דף הבית ספורט וכושר גופני תזונה תזונה טבעית לגוף בריא
תזונה טבעית לגוף בריא
שאול תמרקין 03/09/14 |  צפיות: 12376

הדברים שאנו מכניסים אל תוך הגוף שלנו משפיעים עליו. בדרך כלל לא נרגיש את ההשפעה מיד אלא כעבור תקופה מסוימת שבה אנו ניזונים מחומרים מסוימים. האם זה מאוחר מדי לשנות את המצב ולהרגיש הרבה יותר טוב?

לאכול טבעי ולהרגיש בריא

גם אחרי הרבה שנים של תזונה לא בריאה, לא מאוחר מדי לשנות את התפריט וליצור שינוי מרחיק לכת במצב הבריאותי ובמצבו של הגוף. בעזרת ריפוי בתזונה אפשר להחזיר את הגלגל אחורנית ולהרגיש הרבה יותר טוב.

המזונות הטבעיים, אלו שאין בהם (בכלל או במידה קטנה מאוד) חומרים משמרים, כמו גם מאכלים שהם לא בהנדסה גנטית, הם מה שהגוף שלנו צריך כדי להיות חזק ובריא. שניצלים קפואים, משקאות מוגזים, חטיפים, דגנים עם הרבה סוכר וצבעי מאכל וכדומה- כל אלו הרסניים לגוף שלנו.

יצירת תפריט תזונה אישי

אם בחרתם לעבור לתזונה טבעית, עליכם קודם כל לפנות לתזונאי. כחברים בקופות החולים, אתם יכולים לקבוע ייעוץ וליווי אישי של אחד מיועצי התזונה שחברים בקופת החולים שלכם. בפגישה עם התזונאי הוא יבדוק מה אתם אוכלים בדרך כלל וימליץ לכם להוציא מאכלים או משקאות מסוימים מהתזונה שלכם. בנוסף, הוא יאמר לכם אילו דברים חשוב שתספקו לגוף שלכם, בהתחשבה במצב הבריאותי שלכם (אם יש לכם סוכרת תצטרכו להפחית בפחמימות וכמובן גם בסוכר).

כדי לעזור לכם לעשות את השינוי בצורה פשוטה יותר, התזונאים ייבנו לכם תפריט שבועי עם כמה אופציות לכל ארוחה- בוקר צהריים וערב. בדרך כלל, התפריט יכלול הרבה דגים והרבה ירקות, ובעיקר בישול, אידוי ואפייה במקום טיגון.

שינוי באורח החיים

תזונה טבעית היא דבר שקשה לעבור אליו אחרי שנים שבהם מתרגלים לאכול ג'אנק פוד ורגילים לטעם המלאכותי והשמנוני, אבל כשמדובר בבריאות הגוף אסור להתפשר.

כדי שהשינוי יתבצע בהצלחה ויישמר לאורך זמן, חשוב שתתמידו. אל תסתכלו על זה כמו על דיאטה מיוחדת, אלא שינוי של ממש באורח החיים. זה לא יהיה קל ולפעמים תתייאשו, אבל כשתתחילו להרגיש יותר חזקים ואנרגטיים, לא תבינו מדוע חיכיתם עד עכשיו ותרוצו לספר לחברים ולהמליץ להם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 שאול תמרקין


 


מאמרים נוספים מאת שאול תמרקין
 
אחסנת תכולת דירה
אם יש לכם חפצים בדירה שאתם לא צריכים לעת עתה אך אינכם רוצים למכור אותם, שירות אחסנת תכולת דירה ייתן לכם את הפתרון המושלם.

שירותי הובלות במרכז
אתם עוברים דירה במרכז הארץ? שירותי הובלות במרכז יאפשרו לכם לחסוך את המאמץ הפיזי הנדרש כדי להזיז חפצים כבדים וארגזים.

רופא עיניים
כל מי שמרגיש כאבי ראש או עייפות לאחר צפיה בסרט או קריאת ספר ראוי שילך לבדיקת ראייה אצל רופא עיניים מקצועי באמצעות קופת החולים שלו. אולי הגיע הזמן למשקפי ראייה.

ניתוח עיניים להסרת משקפיים
ניתוח עיניים בלייזר יכול לסייע לאנשים להיפטר ממאגר משקפי הראייה שלהם ולהתחיל לראות הרבה יותר חד ומדויק גם ללא עזרת המשקפיים (או עדשות). הנה כמה דברים שכדאי לדעת, למי מכם ששוקל לעשות את הניתוח.

אדריכלות ועיצוב בישראל
אדריכלות ועיצוב בישראל צברו עם השנים מעמד גבוה יותר בשל העובדה שהם משפיעים על איכות המגורים שלנו. לפני שמוכרים או משכירים דירה ואם קונים דירה ישנה ולא משופצת, שני התחומים האלו נכנסים לתמונה.

פדיקור רפואי
טיפולים בציפורני הרגליים הם לא דבר חדש אך פדיקור רפואי הוא בהחלט ריענון בתחום זה שהחל לצבור פופולריות לפני מספר שנים ומאפשר טיפול בבעיות רגליים שונות ומניעה של בעיות כאלו לעתיד.

טיפול פנים מקצועי
רוצה להיראות יותר זוהרת ויפה? טיפול פנים מקצועי יעזור לך להשיג את המראה המושלם. אצל קוסמטיקאית מקצועית תוכלו לקבל את הטיפולים שמתאימים לך, לשפר את מרקם העור, לשמור עליו ולטפח אותו.

תקלות כיריים ודליפות גז
תקלות כיריים ודליפות גז לא רק פוגעות במידת היעילות של הכיריים שלנו בבית אלא גם מהוות מפגע בטיחותי. איך מגלים אם יש בעיה בכיריים והאם תמיד אפשר או כדאי לתקן אותה?

שיעורי עזר במתמטיקה להצלחה בבחינות
09/09/14 | חינוך אחר
אם הילד שלכם מתקשה במקצוע המתמטיקה, אין סיבה שילמד לבד. בעזרת שיעורי עזר במתמטיקה אתם יכולים לעזור לילד שלכם לעבור את המבחנים ואת הבגרות, ואולי אפילו בהצלחה.

ייעוץ סטטיסטי לתלמידי מחקר
09/09/14 | כלכלה
תלמידי מחקר שנדרשים להגיש עבודות עם חלק סטטיסטי יכולים להיעזר בשירותי ייעוץ סטטיסטי כדי לנתח נתונים של המחקר ולהציג את הנתונים בגרפים, טבלאות וכן הלאה. מדובר בשירות שחיוני לתוצאות המחקר.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI