דף הבית קניות וצרכנות צרכנות תיקוני מקררים
תיקוני מקררים
נחמה לוינשטיין 26/07/10 |  צפיות: 2363

אחד הדברים שאנחנו הכי לוקחים כמובן מאליו הוא המקרר. הרי מה? זה בסך הכל המכשיר הגדול שיש לכל אחד במטבח. אבל מה עושים כאשר לפתע הוא מפסיק לפעול כמו שהתרגלנו?

עוד יום חם, לא יוצאים מהבית מרוב שחם בחוץ, השמש צורבת והזיעה ניגרת כמו מים. כולם רוצים להיכנס לבית, לפתוח את דלתות המקרר ולשתות משקה צונן. אך מה עושים כאשר המקרר או המקפיא מתקלקלים? כיצד מוצאים בעל מקצוע? איך ניתן לשמור על המכשיר תקין? אילו מקררים מומלצים לקניה?

שהרי מקרר לא תקין משמעותו בעיה גדולה יותר מקולה חמה, ובעיה בקירור המזון שלנו פוגעת גם בטריות שלו, מסכנת את בריאותנו, גורמת לסרחון, ובנוסף לכל זה, בזבוז של המון כסף על חשמל ומוצרים שאנו נאלצים לזרוק מהר יותר.

צריכים אינפורמציה על שירות תיקונים למקרר? קבלו קצת מידע מועיל על מקררים:

לשם שמירה על פעילות תקינה של המקרר, שימרו על המכשיר בפינה קרירה ומוצלת, במרחק של כ-15 ס''מ מהקיר, והשתדלו לא לפתוח את הדלתות לאורך זמן. וגם, הקפידו לשמור על הפתחים פנויים לחלוטין בכל זמן ואל תגבירו את עוצמת המקרר אם אין צורך בכך.

מחפשים תיקון מזגנים? כדאי לברר אם המכשיר שלכם עדיין באחריות היצרן. במקרה ולא, לא תהיה לכם ברירה אלא לשלם 200 שקלים לפחות על בדיקתו ובנוסף לכך תמורת עלות החלקים והחלפתם.

נדרשתם לתקן? וודאו שאתם מקבלים אחריות של חצי שנה לפחות על התיקון והחלקים.

רוכשים מקרר חדש? מקררים ישראליים ותיקונם הם בדרך כלל זולים יותר ממכשירים מתוצרת חוץ, ועם זאת איכותם לא נופלת מהם בהרבה. אם כסף זו לא בעיה מבחינתכם, תוכלו להשיג מקרר מתוחכם יותר עם תוספות כאפשרויות בקרת קירור והפשרה מתוחכמות ומרחב גדול יותר מהמכשירים הבסיסיים.

לפרטים על תיקון מקררים או כל נושא אחר בתחום המקררים, היכנסו לאתר http://www.lebait.co.il/. יום קריר ונעים!


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI