דף הבית בית משפחה וזוגיות אירועים וחתונות מפיקים אירועים בזול
מפיקים אירועים בזול
נחמה לוינשטיין 20/07/10 |  צפיות: 2369

כשליש מהזוגות הנשואים בוחרים להתרגרש מדי שנה. אז מה? לפחות הם חגגו חתונה גדולה!

הישראלים אוהבים לתכנן אירועים גדולים, מי יאמר לנו אחרת? כל כך מעטות הפעמים בחיים שבהן קורה ציון דרך מיוחד, אירוע רב-משמעות כמו בת מצווה, בריתה או חתונה, ושווה לציין אותו ביחד עם כל האנשים היקרים לנו.

בשלב הזה אנו שוכרים אולם אירועים שיאכלס את כולם, מסדרים ארוחת חמש מנות, לוקחים די גיי שיהיה אחראי על המוזיקה והריקודים, ולפעמים גם איזו אטרקציה, טאץ' ייחודי שמבדיל אותנו מכל האחרים, ומזמינים את כל העולם ואחותו להילולה חד-פעמית.

ברור שמעמד האירוע מרגש ביותר בפני עצמו, כי אין דבר יותר מרגש מעמידה תחת החופה, הקראת הדרשה בפני יקירינו, אך במפתיע הדבר המשפיע ביותר על איכות האירוע הם דווקא נותני השירות השונים.

שירות איכותי שללמשל, משפיעה הן על מארגני האירוע והן על האורחים - שפע של אוכל טעים, אלכוהול ברמה גבוהה, מוזיקה שממלאת את רחבת הריקודים, אלבום חתונה מעוצב, מלצרים מהירים - כולם מסוגלים להפוך אירוע משמים לערב מדהים, וערב שנועד להדהים לאירוע מרדים.

הגורם הקובע הוא בחירת נותני השירות הטובים ביותר לאירוע הגדול שלכם, שאת זה עושים על סמך המלצות אמינות. במקרה שאתם רוצים למצוא הפקת כנסים, למשל, כדאי להתייעץ עם ידידים וקרובים שערכו אירוע גדול בזמן האחרון ולברר אם יוכלו להמליץ לכם על אדם או חברה מסויימת. במידה וכן, תוכלו לתאם מפגש,להתרשם, לשאול שאלות ולקבל הצעת מחיר לעבודה. כמו כן, במקרים מסויימים, אם מגיעים בצורת חבר מביא חבר תוכל לסדר לכם הנחה יפה - זה לא בטוח, אך אף פעם לא מזיק לנסות.

רוצים לקרוא עוד על אירועים בישראל? רוצים לשמוע למשל כמה תעלה מארגנת חתונות? בואו לאתר אירועים עיסקיים ועוד, ותוכלו לקבל שם פשוט הכל. קריאה נעימה ומזל טוב!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI