דף הבית חינוך ולימודים לימודים אקדמאיים מכללת ספיר
מכללת ספיר
טום ברגר 29/11/11 |  צפיות: 2986

מכללת ספיר היא מכללה אקדמאית המעניקה לתלמידיה תואר אקדמאי מוכר, ומציעה מגוון מסלולי לימוד לתעודת תואר. מכללת ספיר מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל ופועלות בה 15 מחלקות אקדמיות, ביה"ס להנדסאים וטכנולוגיה, מרכז רב-תחומי ללימודי חוץ ומרכז קדם-אקדמי בו פועלות מכינות להשלמת בגרויות ושיפור הידע לקראת תחילת הלימודים.

קמפוס המכללה כולל יותר מ-8,000 סטודנטים והוא ממוקם בנגב הצפוני, ובו עשרות מבנים מודרניים המשתלבים במרחבים ירוקים ומטופחים בין כרי דשא נרחבים ועצי דקל, וסביבו נוף כפרי וטבעי של מושבי וקיבוצי הסביבה.

מכללה ללימודים אקדמאיים תוך שילוב עשייה חברתית

המכללה חרתה על דגלה את טיפוח המצוינות בלימודים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שילוב הסטודנטים בפעילויות חברתיות במכללה ומחוצה לה. מכללת ספיר משמשת כיום כמרכז גדול לתרבות אשר מגיעים אליו אנשים רבים מכל הסביבה ומכל רחבי הארץ.  אגודת הסטודנטים שפועלת בה במרץ בשילוב עם הנהלת המכללה מקיימים פעילויות ואירועים שונים למען חיי קמפוס תוססים ומגוונים. 

קריית חינוך שער הנגב

המכללה האקדמית ספיר היא חלק מקריית החינוך בשער הנגב אשר נוסדה במטרה לספק שירותי השכלה ומידע למוסדות החינוך בנגב. בקריית החינוך נכללים גם הביה"ס האזורי שער הנגב, מכללת הנגב וגופים רבים נוספים. כחלק מהפעילות הענפה של הקריה מקדמים ומפתחים את תהליכי הלמידה מרחוק נעשה, ותומכים בפעילויות למידה מתוקשבות לסטודנטים המעוניינים בכך באמצעות יישומי מחשב ואינטרנט.

 שילוב לימודי אונליין

התפתחות רשת האינטרנט וההתקדמות הטכנולוגית הרבה, מאפשרים כיום לימודי אונליין כחלק בלתי נפרד ממערך הלימודים הסדיר. ניתן כיום להיעזר בקורסים לימודיים בנושאים שונים המועברים באמצעות האינטרנט ומאפשרים לסטודנטים רבים להיות נגישים בצורה קלה ונוחה לנושאים שונים אשר הם נדרשים להם. לימודי האונליין נגישים כיום לסטודנט בכל שעה שנוחה לו תוך צפייה בהרצאות, תוכניות לימוד, מצגות ושעורים פרטיים, וזאת מהמחשב האישי הביתי שלו. בדרך זו, כל סטודנט במכללה אשר נעדר מהרצאה כלשהיא או זקוק להשלמת ידע נוסף וכן לסטודנטים אשר רוצים להעשיר את הידע שלהם בנושאים שונים נוספים הקשורים למערך הלימוד שלהם אך חומר זה אינו כלול בתוכנית הלימוד. שיטת ההוראה מרחוק באמצעות לימודים אונליין, תופסת תאוצה רבה ומשרתת סטודנטים רבים המוצאים בה פתרון קל ונוח כעזרה יעילה וזמינה.



דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 טום ברגר


 


מאמרים נוספים מאת טום ברגר
 
ביטוח נסיעות – לכל סוגי הנסיעות
היום כולם נוסעים. כשאומרים "נוסעים" מתכוונים מחוץ לארץ. הארץ הקטנה שלנו סגורה מכל עבר וניתן לנסוע ממנה רק באמצעות מטוסים למדינות אחרות, מלבד מדינות ערב המקיפות אותנו בגבולות.

מהנדסים את העתיד
למרות שנדמה כי לימודי ההנדסה תפסו תאוצה בשנים האחרונות ובמקביל להתפתחויות הטכנולוגיות המשמעויות שהתרחשו בעולם, מאז ומעולם היו לימודי הנדסה בבסיס האקדמיה ותחומי ההשכלה הגבוהה. ראשית, חשוב לזכור כי לא כל הסוגים של לימודי הנדסה קשורים להנדסה ממוחשבת. כבר בימי המהפכה התעשייתית התגברה המודעות לחשיבות של לימודי ההנדסה ולהבדל בין לימודים מן הסוגים הזה לתחומים הומאניים.

לימודי תואר שני – לשם מה צריך אותם?
לאחר שלוש שנים, בהן הקדשתם לא מעט זמן ללימודי התואר הראשון שלכם, סיימתם בהצלחה את הלימודים וקיבלתם את התואר הנכסף.

מידע על לימודי קרימינולוגיה
קרימינולוגיה הוא תחום מרתק ביותר, אולם לחלק מן האנשים לא ברור לגמרי מהי מהות התפקיד, מה כוללים לימודי הקרימינולוגיה ומה בדיוק עושים קרימינולוגים? קרימינולוגיה שואפת לענות על סדרה של שאלות חשובות מאוד: מה גורם לאנשים להיות פושעים? האם זו הבחירה שלהם, או שגורמים סביבתיים אחרים השפיעו עליהם? ואיך פושעים יכולים להתקבל מחדש ולהשתלב בהצלחה בחברה?

אוניברסיטת חיפה
הקמפוס של אוניברסיטת חיפה נמצא בצד המזרחי של חיפה, על רכס הכרמל. האוניברסיטה הוקמה ע"י עיריית חיפה והאוניברסיטה העברית בירושלים בשנת 1963. האוניברסיטה מוכרת כמוסד אקדמאי נחשב מטעמה של המועצה להשכלה גבוהה בישראל, והפקולטה למשפטים שבה נחשבת כיום לאחת מ-100 המוסדות ללימודי משפטים הטובות בעולם.

מהי בחינת בגרות, כיצד היא בנויה
בחינת בגרות היא בחינה אשר מסכמת את כל החומר שנלמד במהלך שנות הלימוד, ומראה את הידע שצבר התלמיד ואת יכולת ההבנה שלו במקצוע הספציפי בו הוא נבחן. הבחינה מתקיימת באחת מכיתות הלימוד בבית־הספר.

מכללת ספיר
מכללת ספיר היא מכללה אקדמאית המעניקה לתלמידיה תואר אקדמאי מוכר, ומציעה מגוון מסלולי לימוד לתעודת תואר. מכללת ספיר מוכרת על ידי המועצה להשכלה גבוהה בישראל ופועלות בה 15 מחלקות אקדמיות, ביה"ס להנדסאים וטכנולוגיה, מרכז רב-תחומי ללימודי חוץ ומרכז קדם-אקדמי בו פועלות מכינות להשלמת בגרויות ושיפור הידע לקראת תחילת הלימודים.

טיפים לבחירת תואר ראשון
כאשר נרשמים לראשונה לאוניברסיטה, למכללה או לכל מוסד ללימודים אקדמאים, בחירת תחום הלימודים הוא שלב קריטי לקריירה של התלמיד. התחום בו יבחרו צריך לשקף באופן ברור את מטרות הקריירה שלו, אולם לא כל התלמידים יודעים כבר בשלב זה למקד את העדפותיהם למקצוע כזה או אחר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI