דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות בר קפה לאירוע
בר קפה לאירוע
נחמה לוינשטיין 20/07/10 |  צפיות: 2083

איך בוחרים אולם אירועים? כמה זמן לפני האירוע שוכרים תקליטן? האם אתם זקוקים למעצב אירועים ולמפיק, או שתוכלו להסתדר בעצמכם?

אנחנו הישראלים אוהבים לחגוג בגדול, וזה בכלל לא מפתיע. אין הרבה הזדמנויות לחגוג דבר מה מיוחד, טקסט משמעותי כמו ברית מילה או חתונה, ואנו רואים לנכון לציין אותו ביחד עם כל מי שיקר לליבנו.

כאן אנו מזמינים גן אירועים יוקרתי, מביאים כמויות אדירות של אוכל, שוכרים תקליטן מקצוען, ואפילו בר ממתקים, משהו ייחודי כדי להפוך את האירוע למשהו קצת יותר מיוחד, ומזמינים כמה מאות מהאנשים הקרובים אלינו ביותר לערב של שכרון חושים.

כמובן שהאירוע בפני עצמו הוא מרגש, כי אין דבר מרטיט לבבות יותר מזוג צעיר מתחת לחופה, או קריאת דרשה יפה בפני יקירינו, אך מה שהופך כל אירוע למשהו קצת מיוחד יותר הם נותני השירותים.

איכות שירות של שירות קייטרינג לשם הדגמה, משפיעה לטובה על מארגני האירוע והאורחים שלהם כאחד - קייטרינג מצוין, ליטרים של אלכוהול ברמה גבוהה, מוזיקה שמרימה את כולם על הרגליים, אלבום חתונה מרשים, מלצרים יעילים ואדיבים - כל אלה מסוגלים להפוך את האירועים הכי משעממים לאירועים הכי מדהימים, ואירוע מאושר לערב מיותר.

מה שקובע זה בחירת נותני השירות הנכונים לערב שלכם, דבר שנעשה על פי המלצה טובה. אם עליכם למצוא שירותי בר, לשם הדגמה, כדאי לכם להתייעץ עם ידידים וקרובים שערכו אירוע לאחרונה ולברר אם הם מסוגלים להמליץ לכם על אדם או חברה מסויימת. אם הם עונים לכם בחיוב, אפשר לקבוע פגישה, לברר כל מה שאתם רוצים ולקבל הצעת מחיר. במקרים מסויימים, הגעה דרך מכר משותף יכולה להשיג לכם הנחה לא קטנה - זה לא נוהג קבוע אצל כולם, אבל אף פעם לא מזיק לנסות.

מחפשים עוד אינפורמציה על אירועים? מעוניינים לשמוע למשל כמה יעלה לכם לארגן בר אקטיבי? כנסו לאתר בר לאירועים או בר אלכוהול ועוד, ותמצאו שם פשוט הכל. שפע ברכות!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI