דף הבית רפואה ובריאות בריאות אחר השתלות שינים
השתלות שינים
נחמה לוינשטיין 15/08/10 |  צפיות: 2525
חושבים שהאף זקוק לשיפוץ? מעוניינים להסיר שיער מיותר? ומה לגבי החזה, שאיבד מזקיפותו? אם תקחו כ-10-20 בני משפחה וחברים מחייכם, והגיוני שתגלו שכמה מתוכם עשו טיפול אסתטי כזה או אחר. וגם כאלה שלא, תוכלו לדעת בביטחון שהם שקלו את זה - אם עדיין לא התקשרו וקבעו תור למכון טיפולים... הביישנות שהייתה כרוכה בטיפולים אסתטיים היא נחלת העבר - חידושים טכנולוגיים, הסדרי תשלום הגיוניים, מידת מקצועיות והרצון להראות יותר טוב הפכו את תחום הרפואה האסתטית לפופולרי יותר מבעבר.

אז החלטתם לעבור טיפול, ומה עכשיו? נסו לחשוב על העניין כאפשרות לשיפור קל של המראה-החיצוני, שיפוץ קטן שיגרום לכך שאולי תהיו מרוצים יותר מתכונותיכם הפיזיות. דעו לכם שאין ניתוח אשר יכול לשנות בקיצוניות את איך שאנחנו נראים.

מה חשוב לבדוק אם מתכננים לעבור טיפול קוסמטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? רוצים לדעת כמה שיותר על השתלת שיניים? להלן מספר עצות שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב שיש:

- לניתוח אף:
תיקון אף הוא בין הניתוחים המורכבים ביותר לביצוע לכן, חשוב מאוד לבחור במנתח ידוע, אחד שאתם סומכים עליו באש ובמים גם אם המחיר שהוא גובה גדול יותר.

- לאלו מכם אשר נעזרים במשקפי ראייה, חשוב שיהיו בידיכם עדשות-מגע, בגלל שלאחר ניתוחי אף ייאסר עליכם להרכיב משקפיים לתקופה של ארבעה שבועת.

- בניתוחי חזה: במשך השבועות שלאחר הסרת התפרים מומלץ מאוד להסתבן בעת הרחצה בסבון אנטיבקטריאלי. סבונים אנטיספטיים מכילים בהרכבם חומר כימי עדין המחטא את האזור הרגיש ועוזר במניעת זיהומים.

- כדאי מאוד להמנע מהפעלת כוח או לחץ כלשהם על הזרועות או החזה לאחר ביצוע כל ניתוח חזה, מהסיבה שהלחץ עלול להוביל להרחבת הצלקות מהניתוח.

- לטיפולי פנים: במידה והתחלתם בטיפולים בבוטוקס לשם העלמת קמטים, כדאי מאד לקבל סדרת זריקות שכזו פעם בארבעה חודשים לשמירה על המראה שהושג.

- כדאי מאד להיכנס אל ניתוח מתיחת הפנים כשאת במשקל הממוצע שלך. המנעי מעלייה קיצונית במשקל ומהרזיה קיצונית אחרי הניתוח. עליה במשקל גורמת להגדלת ה צלקות מהניתוח בעוד הרזייה עשויה לגרום להצטברות עור עודף.

תחום הניתוחים הפלסטיים הוא תחום שבו ככל שיודעים יותר כך המצב טוב יותר, במידה ואתם רוצים לשמוע עוד על השתלת שיניים ביום אחד ועל שתלים דנטליים, כדאי לבדוק את המאמרים הבאים בנושא טכנאי שיניים או לבקר באתר שיניים בריאות. והכי חשוב שתעברו את הטיפולים על הצד הבטוח ביותר ושתהיו מרוצים ככל האפשר מהתוצאות. ושנהיה בריאים!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI