דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות צילום בדרום
צילום בדרום
נחמה לוינשטיין 19/07/10 |  צפיות: 2109

מה יכול להסביר את חיבתנו העזה לתמונות? אולי זה בגלל שאנחנו אוהבים שיש לנו את היכולת לפתוח אלבום או ללחוץ פליי ולהיזכר איך דברים היו בזמן מסויים, או אולי בשל העובדה שבני אדם קולטים את עיקר עולמם באמצעות חוש הראייה.

לא פעם אנחנו צריכים שירותי צילום, לצרכים פרטיים, לצרכים עסקיים, כתחביב או כדבר הכרחי. ממש לא משנה לנו אם בתמונה או קליפ, אנחנו מתעדים את עולמנו כל הזמן. צריכים צילום בדרום? צילום בשרון לא אומר לכם הרבה?

מי מאיתנו צריך אנשי מקצוע בתחום הצילום?

באירועים –
כולנו נעזרנו בשירות זה בשלב זה או אחר, הנותן לזכור את הימים הנדירים ביותר והחשובים ביותר בחיינו באופן מדוייק. עשיתם לבן בר מצווה? חוגגים ברית לבן? בעולמנו כבר לא יכולים להימנע מלשכור צוות צילום לתיעוד את כל מה שקורה מהערב. לאחר מכן, בכל זמן שתרגישו קצת נוסטלגיים, הפעילו את ה-DVDותוכלו להיזכר ביחד בכל הרגעים השמחים.

צילומים אמנותיים – לעיתים אנחנו לוקחים שירות צילום סטודיו לתיעוד תקופה משמעותית בחיים: צילום של כל בני המשפחה לתלייה בבית, צילום של הילדים שלנו עבור אלבומים מיוחדים, צילומי היריון אמנותיים למזכרת מהתקופה הזו במקוריות, ואף צילומי עירום אמנותיים לאלו מאיתנו שיש להם אומץ - כולם נותנים משהו שנשאר לעולמים.

המגזר העסקי – יוצרים שלט לעסק? יוצרים פלייר מושקע לקידום מכירות? רוצים לעצב אתר אינטרנט שווה לקידום העסק? צילום מקצועי עוזר לכל אלה ועוד. הייתם קונים מוצר לפני שהייתם רואים אותו בעצמכם? במקרים האלה כל תמונה באמת שווה אלף מילים, יעידו על כך כל אנשי השיווק שבעולם – אתרים עם תמונות, קטלוגים מצולמים ומודעות מוכרים הרבה יותר מאלה שמכילים בעיקר מלל.

שירותי רקע – בנוסף לכך ניתן לכלול שירותי עריכה ממוחשבת, הכנת מצגות, עיצוב קמפיינים, עיצוב גרפי, סרטי תדמית, עיצוב ועריכת אלבומים דיגיטליים ורבים אחרים.

ואתם? מעוניינים לשמוע על צילום בחיפה? אפשר למצוא את כל האינפורמציה, הטיפים השווים וההצעות בלי בעיה באתר צילום ביהודה ושומרון או צילום בתל אביב. תהנו!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI