דף הבית עיצוב ואדריכלות אדריכלות אדריכלים מעצבי פנים בהנחה
אדריכלים מעצבי פנים בהנחה
נחמה לוינשטיין 03/08/10 |  צפיות: 2666

ראים עשרות בתים מקבלן, המו בתים ודירות מיד שניה, ולבסוף החלטתם שזה לא זה - הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל. רכשתם בית חדש? למי מאיתנו אין בית חלומות? חזון מושלם לדרך שבה ביתנו צריך להיות, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה ממון נרצה להשקיע בפרויקט, נדיר שיש לנו את הידע, הניסיון המעשי, הזמן או הכוח לקחת את כל המשימה על עצמנו - אז אנחנו שוכרים בעלי מקצוע שיסייעו לנו להשלים את המשימה.

רוצים מידע על אדריכלים? רוצים לדעת איפה מוצאים אדריכלות פנים? לפניכם טיפים ומידע שיעזרו לכם להתוודע להתחום.

ארכיטקטורה היא תחום רחב מאוד שנחלק לשלוש קטגוריות עיקריות: אדריכלות ותכנון מבנים, עיצוב ואדריכלות פנים ותחום אדריכלות הנוף.

בשלבים הראשונים, פונים לאדריכל הבניין, אשר מעצב את הבניין המוזמן על היבטיו השונים, תוך כדי מחשבה על שילוב בין אסתטיקה ובין נוחות, ובנוסף אמון על כל התכנונים שכל מבנה צריך, כגון צנרת, חשמל, תאורה וגז.

אדריכלים ומעצבי פנים מופקדים על הפיכת חלליו של המבנה לנוחים ונעימים לעין ככל האפשר, על ידי התאמת הריהוט, הפריטים הדקורטיביים והמבניים ע"פ הפונקציה של חללי המבנה השונים - מגורים, עבודה חלל מסחרי וכו'.

לבסוף, אדריכלי נוף הם אלה המופקדים על התאמת סביבת הבניין לתנאי השטח - החל מבחירת סוגי קרקע וצמחייה נכונים, ועד להתאמה של חלופות הצללה, יצירת אלמנטים במים, אדמה וצמחייה, בשילוב של יופי ופרקטיות.

ומה לגבי איזו עצה על אדריכלים ומעצבי פנים?

לא מכירים בעצמכם נותני שירות בתחום הארכיטקטורה? מומלץ לברר עם חברים וקרובים אם הם יכולים להמליץ לכם אודות מישהו מסוים או סטודיו שיצא להם לשכור לשירות בעבר.

בחיפוש אחר אנשי מקצוע מהתחום, ההמלצה היא להתרשם ע"י עיון בתיק עבודות.

ואל תסתפקו רק בתיק, בקשו בנוסף לראות שתיים או שלוש עבודות במבנה או סביבה שעוצבו על ידי האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

כאשר אתם נפגשים עם האדריכל, נסו לבוא כשבידכם רעיונות מוגדרים, אך היו מוכנים גם להתגמש ותנו לאדריכל להציע הצעות מקוריות משל עצמו.

רוצים עוד? העיפו מבט באתר אדריכלות ועיצוב פנים לכל המידע הרלוונטי בתחום.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI