דף הבית עסקים ניהול כל הפרמטרים לאירוע חברה
כל הפרמטרים לאירוע חברה
מערכת DreamZone 10/10/19 |  צפיות: 560
אירוע חברה הוא הזדמנות מצוינת לחזק את הקשרים בין עובדי החברה למנהליה, לתגמל ולהעניק לכל עובד תחושה של הערכה ומרוצות מטיב עבודתו ותרומתו לחברה. אופיו של אירוע חברה יסמל ברוב המקרים את מידת ההצלחה של החברה. לכן, יהיה חשוב להשקיע בכל האירוע שיפאר את השגשוג של החברה ואת יחסה החיובי והאיכותי לכל העובדים ולמגוון הלקוחות שנהנים מהשירות ומהמוצרים שהיא מספקת. אירועי חברה יהוו פלטפורמה אידיאלית להצגה של ה-'אני מאמין' של מהות החברה ויאפשרו חשיפה של כל היעדים והמטרות שהחברה שואפת להגיע אליהם.

תכנון מוקפד לאירוע חברה

כל אירוע שמיועד לחברה שמחזיקה עובדים ויש לה קהל לקוחות גדול צריך להיות מתוכנן בדקדקנות על מנת שכל החוויה תהיה מעצימה, חיובית ואיכותית ושכל אחד יצא נשכר מאותו אירוע, הן המנהלים והעובדים והן הלקוחות. לכן חשוב שבכל אירוע חברה להיות מודעים לכל אותם צרכים ודרישות עסקיות של החברה, כדי להצליח לממש אותם כבר ביום האירוע. גם המיקום של האירוע הוא משמעותי, וההמלצה היא לקיים אירוע חברה במרכז הארץ, שם יש אופציות רבות לחללים שעשויים להתאים לגודל האירוע ובנוסף, מיקום מרכזי יאפשר למוזמנים להגיע בקלות יותר. עוד פרט חשוב שיש לשים עליו דגש הוא שכל חלל בו תבחרו יהיה מצויד למשעי ויכיל את כל הטכנולוגיה העדכנית עם התנאים האידיאלים שמשדרגים כל אירוע עסקי לאירוע איכותי שמותיר התפעלות ורושם רב מהבחירה המכובדת. להלן כמה פרמטרים חשובים בבחירת אולם לאירועי חברה במרכז.

גודל החלל

באירוע חברה נוצרת דינמיקה קבוצתית ייחודית שמטרתה בעיקר ליצור גיבוש בין כל המוזמנים. אירוע מסוג זה יחזק את יחסי האימון ויתרום לקרבה בין כל העובדים, המנהלים, קולגות והלקוחות של החברה. מה שאומר שגם הגודל של המתחם הוא משמעותי וחשוב שיהיה מרווח ונוח לנוע בו עבור כל מי שמוזמן. במידה ותבחרו חלל שהוא גדול מידי, עלולה להיווצר תחושה של ניכור וניתוק בין כל המוזמנים, יחד עם זאת, חלל קטן מיד ייצור תחושת מחנק ואי נעימות מרחבית בין כל המוזמנים. לכן בחירת מקום שבו הגודל תואם לכמות המוזמנים ומאפשר אווירה קלילה ומשחררת במרחב, תהייה מהותית להצלחת האירוע.

עיצוב החלל

עיצוב החלל הוא חלק בלתי נפרד מהצלחה של אירוע ולכן חלל שמגיע מעוצב מוכרח להתאים לאופי החברה ולמה שהיא רוצה לשדר. במידה והחלל מעוצב בעיצוב מצועצע שמזכיר אולם חתונות, לא יהיה נכון לבחור בו. במידה ומדובר בחלל שהוא יחסית ריק ואתם צריכים להתחיל לעצב אותו מאפס, גם עלול ליצור קושי. חשוב שכל בחירה שתעשו בחלל העיצוב שלה יאפשר מודולריות וורסטיליות מרחבית ותוכלו להיעזר בכל מה שהחלל מציע בצורה אלגנטית שמכבדת את אופי האירוע שלכם. לכל עיצוב תהייה אמירה, אופי וסגנון ולכן מומלץ שהעיצוב שתבחרו לעצב בו את החלל יתאים למה שאתם רוצים לשדר לכל אורך האירוע. עיצוב אלגנטי של חלל, שכל האלמנטים מוקפדים ומעניקים תחושה של יעילות ואסתטיות, הוא ראוי ומהותי לאירועי חברה ומעניק לכם פלטפורמה מכובדת להצגה של ה - אני מאמין של החברה, לנאום או מצגת או כל מטרה שתרצו להציג בזמן האירוע.

קולינריות משובחת

אירועי חברה מחויבים להיות מאוזנים תמיד בין אווירה רשמית ומקצועית לבין הנאה קולינרית. חשוב שהמזון שיוגש יהיה בהתאם לאופי האירוע והגישה אליו תהייה נוחה ואלגנטית. לכן נהוג לא פעם להזמין חברת קייטרינג איכותית שמגישה מגוון של מנות משובחות. באירועי חברה יש דגש משמעותי על סוג המזון שמוגש מאחר שהמוזמנים שמגיעים לאירועי חברה מצפים לאוכל מקורי ואיכותי. את המאכלים לאירועי חברה עדיף לבסס על תפריט שהוא בשרי. עדויות רבות ממשתתפי אירועי חברה וגם סקרים רבים שנערכו בין נשאלים, הביאו למסקנה כי רוב האנשים אוהבים מאכלים בשריים, מגוונים וטעימים שיגרמו להם להיות שבעים ומרוצים במהלך האירוע, מזון שמלווה במשקה אלכוהולי איכותי. התפריט הבשרי יכול לכלול בישול וצלייה על האש לצד תוספות שונות. כמו כן, חשוב תמיד לזכור שיש בקהל גם צמחוניים וטבעוניים ואנשים שאוכלים כשר. לכן כל חברת קייטרינג שמכבדת את עצמה, תדאג גם לחתך אוכלוסייה זו ותספק להם מאכלים טעימים לא פחות.

אבזור לאירוע חברה

כל חלל שמקיים בו אירועים יאכלס גם אבזור מתאים לקהל האורחים. הוא יחזיק בכיסאות ושולחנות בהתאם וגם בציוד נלווה למזון וכדומה. אך באירועי חברה הצרכים מעט משתנים. השולחנות והכיסאות צריכים להראות קצת אחרת. שכן לא מדובר באירוע שכולם יושבים סביב שולחן ועל מנת ליצור אווירה קלילה ולא מחייבת, יש לפזר בשטח שולחנות בר, כסאות גבוהים או ספסלים ונדנדות. אלה יעניקו אווירה בעלת אופי צעיר וחדשני. יתרה מכך, באירועי חברה רבים נתבקש להציג פרזנטציה, מצגת או דיון, לכן חשוב שהאולם יספק את כל האבזור הנדרש, כגון: מיקרופונים, תאורה והגברה ייעודית, מסך, במה קטנה שניתן לשאת עליה נאום וכמה מילות תודה ללקוחות החברה ולעובדים.

אירועי חברה הם חלק אינטגרלי שנעשים במסגרת מקום העבודה. כל מקום עבודה שמכבד את עצמו יבקש להרים אירועי חברה מהנים מלאי אטרקציות שמטרתם גיבוש יחד עם יעדים שיש להן פן שיווקי וכלכלי. אירועים מהסוג הזה יסייעו לעלות את המוטיבציה בקרב העובדים, יעשו רושם רב על כל לקוח פוטנציאלי ויהוו הזדמנות לשיתופי פעולה עתידיים ועוד.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מערכת DreamZone


 


מאמרים נוספים מאת מערכת DreamZone
 
ניכיון צ'קים בבנק?
אם יש לך עסק את צריכה בין השאר לדאוג למימון ההוצאות השוטפות, לשיפור תזרים המזומנים, לגבייה ולקבלת הנחת מזומן מספקים. אם יש לך צ'קים דחויים שירות ניכיון צ'קים שלנו צריך לעניין אותך. את מוזמנת ליצור קשר עם גרין ארק.

סוכנות פונדקאות בחו"ל
כולנו נמסים למראה של תינוק קטן ולמרות שצפויים קשיים (טבעיים לגמרי) בגידולו של הילד, עדיין בודדים האנשים שיהיו מוכנים לוותר על ילד משלהם.

כיצד לבחור אולם כנסים בתל אביב
יש לכם כנס להפיק? מחפשים אולם כנסים גדול בתל אביב? אצלנו ב-טראסק בתל אביב שממוקם על קו המים ונשקף ממנו נוף עוצר נשימה, תוכלו לערוך את הכנס שלכם בהוד והדר! הטראסק בנוי ומתוכנן במיוחד לכל סוג אירוע לרבות כנסים, השקות, הרצאות ואירועי חברה ומאכלס בתוכו עד 1000 איש בנוחות מקסימלית.

כל הפרמטרים לאירוע חברה
10/10/19 | ניהול
מחפשים להפיק אירוע חברה מרהיב ומרשים במרכז? רוצים שהמוזמנים שלכם ייהנו גם מנוף מרהיב ורומנטי שנושק לחופים של תל אביב? טראסק הוא המקום האידיאלי להפקת אירוע חברה באווירה ייחודית שאותה אתם מחפשים! המקום משתנה בהתאם לרצון הלקוח ומתאים את עצמו לכל סוג של אירוע.

כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה?
26/06/19 | השקעות
כיצד נקבל החלטה לגבי מדיניות ההשקעה בתיק הנכסים שלנו ומה החשיבות למדיניות הוליסטית גם על קרנות השתלמות וקופות הגמל שלנו?

ביטוח סיעודי
רובינו אנשים בריאים בעיקר הצעירים שבינינו. אנחנו לוקחים מאליו פעולות יום יומיות שונות אותן אנו מבצעים כמו הליכה, מעבר משכיבה לעמידה, רחצה, היכולת להתלבש לבד, להתנקות אחרי עשיית צרכים או כל דבר אחר.

תמ"א 38: היבטים משפטיים ומסחריים
25/03/19 | נדל"ן
נהוג לבחון את פרויקטי תמ"א מהאספקט התועלתי (מה מרוויחים מכך בעלי הדירות, מה מרוויחה מכך החברה היזמית?) או אפילו באספקט האתגרי שלו (האם הפרויקט עמד במועדים שלו, האם הוא נחשב לפרויקט מוצלח?), אבל זוהי בחינה של נקודות קצה בלבד, ראיה שטחית של מה שגלוי לעין ונמצא על פני השטח.

אפשרויות הדיור העומדות בפני מחפשי דירות בהרצליה
12/03/19 | נדל"ן
שוק הדיור הישראלי משתנה ללא הרף, כשבמקביל לצמיחה מתמדת במספרם של דורשי הדיור ומשפרי הדיור, מתרחב מעגל אפשרויות הדיור העומדות לרשותם.

כיצד בוחרים חברה לביצוע תמ"א 38?
28/02/19 | נדל"ן
מאז שאושרה תוכנית המתאר הארצית מס' 38 (זו, שלצורך קיצור, נכנה אותה "תמ"א 38 בהמשך) בשנת 2005, נדמה כי בכל שנה מצטרפים אליה עוד ועוד בניינים שדייריהם מעוניינים בעלייה משמעותית באיכות חייהם ובאיכות סביבת המגורים שלהם.

שירותי משרד עו"ד חג'ג' בוכניק
22/11/18 | כללי
תחום המשפטים הוא תחום גדול ומתרחב, הוא כולל תחומי דין רבים אשר מצריכים התמחות מיוחדת בכל אחד מהם, על מנת שלקוחות המשרד, פרטיים או עסקיים, יוכלו ליהנות משירותיהם הטובים והיעילים
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI