דף הבית קניות וצרכנות צרכנות מקרר ביתי בזול
מקרר ביתי בזול
נחמה לוינשטיין 18/07/10 |  צפיות: 2672

טיפ מקררים: בחודשים הקרים מומלץ להוריד את עוצמת הקירור של המקרר והמקפיא, ובכך לשפר את צריכת החשמל של המכשיר ולמנוע קירור-יתר של תכולתו. לטיפים נוספים, המשיכו לקרוא.

כולם מכירים את ימי השרב האלה, קשה לנשום כי האוויר כל כך לוהט, קרינת השמש צורבת ואין מנוס מהזיעה. לא ביקשנו הרבה, פשוט להגיע הביתה, לפתוח את המקרר ולהוציא ממנו בקבוק מים קרים. אבל מה ניתן לעשות כאשר המקרר או המקפיא מתקלקלים? איך שוכרים טכנאי מקררים? האם אפשר לשמור על המכשיר מתקלות? אילו מקררים חדשים מומלצים לרכישה ולמה?

שהרי הבעיה במקרר לא תקין היא חמורה יותר מסתם מיץ חם, ובעיה של אי קירור המזון שלנו פוגעת גם בטריות שלו, מפתחת עובשים ומחלות, מפיצה ריח רע, וגם ביזבוז של המון כסף על מוצרים שנזרקים לפח.

מחפשים אינפורמציה בנושא תיקון מקררים? קבלו קצת אינפורמציה שימושית על תחום הקירור:

לשמירה על תקינות המקרר בבית, קודם כל הציבו את המכשיר בפינה קרירה, במרחק קטן מהקיר, והקפידו לא להשאיר את הדלתות פתוחות. יתר על כן, השתדלו להשאיר את פתחי כניסת האוויר הקר ללא חסימות ואל תתעסקו עם עוצמתו ללא צורך ספציפי.

האם אתם צריכים תיקון מקרר? בידקו אם המקרר עדיין בתקופת אחריות. במידה ואין זה המצב, תיאלצו לשלם בערך 200 ש''ח על ביקור של טכנאי ובנוסף לכך עבור עלות התיקון והחלקים.

שילמתם עבור תיקון? הקפידו לבקש אחריות על התיקון.

צריכים לקנות מקרר חדש? מקררים מתוצרת ישראלית ותיקונם הם כמעט תמיד זולים יותר ממקררים מתוצרת חוץ, ואיכותם לא נופלת מהם (יש שיאמרו שהיא אף עולה עליהם). אם תקציב אינו מהווה בעיה, תוכלו להשיג מכשיר איכותי ומעוצב שכולל בתוכו תוספות כמו למשל בקרת קירור מתקדמת ומרחב גדול יותר מהמקררים שנמצאים בכל בית.

לפרטים על מקררים במבצע או נושא אחר בתחום, היכנסו לאתר http://www.lebait.co.il/?p=1187. יום טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI