דף הבית בית משפחה וזוגיות חתונות צלמת חתונות
צלמת חתונות
נחמה לוינשטיין 22/07/10 |  צפיות: 2377

מתכננים להנפיק קטלוג מוצרים מצולם לעבודה?

סביר להניח שלא פעם נזקקתם לצלם מקצועי, לאירועים מיוחדים, לצרכי עבודה, כתחביב או כצורך בסיסי. זה לא משנה אם זה בתמונה או סרטון, אנחנו אוהבים לראות את חיינו מתועדים. צריכים למצוא מידע על צילום מוצרים? צילום וידאו לא אומר לכם יותר מדי?

מתי צריכים צלם מקצועי?

חתונות ואירועים אחרים –
שירות שכיח ביותר, שמאפשר להיזכר במאורעות הנדירים ביותר והמיוחדים ביותר בחיינו בצורה מדוייקת, יפה ומעניינת. חוגגים בר מצווה? סבא חוגג תשעים? היום איננו יכולים שלא לקחת צוות צילום לשם תיעוד כל שניה מהערב החד פעמי. לאחר מכן, מתי שרק תרצו, פשוט שימו את הסרט בדיוידי ותוכלו לראות הכל בדיוק כפי שהיה.

צילום אמנותי ומזכרות – לא אחת אנו בוחרים לשלם עבור צילום סטודיו מקצועי בכדי לתעד תקופות חשובות בחיינו: צילום שנתי של המשפחה למסגור ותצוגה, צילום של הילדים כי לא תמיד אנו מרגישים כמה מהר הם גדלים, צילומי הריון אמנותיים למזכרת מהתקופה המיוחדת הזו בחיינו, ואפילו צילומי עירום אמנותי לאמיצים שבינינו - כל השירותים הללו נותנים משהו שנשאר אתנו לנצח.

עבור העסק – זקוקים לשלט לעסק? רוצים להוציא עלון מושקע? בניתם אתר אינטרנט לעסק? שירותי צילום מקצועיים תורמים לאלה. האם הייתם קונים מוצר כלשהו לפני שבחנתם אותו בעיניכם? במצבים האלה תמונות עושות את העבודה, יאמר לכם כל איש שיווק ופרסומאי – אתרים ברשת עם תמונות, קטלוגים מצולמים ופליירים צבעוניים מושכים יותר מפירסומים שבעיקר מכילים מלל.

שירותים בנוסף – בנוסף לכך ניתן לכלול תחומי שירות כעריכת וידאו ממוחשבת, עיצוב מצגות, קמפיינים, שירותי עיצוב גרפי, הדפסה, צילום ועריכת סרטי תדמית, עיצוב ועריכת אלבומים דיגיטליים ועוד כהנה וכהנה.

ואתם, מה אתם צריכים? מחפשים צילום סטודיו? תוכלו למצוא את כל המידע, ההצעות השוות והטיפים בלי שום בעיה באתר אולפני צילום או צלמי חתונות. עד הפעם הבאה!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI