דף הבית עסקים עסקים - אחר עיצוב גרפי כרטיסי ביקור
עיצוב גרפי כרטיסי ביקור
נחמה לוינשטיין 04/08/10 |  צפיות: 2170

מי אמר שהמילה המודפסת מתה?! אמנם אנו לא תמיד חושבים על זה, אבל שירותי דפוס לוקחים חלק גדול בחיי היומיום האישיים והמקצועיים של כל אחד ואחת מאיתנו – כל אדם שפתח עסק קטן ושאף לשווק אותו עם פליירים, קטלוגים, מודעות או כרטיסי ביקור, כל מי שאי פעם הצטרך להגיש עבודה מודפסת באיכות גבוהה, כל מי שאי פעם ערך אירוע גדול והזמין מעטפות והזמנות לערב המיוחד – כולם נעזרו ברגע כלשהו בשרות דפוס

רוצים מידע על הזמנות לחתונה? צריכים טיפים על כרטיסי ביקור? לפניכם כל הפרטים החשובים ביותר:

כמו בהרבה תחמים אחרים, אפילו בשרות דפוס יש איכותיים פחות ויותר, ומכיוון שכך חשוב ביותר לבחור את בעל המקצוע בשכל, בכדי שחלילה לא תצאו עם הזמנות חתונה גרועות, כרטיסים עסקיים עם טעויות בשם, או 5,000 פליירים עם מספר טלפון לא מעודכן. ואיך עושים זאת?

אם אתם מחפשים חותמות או פליירים, קשה להתחרות בהמלצה חמה. מכירים אדם שבא הרבה במגע באנשי דפוס? בררו אתו מהו בית הדפוס שבו הוא נעזר ובאילו שרותים הוא משתמש. במקרה שהשירות לו אתם זקוקים אכן נוגע בדבר, ייתכן שאפילו תוכלו לקבל הנחת חבר.

לפני שאתם מזמינים עבודה בפעם הראשונה, שאלו אם אפשר לראות דוגמות כדי להתרשם מטיב העבודה. אם אתם לא מרוצים ממה שאתם רואים, כדאי להמשיך לחפש מקום טוב יותר.

מבצעים הזמנה? קבלו הצעת מחיר מלאה, שבה כלולים מחירי העבודה, חומרי הגלם והמע"מ, כדי שלא תופתעו לבסוף מתוספות שעליהם לא ידעתם מראש.

ככלל, כמה שמזמינים יותר כך יורד המחיר ליחידה, לפיכך במידה ואתם זקוקים למספר יחידות רב, ייתכן שבטווח הרחוק ישתלם להזמין כמויות גדולות יותר.

בסיום, חשוב שתזכרו לבדוק את המוצר לווידוא שאין בו טעות או פגם.

מחפשים עוד מידע? הכנסו עכשיו לאתר בית דפוס לכל הטיפים וכל אנשי המקצוע הטובים ביותר.

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI