר הלידה.

אם כן, מומלץ לבקר בחנויות הריון בתקופת ההריון. ומה ניתן למצוא שם? ראשית כל, בגדים ונעליים להריון. מומלץ בחום להקפיד על בגדים נוחים ובמיוחד על נעליים נוחות ויציבות לתקופת ההריון. זה לא הזמן לעקבים גבוהים, אלא אם כן אתן מלכות אנגליה ומצלמים אתכן כל הזמן. לכן, אם אתן רגילות להתונסס על עקבים דקים בגובה של 10-12 ס"מ, מומלץ לרדת לעקב של עד 5 ס"מ, ורצוי רחב, ליתר יציבות. זכרנה, שההריון מוסיף לכן משקל והעומס על הרגליים גדל. בנוסף, חלק מהנשים מפתחות בצקת זמנית ברגליים בתקופת ההריון האחרונה, ולכן עדיף לנעול נעליים רחבות, אפילו אם מעט פחות אלגנטיות.

בנוסף לכך, ניתן למצוא בחנויות הריון ספרים ומדריכים שונים לגבי ההכנה ללידה, שיטות מומלצות, תיקים מיוחדים לחדר לידה בהם ניתן לארגן את הציוד ביתר קלות ומבעוד מועד, אלבומים מעוצבים לתמונות הריון ולידה, מתנות ליולדות, וכדומה.

מוצרים שונים לאם ולתינוק מוצגים בחנויות הריון במגוון רחב. בגדי הנקה, ציוד לשאיבת חלב ולאחסונו, בקבוקים, מכשירי חיטוי, מנשאים, צעצועים, בגדי תינוקות, מצעים ושמיכות, מגבות, עגלות, עריסות, סלקלים – כל אלה ניתן למצוא בחנויות הריון, על אף שייעודם של מוצרים אלה הוא לשמש את ההורים ואת הילד לאחר לידתו. חשוב לזכור שקשה מאוד לערוך שופינג, שלא לדבר על מחקר שוק, עם תינוק קטנטן על הידיים, ולכן מומלץ להתארגן מבעוד מועד.

לסיכום, חנויות הריון הן חנויות בהן מומלץ לבקר בתקופת ההריון, על מנת להתארגן ולהתכונן באופן מלא ומיטבי לבואו של תינוק חדש אל העולם ואל המשפחה. מזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אירה פינסקר


 


מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר
 
חנויות הריון: חנויות לשופינג בתקופת ההריון
20/05/13 | קניות
חנויות הריון אינן מציעות רק מוצרים לשימוש בתקופת ההריון, אלא גם מוצרים לתינוקות ולאמהות. לכן המונח חנויות הריון מתייחס לתקופה בה מומלץ לבצע את הרכישות.

מוצרי החתלה: חיוניים ונוספים
20/05/13 | קניות
מוצרי החתלה נועדו להקל על פעילויות הטיפוח של התינוק. בין המוצרים האלה ניתן למצוא פריטים חיוניים, שקשה בלעדיהם, ופריטים שאינם הכרחיים.

עגלות תינוק: מספר הגלגלים והשלכותיו
20/05/13 | קניות
עגלות תינוק יוצרו בעבר על גבי ארבעה גלגלים באופן קבוע. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הופיעו גם דגמים על גבי שלושה גלגלים. המאמר מביא את היתרונות ואת החסרונות התפקודיים של התצורה החדשה.

בגדי הריון: לכל משפחה ולכל תקציב
20/05/13 | אופנה
בגדי הריון מספקים מענה לצורכן של מיליוני נשים לתפקד באופן מלא בתקופת ההריון. בשוק קיימים מוצרים מקטגוריות שונות, המאפשרים לחדש את המלתחה בהתאם לאילוצי התקציב המשפחתי.

בחירה נבונה של עגלת מוצי
20/05/13 | קניות
עגלת מוצי היא עגלה יוקרתית, מתוחכמת, איכותית, אמינה ומסוגננת. בסניפי מדרלנד, המשווקת הבלעדית של מוצי בישראל, תוכלו להנות ממבחר רחב של דגמים ומייעוץ מקצועי.

טויוטה יאריס דור שלישי: נתונים עיקריים
טויוטה יאריס החדשה היא אחת המכוניות האיכותיות בשוק הרכבים הזעירים. במאמר נבחנים השינויים שבוצעו בדגם החדש של טויוטה יאריס.

טרייד אין: עסקה בטוחה
20/05/13 | צרכנות
טרייד אין נחשב בעבר לתחום אפור, כמעט על גבול הבלתי חוקי. בתי עסק קטנים ומפוקפקים הופיעו ונעלמו מהשוק. יחד עם זאת, כיום נמצאים בשוק כמה שחקנים סולידיים בתחום, אשר הפנייה אליהם נחשבת לבטוחה.

שדרוג של מכונית טויוטה בטרייד אין
20/05/13 | צרכנות
שדרוג של טויוטה בטרייד אין הוא עסקה נפוצה למדי, שכן לקוחות טויוטה שומרים בדרך כלל על נאמנות למותג. החלפת טויוטה בטרייד אין מאפשרת לבצע שתי עסקאות במקום אחד תוך חסכון משמעותי בזמן ובמאמץ.

טויוטה חדשה: הגשמת חלום
20/05/13 | צרכנות
רכישת טויוטה חדשה היא אירוע משמעותי בחיי כל נהג. שכלולים הנדסיים, אמינות גבוהה, בטיחות ונוחות בנסיעה – כל אלה יעמדו כעת לרשותו. המאמר דן בדרכים לביצוע הרכישה.

טרייד אין במחיר מחירון: תרגיל שיווקי
20/05/13 | צרכנות
עסקאות טרייד אין במחיר מחירון מוכרזות מדי פעם כמבצעים חסרי תקדים בסוכנויות רכב שונות. המאמר דן במהות המבצע, שאיננו אלא תרגיל שיווקי הנועד למשוך קהל לקוחות רחב אל הסוכנות.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI