דף הבית חוק ומשפט כללי שירותי משרד עו"ד חג'ג' בוכניק
שירותי משרד עו"ד חג'ג' בוכניק
מערכת DreamZone 22/11/18 |  צפיות: 448
תחום המשפטים הוא תחום גדול ומתרחב, הוא כולל תחומי דין רבים אשר מצריכים התמחות מיוחדת בכל אחד מהם, על מנת שלקוחות המשרד, פרטיים או עסקיים, יוכלו ליהנות משירותיהם הטובים והיעילים. אחד מיתרונותיו הגדולים של משרד עורכי דין ותיק, מבוסס ומתמחה בתחומי משפט רבים, היא יכולתו לספק ללקוחותיו מטריה משפטית רחבה ככל האפשר, תחת קורת גג אחת. על רקע זה, ניתן להבין כי מגוון שירותי משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק מאפשרים למשרד לספק ללקוחותיהם את הליווי, הייעוץ והייצוג המתאימים ביותר עבורם.

שירותי משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק

נדל"ן, תכנון ובניה

משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הנדל"ן. ככזה, הוא מדורג בקביעות על ידי D&B ברשימת משרדי עורכי-הדין המקצועיים והבולטים בישראל. פעילותה של מחלקת הנדל"ן של המשרד מהווה נתח נכבד מפעילותו של המשרד, עוסקת בכל תחומי הנדל"ן והמקרקעין על גווניו השונים. תחומי ההתמחות של המשרד כוללים ניהול מו"מ עסקי וחוזי, ליווי יזמים ופרויקטים, עסקאות תכנון ובנייה, מיסוי מקרקעין, ליטיגציה, ייצוג בפני רשויות וערכאות משפטיות שונות וכן הלאה. כמו כן, מתמחה המשרד בליווי פרויקטים רחבי-היקף, החל משלב תכנונם דרך מכירת יחידות הדיור ועד לרישומן על שמם של הרוכשים. משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק מטפל בפרויקטי נדל"ן מקריית שמונה ועד אילת, אשר חלקם נמנים על הפרויקטים הגדולים והמתוקשרים בישראל. המשרד עוסק אף בהיבטים שכרוכים בפעילותם הכוללת של בעלי קרקעות ונכסי נדל"ן, חברות קבלניות ויזמי נדל"ן, איגודי מקרקעין ונותני השירותים בתחומים אלה.

לאורך שנות פעילותו, צבר המשרד את מומחיותו הייחודית בתחום ליווי קבוצות משקיעים וקבוצות רכישה. ככזה, הוא מייצג קבוצות רבות כאלה ומלווה אותן משלבי רכישת המקרקעין, דרך התכנון והבניה וכלה ברישום על שמם של הרוכשים. נוסף לכך, כוללת פעילות מחלקת הנדל"ן של משרד עו"ד חג'ג' בוכניק את הליווי השוטף של לקוחותיו הפרטיים והעסקיים בהיבטים של מיסוי המקרקעין, התכנון והבניה. המשרד צבר ניסיון רב בניהול ערעורים ועתירות מנהליות על החלטות רשויות ומינהל, חלקם בעניינים בעלי חשיבות עליונה ומורכבים ביותר. המשרד אחראי לתקדימים בתחומי פעילותו הנדל"נית השונים, ובגין כך, מדורג ע"י D&B גם בעשרה משרדי עורכי הדין הבולטים בתחום התכנון והבניה.

טיפול בנדל"ן בחו"ל, מיזוגים ורכישות

המשרד מלווה את לקוחותיו הישראלים והזרים בכל העניינים המשפטיים הנוגעים לעסקיהם מחוץ לגבולות ישראל. ליווי זה כולל את המשא והמתן עם אנשי מפתח בשווקים הזרים, דרך התכנון וההקמה של מבנה ההחזקות והניהול המתאים לפעילותו העסקית הרלוונטית של הלקוח, וכלה בעריכת החוזים והעסקאות הנדרשים לצורך ניהול הפעילות העסקית של הלקוח. לרשות המשרד עומדים הידע והניסיון הנרחבים הנדרשים לצורך ניהול עסקאות וענייני מסחר מורכבים בארץ ומחוץ לה. ניסיון זה כולל הקמת מיזמים משותפים ומבני חברות המתפרשים על פני כמה מדינות, ביצוע מיזוגים ורכישות (M&A), הפצה, הסכמי ייצור, הסכמי שת"פ וכד'.

המשרד מנתב לתועלתם של לקוחותיו את מיומנותם ואת קרבתם של המשרדים במוסקבה, מינסק, אוקראינה ולונדון, לצורך פעילותם בארצות אלה. בשנים האחרונות, במסגרת זו, הוביל משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק מספר עסקאות M&A מהעסקאות התקדימיות המתוקשרות ביותר במדינות ה-CIS.

ליווי וייצוג חברות טכנולוגיה והיי-טק

למשרד עו"ד חג'ג' & בוכניק ניסיון רב בייצוג חברות ויזמים מתחומי הטכנולוגיה וההיי-טק ובייצוגם של לקוחות המבקשים לגייס הון ושל משקיעים במגזר הטכנולוגי פרטיים ומוסדיים כקרנות הון סיכון. המשרד מלווה את החברות, היזמים והמשקיעים משלב הקמת הסטארט אפ ועד להנפקתו או לאקזיט מסוג אחר. הליווי המשפטי ללקוחות ההיי-טק כולל את פיתוח האסטרטגיה למסחורו של הקונספט, תכנון והקמת המבנה המשפטי המתאים לחברה, גיוס ההון הנדרש, הגנה על קניין רוחני של החברה, איתור תוכניות הסיוע והמימון הממשלתיות המתאימות לחברה, כמו גם ליווי בפעילותה העסקית.

ליטיגציה

המשרד מייצג את לקוחותיו בפני כל בתי המשפט והערכאות המנהליות בישראל, ועושה זאת בכל תחומי המשפט המסחרי, האזרחי והמנהלי. למשרד ניסיון בתביעות מורכבות ביותר כשהוא אמון על יצירתן של מספר הלכות משפטיות בדיני המכרזים, בתחומי הסעדים הזמניים ובתחומי התכנון והבניה.

המשפט המסחרי

המשרד מספק ייעוץ וליווי משפטי שוטף לתאגידים הפרטיים והציבוריים בכלל האספקטים שנוגעים לפעילותם העסקית. החל בשלב תכנון והקמת תאגיד, דרך טיפול בהתקשרויות הנלוות לפעילות העסקית וכלה בליווי לפעילות העסקית השוטפת. למשרד עו"ד חג'ג' & בוכניק הידע והניסיון הנדרש לטיפול בעסקאות ובנושאים המסחריים המורכבים.

משפט ספורט

אחד ממשרדי עורכי הדין הבולטים בישראל בתחום הספורט, וזאת בשל ייצוגו גורמים שונים הקשורים לתחום הספורט, כמועדוני ספורט, שחקנים מענפי ספורט שונים, נותני חסויות, חברות מסחריות וכן הלאה. משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק הינו בעל ניסיון ומומחיות בעסקאות העברת השליטה במועדוני כדורגל, ובהתאם לכך, היה מעורב במהלך השנים האחרונות במספר עסקאות מסוג זה.

שוק ההון וגיוסים

מספק ללקוחותיו את הייעוץ המשפטי המתאים לגיוסי הון מהציבור ואף מלווה חברות נסחרות בישראל ובחו"ל בפעילותן השוטפת. בנוסף, מסייע המשרד לחברות המלוות על ידו לזהות, לגבש ולבצע את האסטרטגיה והטקטיקות המתאימות להן לגיוס הון. שירותי משרד עו"ד חג'ג' & בוכניק כוללים גם את עריכת הדו"חות הכספיים (בשת"פ עם רואי החשבון של החברה) ועריכת הדיווחים השוטפים לרשויות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מערכת DreamZone


 


מאמרים נוספים מאת מערכת DreamZone
 
ניכיון צ'קים בבנק?
אם יש לך עסק את צריכה בין השאר לדאוג למימון ההוצאות השוטפות, לשיפור תזרים המזומנים, לגבייה ולקבלת הנחת מזומן מספקים. אם יש לך צ'קים דחויים שירות ניכיון צ'קים שלנו צריך לעניין אותך. את מוזמנת ליצור קשר עם גרין ארק.

סוכנות פונדקאות בחו"ל
כולנו נמסים למראה של תינוק קטן ולמרות שצפויים קשיים (טבעיים לגמרי) בגידולו של הילד, עדיין בודדים האנשים שיהיו מוכנים לוותר על ילד משלהם.

כיצד לבחור אולם כנסים בתל אביב
יש לכם כנס להפיק? מחפשים אולם כנסים גדול בתל אביב? אצלנו ב-טראסק בתל אביב שממוקם על קו המים ונשקף ממנו נוף עוצר נשימה, תוכלו לערוך את הכנס שלכם בהוד והדר! הטראסק בנוי ומתוכנן במיוחד לכל סוג אירוע לרבות כנסים, השקות, הרצאות ואירועי חברה ומאכלס בתוכו עד 1000 איש בנוחות מקסימלית.

כל הפרמטרים לאירוע חברה
10/10/19 | ניהול
מחפשים להפיק אירוע חברה מרהיב ומרשים במרכז? רוצים שהמוזמנים שלכם ייהנו גם מנוף מרהיב ורומנטי שנושק לחופים של תל אביב? טראסק הוא המקום האידיאלי להפקת אירוע חברה באווירה ייחודית שאותה אתם מחפשים! המקום משתנה בהתאם לרצון הלקוח ומתאים את עצמו לכל סוג של אירוע.

כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה?
26/06/19 | השקעות
כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה בתיק הנכסים שלנו ומה החשיבות למדיניות הוליסטית גם על קרנות השתלמות וקופות הגמל שלנו?

ביטוח סיעודי
רובינו אנשים בריאים בעיקר הצעירים שבינינו. אנחנו לוקחים מאליו פעולות יום יומיות שונות אותן אנו מבצעים כמו הליכה, מעבר משכיבה לעמידה, רחצה, היכולת להתלבש לבד, להתנקות אחרי עשיית צרכים או כל דבר אחר.

תמ"א 38: היבטים משפטיים ומסחריים
25/03/19 | נדל"ן
נהוג לבחון את פרויקטי תמ"א מהאספקט התועלתי (מה מרוויחים מכך בעלי הדירות, מה מרוויחה מכך החברה היזמית?) או אפילו באספקט האתגרי שלו (האם הפרויקט עמד במועדים שלו, האם הוא נחשב לפרויקט מוצלח?), אבל זוהי בחינה של נקודות קצה בלבד, ראיה שטחית של מה שגלוי לעין ונמצא על פני השטח.

אפשרויות הדיור העומדות בפני מחפשי דירות בהרצליה
12/03/19 | נדל"ן
שוק הדיור הישראלי משתנה ללא הרף, כשבמקביל לצמיחה מתמדת במספרם של דורשי הדיור ומשפרי הדיור, מתרחב מעגל אפשרויות הדיור העומדות לרשותם.

כיצד בוחרים חברה לביצוע תמ"א 38?
28/02/19 | נדל"ן
מאז שאושרה תוכנית המתאר הארצית מס' 38 (זו, שלצורך קיצור, נכנה אותה "תמ"א 38 בהמשך) בשנת 2005, נדמה כי בכל שנה מצטרפים אליה עוד ועוד בניינים שדייריהם מעוניינים בעלייה משמעותית באיכות חייהם ובאיכות סביבת המגורים שלהם.

שירותי משרד עו"ד חג'ג' בוכניק
22/11/18 | כללי
תחום המשפטים הוא תחום גדול ומתרחב, הוא כולל תחומי דין רבים אשר מצריכים התמחות מיוחדת בכל אחד מהם, על מנת שלקוחות המשרד, פרטיים או עסקיים, יוכלו ליהנות משירותיהם הטובים והיעילים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI