דף הבית נשים נשים - אחר מכשיר הסרת שיער בלייזר
מכשיר הסרת שיער בלייזר
נחמה לוינשטיין 16/08/10 |  צפיות: 2812
בסך הכל, את די אוהבת את איך שאת נראית, אבל משהו אחד עדיין חסר... מה אפשר לעשות? מזה המון זמן שטיפולים בתחום האסתטיקה אינם פריווילגיה של העשירים בלבד. בעולם של היום, טיפולים קוסמטיים והתערבות כירורגית למטרות אסתטיות קיימים בהישג יד במחירים שווים לכל כיס. המחיר הנוח, ביחד עם פלאי הטכנולוגיה המודרנית, גרמו למצב שבו גברים ונשים רבים מרגישים חופשיים יותר לדבר בפתיחות על הטיפולים שהם עברו. כבר אין סיבות שבגללן יש להיות נבוכים - בדור הזה ניתוח קוסמטי נחשב סימן לטיפוח והרצון להעצמה אישית.

מהרגע שהחלטתם לעבור ניתוח פלסטי אתם מתחילים בתהליך ארוך אשר דורש מחוייבות, לכן מאד חשוב שלא לעבור תחת סכין המנתח אם עדיין יש לכם ספקות או סיכוי שתתחרטו. בסיומו של דבר, רובם הגדול של המטופלים יוצאים מהניתוח שמחים, אבל קחו בחשבון את העובדה שבכל התערבות כירורגית, גם בניתוח פלסטי קיימות סכנות.

אז מה חשוב לבדוק כאשר רוצים לעבור טיפול קוסמטי, ומאילו דברים חשוב להיזהר? מחפשים הסרת שיער? להלן כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לכם לקבל את הטיפול הכי טוב שניתן לקבל:

- בניתוח אף:
לאחר שמנתחים האף בדרך-כלל הופך נפוח. אפשר להקל מעט את הנפיחות על ידי צינון המקום עם שקיות מלאות בקרח או בעזרת ירקות קפואים.

- אם אתם מרכיבים משקפי ראיה, מומלץ מאוד לרכוש עדשות ראיה, משום שלאחר ניתוחי אף לא ניתן להרכיב משקפיים למשך תקופה של חודש ימים.

- ניתוח חזה: חשוב לא ללכת להקטנת חזה לפני שמתחילים דיאטת הרזיה, כי השדיים מאבדים מנפחם בזמן הורדת משקל וצורת החזה משתנה. מכיוון שכך עדיף לפני הכל לרדת במשקל ורק אחרי כן לעבור את הניתוח.

- אחרי שעוברים הגדלת חזה חשוב ביותר לבצע עיסוי שלו פעמיים-שלוש בכל יום, כדי למנוע התקשות של השתלים בשדיים. חשוב לבקש מהמנתח שלך הנחיות מדויקות לדרך ביצוע העיסוי.

- טיפולי פנים: אסור בתכלית האיסור לעשות פילינג בכל רמה שהיא לפציינטים ברואקוטן או ברטין A, מכיוון שבמצבם העור דקיק ופילינג עשוי לפגוע בו בקלות.

- בבתי המרקחת ובחנויות הטבע מגוון רחב של כדורים טבעיים אשר יכולים לעזור במניעת שטפי-דם לאחר מתיחת פנים. בקשו מהרופא אינפורמציה בנושא.

תחום האסתטיקה הוא תחום מרתק ומלא מידע, אם תרצו לשמוע עוד על נושא הסרת שיער באינפרא אדום ועל הסרת שיער לייזר, מומלץ מאוד לכם לעיין בטקסטים הבאים העוסקים בנושא הסרת שיער בשעווה או לבקר באתר המומלץ הסרת שיער בפנים. העיקר שתעברו את הטיפול באופן בטוח ושתהיו מרוצים מהתוצאות. רק בריאות!

דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI