דף הבית עסקים עסקים - אחר איטום גגות ואיתור נזילות מים
איטום גגות ואיתור נזילות מים
eyeweb - בניית אתרים לעסקים 03/02/11 |  צפיות: 2802

להבדיל מנזילת מים מהקיר או מהרצפה עקב פיצוץ צינור מים איתור נזילת מים מהגג היא בעיה לא קלה. מספיק חור כמעט בלתי נראה באיטום הגג והמים מיד חודרים לתקרה. כמו כן ובדרך כלל המים חודרים לתקרה מהמקום הנוח להם ביותר, כלומר, פתח הנזילה יכול להיות במקום אחד והנזילה לתקרה יכולה לנבוע לא מתחת לפתח הנזילה אלא במקום אחר בכלל מאחר והמים מחפשים את המקום הנוח להם ביותר לצאת החוצה. אחת הנקודות הקריטיות הגורמות לנזילת מים הם המרזבים. תשומת לבכם לכך.

איתור נזילות מים

את פתח הנזילה אפשר לנסות ולאתר באמצעים שונים כגון מצלמה תרמית (צילום אינפרא אדום) או מצלמת לייזר אך החיסרון כאן הוא שהמצלמות הללו מראות את מקום איגום המים אך לא תמיד את מקור חדירת המים.

הדרך הטובה ביותר לאיתור נזילות מים שכזה הוא לבצע איטום כללי של הגג ולא לחפש דווקא את מקור הנזילה שהוא תהליך לא פשוט ויקר מאד.

איטום גגות

את איטום הגג יש לבצע בעונת הקיץ כך על מנת לאפשר לגג להתייבש מגשמי החורף.

הכנת הגג לאיטום -  לנקות מלכלוך ואבק, לנקות את המרזבים.

את האיטום ניתן לבצע במספר דרכים והם:

איטום באמצעות זפת חמה - זו אחת השיטות הותיקות והטובות. את הזפת  ( תקן 25-75 ) מורחים בשתי שכבות כולל כיסוי הרולקות וכל החיבורים של עמודי המערכת הסולרית ו/או דודי השמש. לאחר המריחה יש לשפוך חול על הזפת על מנת שיהפוך לגרגרי, תהליך זה הוא תוספת לשמירה על הזיפות מפני החום. בין המריחה הראשונה לבין המריחה השנייה יש לפרוש יריעות פיברגלס שאחד מתפקידיו הוא לשמור על הזיפות מפני התפוצצות עקב חום השמש. לאחר שהזפת התקררה, ורק אז, יש למרוח את הזפת בסיד עם דבק מיוחד. דבר זה שומר על הזפת מפני השמש והחום. לאחר מכן יש צורך לסייד פעם בשנה על מנת לשמור על איכות הזפת. בהמשך ניתן לסייד את הזפת באמצעות סיד סינטטי או צבע לבן אקרילי.

איטום באמצעות יריעות ביטומניות - שיטה זו היא אחת השיטות המתקדמות והמבטיחות הגנה מפני נזילת מים לאורך שנים רבות. היריעות מגיעות בגלילים שאותם פורשים לאורך או לרוחב הגג ואת החיבור בין הגלילים מלחימים בעזרת מלחם מיוחד (ברנר). כאן דרושה מומחיות וסבלנות רבה בתהליך ההלחמה שהוא קריטי. נקודה אחת לא מולחמת עלולה לגרום לפריצת מים ונזילה מהגג לתקרה והיה קשה מאד בעתיד לגלותה. את היריעות הביטומניות לא צריך בדרך כלל לסייד מאחר והיריעות בנויות מראש מוגנות נגד השמש. חלק מבעלי המקצוע יגידו שחייבים לסייד, זו פרנסה לא רעה, אבל למעשה אין צורך בכך.

איטום אקרילי - איטום זה ניתן לבצע אך ורק על הבטון המקורי ובשום פנים לא על משטח אחר. החומרים האקריליים (גומיגג, פזגג, פוליגג ודומיו) נדבקים היטב לבטון. יש למרוח את החומר במספר שכבות כאשר בין כל שכבה לשכבה יש להמתין מספר שעות לצורך התגבשות החומר. אחד החסרונות של האיטום האקרילי הוא שהוא אומנם מגן מפני נגירת מים אך לא יכול לעמוד בפני מים עומדים ולאחר תקופה הוא מתפורר. במקרה שכזה יש להקפיד הקפדה יתרה על גג חלק ושטוח ללא שום אפשרות למים עומדים.

בכל המקרים יש לוודא כי לאחר האיטום ולא משנה באיזה דרך משתמשים הגג יהיה חלק ובאלכסון ישירות למרזבים. בנוסף לכך, מומלץ שתזמינו בעלי מקצוע מתאימים לביצוע העבודה ואל תנסו להיות גיבורים גדולים ולבצע זאת לבד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 eyeweb - בניית אתרים לעסקים

מה אנחנו עושים בשביל העסק שלך ב-eyeweb? 
אנו עוסקים ב-בניית אתרים לעסקים, קידום אתרים, פרסום באינטרנט ושיווק באינטרנט.
בונים אתרים פשוטים שגוגל אוהב!
נותנים לך שרותי אינטרנט המתאימים בדיוק לעסק שלך.
משלבים לך בניית אתר, קידום אתר שיווק האתר ופרסום על ידי רשת האתרים שלנו.
כשאתה בונה אתר אצלנו, תוכל להתחיל בקטן ולגדול עם הזמן ועם העסק שלך. 
אצלנו תוכל לקבל את כל שרותי הבניה, השיווק והקידום של העסק שלך תחת קורת גג אחת. אתר אינטרנט: www.eyeweb.co.il



 


מאמרים נוספים מאת eyeweb - בניית אתרים לעסקים
 
פרסום באינטרנט לעסקים קטנים
אם בעבר הרחוק , עסקים קטנים רבים לא יכלו אפילו לחשוב להתמודד מול חברות ותאגידי ענק בשוק הפרסום, הרי שהיום, באמצעות האינטרנט, הם בהחלט יכולים לעשות זאת ובהצלחה מרובה.

לא רק בים – זיפות גגות
לפעמים השיטות הישנות והמסורתיות הן השיטות הטובות ביותר שלנו לעשות דברים. זיפות גגות היא אחת הדוגמאות. בדיקות שגרתיות של הגג וזיפות מדי מספר שנים יבטיחו לכם גג אטום ככל שניתן.

הכן גגך לקיץ – הלבנת גגות
בדיוק כמו שאנחנו מכינים את מכוניותינו לחורף ואת גופנו לקיץ – כך גם את גגותינו לקיץ כדאי שנכין, לקראת הקיץ והשרב הגדול שאנחנו בתור ישראלים ותיקים יודעים, שלא יחוס עלינו ושלא יחסוך מאתנו כמויות אדירות של שמש וקרינה.

הסרת שיער בשיטות שונות – מה עדיף?
כל אחד ואחת מעדיפים את השיטה שלהם להסרת שיער - בקיץ, בחורף ובעונות שביניהן. חשוב להחליט על שיטה שתהיה לכם גם נוחה, גם יעילה וגם, אם אפשר, כמה שפחות כואבת. איזו דרך אתם מעדיפים? מהם היתרונות והחסרונות של כל דרך?

תקנון מצוי מול תקנון מוסכם לבית משותף
התקנון המצוי הוא תקנון אשר מחייב כל בעל דירה בבית משותף, בין אם הוא מודע לקיומו של התקנון ובין אם לאו. תפקידו של התקנון המצוי – להגן על כל הצדדים הנוגעים בסוגיות מסוימות, בנוגע לרכוש הפרטי ולרכוש המשותף.

חיילים משוחררים – מה עכשיו?
התקופה של להיות חיילים משוחררים היא תקופה מעולה וכיפית, ויש תחושת שחרור גדולה מאוד, במיוחד אחרי כל כך הרבה שנים של לימודים ותיכון וצבא – פתאום אתם באמת חופשיים. אבל יחד עם החופש הזה גם מגיע המון בלבול. יופי, אתם חופשיים ומאושרים, אבל.... מה עושים עכשיו?

5 סגולות של שמן זית כתית מעולה
שמן זית באיכות טובה טומן בחובו גם הרבה מאוד סגולות בריאותיות שוודאי תשמחו לדעת שאתם מקבלים אותן באריזה אחת יחד עם הצבע, הריח והטעם הנפלא הזה של שמן זית כתית מעולה, הנה חמש מהן לפניכם

חיילים משוחררים – רוצים ללמוד להיות בעלי מקצוע?
חיילים משוחררים רבים פונים ללימודי תעודה שמכשירים אותם להיות בעלי מקצוע בכל מיני תחומים, מתוך הבנה שהרבה פעמים לא צריך ללמוד המון שנים באוניברסיטה כדי להצליח בחיים. לפעמים לימודי תעודה במקצוע שיש לו ביקוש רב בשוק יכולה לקדם חיילים משוחררים בפרק זמן קצר יותר, למקומות רחוקים יותר. זו יכולה להיות נקודת התחלה מצוינת

השוואה בין שטות להסרת שיער
אם יכולנו להסתובב בקיץ הישראלי כמו אדם וחווה, היינו עושים את זה בכיף. אבל זהו, שאנחנו לא יכולים... ולכן אנחנו מנסים ללבוש את המינימום שאפשר. ובשביל ללבוש את המינימום שאפשר, מה לעשות, אנחנו צריכים לדאוג שנהיה חלקים ונוכל ללכת בהרגשה טובה ונעימה. מה גם שאת 'הפרוות'... אנחנו מעדיפים להשאיר לחורף.

7 מחשבות על בחירת בעלי מקצוע
כאשר בוחרים בעל מקצוע יש הרבה שיקולים. זה נשמע אולי מוגזם, כאילו – מה כבר יכול להיות? אבל האמת היא שיש לא מעט פרמטרים ודברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבחורים בעל מקצוע. אז מה הם? הנה לפניכם 7 מחשבות שריכזנו עבורכם בנוגע לבחירת בעלי מקצוע, ממה ששמענו ומהניסיון האישי שלנו
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI