דף הבית ספורט וכושר גופני יוגה יוגה – למרות ובגלל המצב הכלכלי הירוד
יוגה – למרות ובגלל המצב הכלכלי הירוד
מיכל ז 06/09/12 |  צפיות: 13214

כשהנפש רגועה, הגוף מתפקד הרבה יותר טוב. ביוגה, התייחסו לגוף כאל המקדש שלכם. הגוף חווה זעזועים כל יום כמו, מרוץ מטורף של חיי היום יום, מריבות שאנו מנהלים, אם זה בעבודה ואם זה בבית, עישון, שתיית אלכוהול, כעס ועוד.

יוגה בגדרה נותנת לכם את הרוגע שאתם צריכים, אפילו לזמן מועט של שיעור המתקיים פעם בשבוע, אך אם אתם זקוקים לעוד פעילות של יוגה, בעזרת הלמידה, תוכלו אף לבצע אותה גם בבית או אפילו במקום שיהיה עבורכם טוב יותר, כמו הים.

אנו הורסים את גופנו במו ידנו, על ידי יצירת תנאי חיים שאינם מתאימים לנו. מדיטציה הולכת בד בבד עם היוגה. במזרח הרחוק שני הדברים האלה הם באים יחד- הם באים כאורח חיים מובן מאליו לתושבים שם. לעומת זאת בארץ, במיוחד בדרום, אין מודעות גבוהה  לעשיית יוגה באשדוד ולכן הביקוש לחוגים אלה הוא נמוך יחסית בהשוואה למכוני כושר.

הגוף והנפש שלנו זקוקים לשקט, לכן שיעורי יוגה ומדיטציה נעשות בקבוצות קטנות יחסית ומאפשרת לנו ריכוז מלא ורוגע.

"יש רק מקדש אחד בעולם והוא גוף האדם.."-  כך אמרה לנו אחת מורה ליוגה. המדיטציה, בדומה ליוגה, דורשת התנתקות מהעולם. אדם שלא מיומן בתורה זו, יידרש לו יותר זמן על מנת להגיע לתוצאות הרצויות, וזה הכול עניין של פרקטיקה.

במדיטציה הגוף נשאר ללא תזוזה, וככל שתצליחו להשאיר את הגוף ללא תזוזה יותר זמן, כך תהיו יכולים להיות יותר מנותקים מהסביבה ותשיגו שלווה מקסימלית.

שיעורי יוגה מתקיימים גם עבור נשים הרות. אישה בהריון עוברת המון שינויים גופנים בזמן הריונה. התנודות ברמת ההורמונים של האישה ההרה משפיעים על מצבה הנפשי והמתח לקראת הלידה גובר. הלחץ על חוט השדרה ועל אגן הירכיים שלה גובר אף הוא ככל שההיריון מתקדם.

כל התופעות האלה משפיעות גם על הנשימה שלה שמשפיעות באופן ישיר על התינוק, לכן יוגה בקבוצת שילר במקרה זה מועילה גם לתינוק.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מיכל ז


 


מאמרים נוספים מאת מיכל ז
 
החששות בהם כרוך ביצוע קידוח וניסור בטון
17/01/16 | שיפוצים
כל בנייה דורשת שימוש פעיל במרכיב של בטון ההכרחי לשלבים שונים של הבנייה. למשל, פעמים רבות בסיסים של בניינים דורשים משטח גדול של בטון לייצוב. בנוסף, רוב הבתים כיום מבוססים על בטון, כאשר רק קירות פנימיים ניתן ליצור מגבס. עם כל השינויים שעברו על התעשיות השונות במאה האחרונה, בטון בתמהילים שונים נשאר דומה לצורתו המקורית ומאפשר לקבל צורה רצויה.

מתי לפנות לטכנאי מחשבים – הסימנים הקטנים
רבים מאתנו לא מספקים למחשב האישי שלנו את התחזוקה הנדרשת, וכך גם קורה פעמים רבות עם מחשבים במשרד. וזה מתוך מחשבה שהכל תקין. הנה לפניכם סימנים שיגידו לכם מתי לפנות לטכנאי מחשבים מקצועי שיעזור לכם.

צילום הריון – עם או בלי הבעל
21/10/14 | צילום
בין אם את רוצה להצטלם עם הבעל שלך ובין אם לא, צילום הריון בקריות או בכל אזור אחר הוא דרך נהדרת להרגיש יפה וסקסית יותר ולהשיג תמונות יפהפיות ומרגשות.

צילום ימי הולדת – אלבום לכל החיים
08/10/14 | צילום
אי אפשר לחגוג יום הולדת מבלי לעשות מזכרת לכל החיים- אלבום תמונות. אבל לא כל אלבום יספיק, אלא רק צילום ימי הולדת שנעשה באופן מקצועי.

השלבים בפיתוח קריירה בתעשיית הבידור
אם אתם רוצים קריירה בתעשיית הבידור, יש כמה שלבים שתצטרכו לעבור כדי להגיע למעמד של אמנים עובדים. לא בטוח שתראו מזה הרבה כסף, אך כן תוכלו להתפרנס בכבוד.

חופשה בים התיכון בסוכות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

צילום ניו בורן לאלבום מקצועי ומעוצב
17/09/14 | צילום
אם אתם רוצים אלבום תמונות מקצועי ויפה לבייבי החדש שלכם, הדרך הכי טובה להשיג את מבוקשכם היא למצוא צלמים מקצועיים, ואך רצוי שאלה יהיו צלמות...

דוגמנות – מחלום למציאות
החלטת שאת רוצה להיות דוגמניות? אם עדיין לא מאוחר מדי ועדיין לא הגעת למה שנחשב בעולם הדוגמנות לגיל הבלות, הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לך לקדם את הקריירה שלך.

אמרגנים לאמנים – הדרך הכי טובה להשיג עבודה
אמנים הם אנשי מקצוע שלא זוכים למספיק הערכה וגם אין להם היצע גדול מספיק של עבודות, ולכן הם "אמנים מורעבים". בעזרת משרד לייצוג אמנים אפשר לשנות את המצב ולהתחיל להשיג יותר עבודות שמתאימות לכישורים.

חופשה בורנה – היכרות עם אזור הבלקן
אחת החופשות הפופולריות ביותר בקרב הישראלים היא חופשה בורנה. ורנה , אחד האזורים המבוקשים והידועים בגלל הספא המפורסם שבה. החופשה בורנה, היא זולה, ולכן יש בה כ2.5 מיליון תיירים בשנה.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI