דף הבית בית משפחה וזוגיות הריון ולידה סוכנות פונדקאות בחו"ל
סוכנות פונדקאות בחו"ל
מערכת DreamZone 22/10/19 |  צפיות: 228
כולנו נמסים למראה של תינוק קטן ולמרות שצפויים קשיים (טבעיים לגמרי) בגידולו של הילד, עדיין בודדים האנשים שיהיו מוכנים לוותר על ילד משלהם.

אז אם עבור רוב רובה של האוכלוסייה האנושית מדובר בעניין שהוא כמעט מובן מאליו, הרי שישנם אנשים אשר עבורם מדובר בחלום רחוק ואינו בר השגה. הם מנסים שוב ושוב. פונים אל גורמי רפואה כאלה ואחרים, אך משום מה עבורם ננעלה הדלת הטבעית להרות ולהביא ילד לעולם.

טיפולים כושלים וניסיונות מייאשים ברור כי גם זוגות במצב כזה לא ממהרים להרים ידיים והם לא מוכנים לוותר על החלום. על פי רוב יפנו זוגות אלו ויבררו על דרכים אלטרנטיביות שונות לצורך השגת היריון. הרפואה המתקדמת מציעה מענה יעיל אשר מוכיח את עצמו במקרים רבים. לעיתים אנחנו עדים למקרים של הצלחה אשר נראה היה ממש כנגד כל הסיכויים.

אך עדיין ישנו האחוז של הזוגות שאינם מצליחים לקבל את המענה בהתאם לבעיה שלהם. למרות שלא מדובר באחוז גבוה באוכלוסייה, עדיין מדובר במקרים קשים. כל זוג הוא כמובן עולם שלם שאינו מוכן לוותר על החלום הכי בסיסי והכי אלמנטרי.

פונדקאות – למי זה מתאים? זוגות רבים אינם מצליחים להשיג היריון טבעי בגלל הקושי של האישה לשאת את ההיריון. עבורם עשויה הפונדקאות להבטיח מענה מושלם כאשר למעשה ההיריון כולו יתנהל ברחמה של אישה אחרת והיא זו שתלד את התינוק. התינוק יהיה הילד הביולוגי של ההורים, במקרים אשר בהם ההפריה תתבצע באמצעות הביציות של האם עם זרעו של האב. העובר שיופרה באופן כזה, יוחדר אל רחמה של האישה הפונדקאית. היא מכונה גם 'אם נושאת'.

מובן כי התינוק יועבר אל הוריו הביולוגיים מיד עם לידתו.

היכן מבצעים את הליכי הפונדקאות? העולם המתקדם מציע כיום מענה משופר עבור הזוגות הללו אשר מבקשים להתעניין על אודות האפשרות של פונדקאות. אם בעבר לא היו מדינות רבות אשר נתנו יד לתהליך ולמעשה במקומות רבים מדובר היה בתהליך שאינו חוקי, הרי שכיום אנחנו עדים לכך כי במדינות רבות באירופה, בארצות הברית וגם בישראל קיים מענה לכל המעוניין בהליכי פונדקאות כאשר מדובר בהליכים חוקיים לחלוטין.

למה כדאי לפנות אל סוכנויות בחו"ל? אנחנו כאן על מנת לברר למה בעצם מומלץ כיום גם לזוגות ישראלים, לפנות ולבצע את הליך הפונדקאות בחו"ל. הרי ציינו כי גם בישראל מתבצע כיום ההליך והוא חוקי לחלוטין.

אז כאן חשוב שנהיה מודעים לכמה נתונים חשובים.

המדד של הזמן כאשר זוג מצפה לילד, הוא רוצה וחפץ להגשים את חלומו מהר ככל האפשר. בייחוד זוגות שכבר התנסו בטיפולים שונים, הם חוו אכזבות לא פשוטות והם החליטו ללכת על פונדקאות. הם כבר מותשים מכל מה שעבר עליהם עד כה והם בהחלט מעוניינים לראות את עצמם נכנסים לתהליך ומקבלים בסופו של דבר את התינוק המיוחל.

כאשר ההליך מתבצע בארץ, יש צורך בסבלנות רבה כאשר כל התהליך עשוי לארוך חודשים ארוכים או אפילו שנים עד שמצליחים לצאת לדרך. זאת בגלל הבירוקרטיה הסבוכה שבישראל. סיבה מהותית נוספת המשפיעה על זמן ההמתנה, זהו ההיצע של הנשים הפונדקאיות שיש לנו בישראל. למעשה המצב הסוציו אקונומי בישראל הינו משופר ביותר ביחס למדינות אחרות. מסיבה זו לא נמצאות נשים רבות אשר מחפשות להתפרנס על ידי 'השכרה' כביכול של הרחם שלהן. עובדה זו משפיעה מאוד על משך זמן ההמתנה של בני הזוג. כי אורך זמן רב עד שמוצאים את האם הפונדקאית המתאימה שתענה על כל התנאים הנדרשים.

המחיר הכספי ברור שילד אינו נמדד בכסף. אנשים מוכנים לשלם כל הון שבעולם ובלבד לזכות לחבוק ילד משלהם. אך בכל זאת, את סכומי הכסף הללו חייבים איכשהו לשלם. גם אם אנחנו ממש רוצים לשלם כל סכום שיושת עלינו, זה עדיין לא אומר שיש לנו את הסכום הזה בחשבון הבנק.

הליכי הפונדקאות בישראל אינם מן הזולים בלשון המעטה. בחו"ל ניתן למצוא את הסוכנויות אשר תדרושנה מחירים זולים בהרבה אשר יאפשר לזוגות הללו להיכנס להליך הפונדקאות כמעט בלי לחשוב פעמיים על המחיר שהם יצטרכו לשלם.

ברור כי אחרי הכולל, המחיר הינו משמעותי מאוד ועבור ישראלים רבים נקודה זו עשויה להכריע בבחירת המקום והמדינה בה הם יבצעו את ההליך.

שמירה על אנונימיות למרות שמדובר בהליך שהוא די מצוי והוא אף מקובל למדי, עדיין מבקשים בני זוג רבים לשמור על האנונימיות ועל הפרטיות שלהם והם לא רוצים לחשוף את העובדה כי הילד שלהם נולד על ידי אם פונדקאית. יש נשים רבות אשר עושות שימוש בבטן מלאכותית על מנת להציג כי ההיריון כביכול מתנהל בצורה הכי טבעית ברחם שלהן.

כאשר ההליך יתבצע הרחק מעיני הקרובים, הרי שיהיה הרבה יותר קל לשמור על הפרטיות ועל איפול העניין.

מלבד זאת הורים רבים אינם מעוניינים לשמור על קשר עם האם הפונדקאית לאחר הלידה. הם רוצים להיות הורים בלעדיים לילד שנולד בלי לבלבל אותו ובלי להתבלבל בעצמם. כאשר ההליך מתבצע בחו"ל, ברור כי קל הרבה יותר לנתק את כל הקשרים ולהחיל לחיות מחדש בישראל כמשפחה מאושרת ומושלמת.

בוחרים את הסוכנות המתאימה חשוב לדעת כי למרות היתרונות הרבים של הסוכנויות בחו"ל, יש לבדוק ולברר היטב בטרם הולכים על סוכנות כזו או אחרת. היות ואחרי הכול מדובר בתהליך שיש בו הרבה מאוד רגישות, הן מבחינה נפשית של כל הנוגעים בדבר וכמובן מבחינה רפואית כאשר ברור כי הכול חייב להתנהל בצורה הכי מדויקת והכי נכונה.

אז קיים בהחלט מענה בחו"ל אך חשוב לתאם ציפיות לקראת ההליך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מערכת DreamZone


 


מאמרים נוספים מאת מערכת DreamZone
 
ניכיון צ'קים בבנק?
אם יש לך עסק את צריכה בין השאר לדאוג למימון ההוצאות השוטפות, לשיפור תזרים המזומנים, לגבייה ולקבלת הנחת מזומן מספקים. אם יש לך צ'קים דחויים שירות ניכיון צ'קים שלנו צריך לעניין אותך. את מוזמנת ליצור קשר עם גרין ארק.

סוכנות פונדקאות בחו"ל
כולנו נמסים למראה של תינוק קטן ולמרות שצפויים קשיים (טבעיים לגמרי) בגידולו של הילד, עדיין בודדים האנשים שיהיו מוכנים לוותר על ילד משלהם.

כיצד לבחור אולם כנסים בתל אביב
יש לכם כנס להפיק? מחפשים אולם כנסים גדול בתל אביב? אצלנו ב-טראסק בתל אביב שממוקם על קו המים ונשקף ממנו נוף עוצר נשימה, תוכלו לערוך את הכנס שלכם בהוד והדר! הטראסק בנוי ומתוכנן במיוחד לכל סוג אירוע לרבות כנסים, השקות, הרצאות ואירועי חברה ומאכלס בתוכו עד 1000 איש בנוחות מקסימלית.

כל הפרמטרים לאירוע חברה
10/10/19 | ניהול
מחפשים להפיק אירוע חברה מרהיב ומרשים במרכז? רוצים שהמוזמנים שלכם ייהנו גם מנוף מרהיב ורומנטי שנושק לחופים של תל אביב? טראסק הוא המקום האידיאלי להפקת אירוע חברה באווירה ייחודית שאותה אתם מחפשים! המקום משתנה בהתאם לרצון הלקוח ומתאים את עצמו לכל סוג של אירוע.

כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה?
26/06/19 | השקעות
כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה בתיק הנכסים שלנו ומה החשיבות למדיניות הוליסטית גם על קרנות השתלמות וקופות הגמל שלנו?

ביטוח סיעודי
רובינו אנשים בריאים בעיקר הצעירים שבינינו. אנחנו לוקחים מאליו פעולות יום יומיות שונות אותן אנו מבצעים כמו הליכה, מעבר משכיבה לעמידה, רחצה, היכולת להתלבש לבד, להתנקות אחרי עשיית צרכים או כל דבר אחר.

תמ"א 38: היבטים משפטיים ומסחריים
25/03/19 | נדל"ן
נהוג לבחון את פרויקטי תמ"א מהאספקט התועלתי (מה מרוויחים מכך בעלי הדירות, מה מרוויחה מכך החברה היזמית?) או אפילו באספקט האתגרי שלו (האם הפרויקט עמד במועדים שלו, האם הוא נחשב לפרויקט מוצלח?), אבל זוהי בחינה של נקודות קצה בלבד, ראיה שטחית של מה שגלוי לעין ונמצא על פני השטח.

אפשרויות הדיור העומדות בפני מחפשי דירות בהרצליה
12/03/19 | נדל"ן
שוק הדיור הישראלי משתנה ללא הרף, כשבמקביל לצמיחה מתמדת במספרם של דורשי הדיור ומשפרי הדיור, מתרחב מעגל אפשרויות הדיור העומדות לרשותם.

כיצד בוחרים חברה לביצוע תמ"א 38?
28/02/19 | נדל"ן
מאז שאושרה תוכנית המתאר הארצית מס' 38 (זו, שלצורך קיצור, נכנה אותה "תמ"א 38 בהמשך) בשנת 2005, נדמה כי בכל שנה מצטרפים אליה עוד ועוד בניינים שדייריהם מעוניינים בעלייה משמעותית באיכות חייהם ובאיכות סביבת המגורים שלהם.

שירותי משרד עו"ד חג'ג' בוכניק
22/11/18 | כללי
תחום המשפטים הוא תחום גדול ומתרחב, הוא כולל תחומי דין רבים אשר מצריכים התמחות מיוחדת בכל אחד מהם, על מנת שלקוחות המשרד, פרטיים או עסקיים, יוכלו ליהנות משירותיהם הטובים והיעילים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI