דף הבית עבודה וקריירה עבודה וקריירה - אחר דרושים באילת - בואו לעבוד בבתי מלון
דרושים באילת - בואו לעבוד בבתי מלון
אלעד 26/10/10 |  צפיות: 2535

מחפשי העבודה הצעירים מבינינו, החיילים המשוחררים שבתוכנו, כמה פעמים קראתם את הכותרת "דרושים באילת"?

למרות מעמדה הסוציואקונומי הנמוך יחסית (5 מתוך 10 למי שמתעניין), תמיד דרושים באילת עובדים, בעיקר בתחום המלונאות. כ – 50 בתי מלון נמצאים בעיר, ועובדים דרושים באילת כמעט בכל ימות השנה.

שנת 2010 הייתה שנת שיא בתיירות בארץ ובפרט באילת, דבר שהעלה את נפח העבודה באילת והכניס את המלונות למצוקת עובדים קשה. הודות לעובדה שדרושים באילת עובדים כה רבים, בתי המלון אף מספקים תנאים טובים לעובדים שלהם, הין היתר מגורים במחירים מצחיקים, כלכלה, נסיעות חינם ברחבי העיר ומענקי התמדה גבוהים שבתפקידים מסוימים מגיעים עד 20,000 ₪ בשנה.

כמידי שנה, גם בשנה זו "עובדים באילת", כמרכז הגיוס הגדול לעובדים באילת, סייעה למאות צעירים (לא רק צעירים) להגיע לעיר ולמלא את כל התקנים של המלונות שדרושים באילת. הצעירים הללו, שמגיעים מכל רחבי הארץ, באים לתקופה ממוצעת שנעה בין חצי שנה לשנה, אם כי חלק לא קטן אפילו ממשיך את שהייתו בעיר מעבר לכך.

רוב התפקידים שדרושים באילת בבתי מלון, אינם דורשים הכשרה או ניסיון מוקדם. תפקידים כמו מלצרים/ות, ברמנים/ות, קב"טים/ות, פקידי/ות קבלה ותפקידים נוספים, מהווים את החלק הגדול של מצבת כוח האדם בבתי המלון. חשוב לציין שהתפקידים הללו מאוישים בעיקר ע"י חבר'ה צעירים, רבים מהם חיילים משוחררים שהשתחררו זה עתה.

חבר'ה צעירים וחיילים משוחררים, חווים בד"כ את חווית העבודה באילת בצורה החזקה והנעימה ביותר ולוקחים איתם מזוודת חוויות גדולה שמלווה אותה לכל חייהם.

באילת פועלים כ – 50 בתי מלון ורשתות, ביניהם נזכיר את רשת פתאל, רשת ישרוטל, רשת דן, הילטון מלכת שבא והנסיכה.

לכן, פעם הבאה שאתם נתקלים במודעת "דרושים באילת", חשבו טוב טוב, אולי גם אתם מעוניינים לעבור תקופה באילת, ליהנות מהחופים הקסומים, מאווירת החופש, מהקיץ הלא נגמר, מהבילויים אל תוך הלילה, ומעל הכל...לעבוד בבית מלון ולהתפרנס בכבוד.

אלעד


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אלעד


 


מאמרים נוספים מאת אלעד
 
מה זה עבודה מועדפת?
חיילים משוחררים רבים רוצים למצוא עבודה כמה שיותר מהר. אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת עבודה לחייל משוחרר, הוא שיהיה מדובר בעבודה מועדפת.

דרושים באילת
בכל רגע נתון דרושים באילת מאוד עובדים שחסרים לענף התיירות בעיר. ענף המלונאות הוא כמובן המגזר בו דרושים באילת המספר הרב ביותר של עובדים.

חיילים משוחררים – האם לעשות עבודה מועדפת
חיילים משוחררים רבים נתקלים בבעיה הזו. האם לעסוק בעבודה שנחשבת עבודה מועדפת, או לחילופין ללכת על עבודה שאינה עבודה מועדפת. במאמר זה ננסה לעזור לחיילים משוחררים להחליט בסוגיה שעומדת בפניהם.

עבודה לחיילים משוחררים
בתי המלון נחשבים לספק עבודה לחיילים המשוחררים, הגדול ביותר. מיד אחרי בתי המלון, חברות הדלק נחשבות לספקיות גדולות של עבודה לחיילים משוחררים. אילו העבודות שמרבית החיילים המשוחררים מעדיפים לעבוד בהם כדי לעשות את מענק עבודה מועדפת.

חיילים משוחררים - קדימה לעבודה
זהו. סיימתם 3 שנים מפרכות בצבא (לבחורות שבינינו קצת פחות), ועכשיו מה עושים?!
קצת אחרי שאנו מסיימים את האופוריה בבקו"ם, קצת אחרי שאמרו לנו במשך תקופה ארוכה מה לאכול ומתי לישון, פתאום נוחת עלינו החופש האבסולוטי הזה.


עבודה באילת
כאשר אומרים "עבודה באילת", מיד קופצת לראש התמונה של מלצר זב חוטם שירד לאילת לעשות עבודה מועדפת. כאשר מזכירים את המילה "עבודה באילת", מיד נזכרים בבת השכנה החמודה שהלכה להיות פקידת קבלה במלון ההוא וההוא.

עבודה מועדפת
אם המדינה הייתה חושבת קצת יותר לעומק, כיצד ניתן לשכנע את החיילים המשוחררים להישאר לעבוד בעבודות שמוגדרות כעבודה מועדפת, אזי קברניטי המדינה היו מגיעים למסקנה כי נדרש מענק הרבה יותר גבוה מאשר הסכום שניתן היום.

עבודה מועדפת באילת
כאשר אומרים עבודה מועדפת, הדבר הראשון שעולה בדמיוננו הוא עבודה באילת.

דרושים באילת - בואו לעבוד בבתי מלון
למרות מעמדה הסוציואקונומי הנמוך יחסית (5 מתוך 10 למי שמתעניין), תמיד דרושים באילת עובדים, בעיקר בתחום המלונאות. כ – 50 בתי מלון נמצאים בעיר, ועובדים דרושים באילת כמעט בכל ימות השנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI