דף הבית עסקים עסקים - אחר עבודה באילת
עבודה באילת
אלעד 06/11/10 |  צפיות: 2185



מאמרים נוספים מאת אלעד
 
מה זה עבודה מועדפת?
חיילים משוחררים רבים רוצים למצוא עבודה כמה שיותר מהר. אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת עבודה לחייל משוחרר, הוא שיהיה מדובר בעבודה מועדפת.

דרושים באילת
בכל רגע נתון דרושים באילת מאוד עובדים שחסרים לענף התיירות בעיר. ענף המלונאות הוא כמובן המגזר בו דרושים באילת המספר הרב ביותר של עובדים.

חיילים משוחררים – האם לעשות עבודה מועדפת
חיילים משוחררים רבים נתקלים בבעיה הזו. האם לעסוק בעבודה שנחשבת עבודה מועדפת, או לחילופין ללכת על עבודה שאינה עבודה מועדפת. במאמר זה ננסה לעזור לחיילים משוחררים להחליט בסוגיה שעומדת בפניהם.

עבודה לחיילים משוחררים
בתי המלון נחשבים לספק עבודה לחיילים המשוחררים, הגדול ביותר. מיד אחרי בתי המלון, חברות הדלק נחשבות לספקיות גדולות של עבודה לחיילים משוחררים. אילו העבודות שמרבית החיילים המשוחררים מעדיפים לעבוד בהם כדי לעשות את מענק עבודה מועדפת.

חיילים משוחררים - קדימה לעבודה
זהו. סיימתם 3 שנים מפרכות בצבא (לבחורות שבינינו קצת פחות), ועכשיו מה עושים?!
קצת אחרי שאנו מסיימים את האופוריה בבקו"ם, קצת אחרי שאמרו לנו במשך תקופה ארוכה מה לאכול ומתי לישון, פתאום נוחת עלינו החופש האבסולוטי הזה.


עבודה באילת
כאשר אומרים "עבודה באילת", מיד קופצת לראש התמונה של מלצר זב חוטם שירד לאילת לעשות עבודה מועדפת. כאשר מזכירים את המילה "עבודה באילת", מיד נזכרים בבת השכנה החמודה שהלכה להיות פקידת קבלה במלון ההוא וההוא.

עבודה מועדפת
אם המדינה הייתה חושבת קצת יותר לעומק, כיצד ניתן לשכנע את החיילים המשוחררים להישאר לעבוד בעבודות שמוגדרות כעבודה מועדפת, אזי קברניטי המדינה היו מגיעים למסקנה כי נדרש מענק הרבה יותר גבוה מאשר הסכום שניתן היום.

עבודה מועדפת באילת
כאשר אומרים עבודה מועדפת, הדבר הראשון שעולה בדמיוננו הוא עבודה באילת.

דרושים באילת - בואו לעבוד בבתי מלון
למרות מעמדה הסוציואקונומי הנמוך יחסית (5 מתוך 10 למי שמתעניין), תמיד דרושים באילת עובדים, בעיקר בתחום המלונאות. כ – 50 בתי מלון נמצאים בעיר, ועובדים דרושים באילת כמעט בכל ימות השנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI