דף הבית בניין ואחזקה גינון דשא סינטטי- מה זה אומר?
דשא סינטטי- מה זה אומר?
יוסי בוזגלו 18/06/12 |  צפיות: 3045

אם אתם חשים עקצוץ לא נעים מיד כאשר אתם שומעים את צמד המילים דשא סינטטי כנראה שאתם פשוט לא מכירים את הפיתוחים האחרונים בתחום. אם בעבר היה מדובר במוצר לא איכותי שמהווה שם נרדף לכל מה שנחשב מלאכותי ולא איכותי הרי שכיום תמונת המצב היא שונה. דשא סינטטי נחשב מוצר מבוקש ויוקרתי ומהווה חלק חשוב ומרכזי בתחום עיצוב הגינות בעולם. לא רק המגוון הרחב של סוגי הדשא שניתן למצוא אלא גם החיסכון העצום במים ועלותו הזולה באופן יחסי הופכים את השימוש בו נפוץ יותר ויותר.

לאקלים החם בישראל

הסוגים השונים שמוצעים כיום למכירה בשוק הם בעלי מפרט תכונות ייחודי כך שכל סוג מתאים לצרכים ולשימושים שונים. בישראל יש חברות שמפתחות סוגים שונים של דשא סינטטי שמתאים לאקלים החם בישראל. גם דשאים מיובאים מאירופה צריכים לעבור מבחני התאמה מיוחדים כדי לבחון האם הם מתאימים לאקלים הישראלי. בין סוגי הדשאים הסינטטיים ניתן למצוא דשאים שמותאמים לגינות פרטיות, מרפסות, גני ילדים ואפילו גנים ציבוריים.

יתרון לבעלי חיות מחמד

אם יש ברשותכם חיית מחמד כמו כלב או חתול, ודאי תשאלו את עצמכם האם מוצר כמו דשא סינטטי יוכל להתאים לכם. התשובה היא וודאי שכן. בניגוד למצופה, דשא סינטטי הוא אחד המשטחים הקלים ביותר לתחזוקה ולניקוי. ניקוי באמצעות צינור מים יחזיר את הדשא למצבו המקורי ויותיר אותו רענן ונוצץ. נוסף לכך, ניתן להרים את הצרכים של בעל החיים מהדשא ולנקות את האזור עם מטלית רטובה. אל תשכחו שהמים יתנקזו דרך הדשא כך שאינם מהווים בעיה.

ללא מזיקים ופרעושים

בכל מקרה, סביר להניח שבעלי החיים שלכם יעדיפו אדמה אמתית או צמחיה אמתית וימנעו מלעשות את צרכיהם על הדשא הסינטטי. יתרון נוסף בנושא חיות המחמד הוא הפרעושים והפשפשים. להבדיל מדשא רגיל אשר נוטה למשוך אליו מזיקים, דשא סינטטי שהוא מלאכותי לחלוטין אינו מושך בעלי חיים קטנים. אם הכלב שלכם אוהב לחפור בגינה, הרי שהוא עושה זאת בגלל ריחות שמושכים אותו באדמה או בצמחיה. דשא סינטטי לא מפיץ שום ריח ולכן לא מעודד את הכלב לחפור, כך שאל לכם לדאוג גם בהקשר זה.

דאגה נוספת עשויה להיות כל נושא החפירות – בעיקר כלבים אוהבים מאוד לחפור בגינה, אך על פי רוב הם עושים זאת בגלל ריחות שונים המושכים אותם באדמה או בצמחייה הגדלה בה. בדשא סינטטי אין שום ריחות או גורם אשר ימשוך את הכלב לחפור באזור, ולכן אין מה לדאוג גם בהקשר זה...

לסיכום – דשא סינטטי הוא פתרון מצוין לגינת הבית, גם ובעיקר לבעלי כלבים, חתולים וחיות מחמד אחרות.

החברה מפעילה רשת מקצועית של אנשי מקצוע איכותיים, הפועלים במסגרת שמונה צוותי התקנה, והכשירה עשרות מתקינים מורשים הפזורים בכל רחבי הארץ. הצוותים המקצועיים שלנו יגיעו אליכם לכל מקום, ישיבו במסירות ומקצועיות על כל שאלה, ויעשו הכל כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממוצרי דשא סינטטי איכותי ברמה הגבוהה בעולם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 יוסי בוזגלו


 


מאמרים נוספים מאת יוסי בוזגלו
 
אסטרולוגיה והתאמה זוגית
12 המזלות נשלטים בידי כוכבים ומייצגים טיפוסים שונים של בני אדם. נהוג לחלק את 12 המזלות לארבע קטגוריות

יסודות של אסטרולוגיה למתחילים
מתעניינים בעולם המסתורין של האסטרולוגיה? מסוקרנים לדעת מאין האסטרולוגים שואבים את המידע המרתק שלהם על בני אדם? לא מפתיע.

המלצה על "חברת פינוי דירות"
אני נשואה כבר 10 שנים ובזמן האחרון התחלתי להבחין כי בעלי מפתח בעיה של אגירת חפצים שונים וזבל שאין לנו שום צורך בו. בתחילה חשבתי כי מדובר במשהו שיעבור אך עם הזמן זה הפך להיות הרבה יותר חמור ובלי ששמתי לב המחסן של הבית שלנו, הגג והמרפסות הפכו להיות עמוסים בזבל וחפצים שונים אותם הוא מצא ברחוב.

בגידה בבסיס סגור
23/06/13 | בגידות
אל מרקוס סיפוקובס הגעתי לאחר ההחלטות קשה. מצד אחד, לא הייתי הטיפוס שמזמין חקירות אצל חוקר פרטי, מצד שני, הייתי חייבת לגלות את האמת והאמת הייתה קשה. המזל שלי היה שמרקוס הוא אחד האנשים האנושיים ביותר והחוקרים המקצועיים ביותר.

הורוסקופ כעיקרון ישים
מקורה של האסטרולוגיה מגיע אלפי שנים אחורה עד בבל העתיקה. עיקרה של תורה זו הוא חיזוי עתידו של האדם באמצעות הכוכבים. אחד הכלים המרכזיים של האסטרולוגיה הוא ההורוסקופ.

לרתק את הילדים באמצעות אטרקציות במרכז
אטרקציות זה הכוונה לבילויים מיוחדים שהם עולם שלם למוגרים ולצעירים. קשה מאוד לרצות ילדים והם דורשים גירויים מתמידים במיוחד בתקופת החופש הגדול וצריך למצוא להם את אטרקציות במרכז היכולים להתאים להם.

המערות בעיר העתיקה – עוד מגוון של אטרקציות בירושלים
אחת המערות הידועות ביותר בירושלים היא מערת צדקיהו, הבנויה תחת העיר העתיקה. הרבה אגדות סופרו על המערה הזאת עוד מתקופת בניית בית המקדש על ידי המלך שלמה על בריחתו של צדקיהו.

הורוסקופ וגלגל המזלות
הורוסקופ הוא מושג באסטרולוגיה. הוא לקוח מהשפה היוונית ופירושו "מבט לשעה". מדובר בסוג של פרשנות ותחזית אסטרולוגית שמתבססת על מיקומי השמש ביחס לגלגל המזלות.

פתרון לכאבי גב באמצעות מדרסים
כאבי גב. עשרות מאמרים, ואלפי מחקרים נעשו ועדיין נעשים, בבעיה הכואבת והנפוצה ביותר אצל בני האדם.

מדרסים- על רגל אחת
חשבתם פעם כמה לחץ מופעל על כפות הרגליים שלנו, בכל יום? הליכה, ריצה, עמידה הן רק חלק מהפעולות היומיומיות שאנו מבצעים שהאיבר העיקרי הפעיל בהן הוא כף הרגל.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI