דף הבית בניין ואחזקה בניין ואחזקה - אחר מיני מזגן
מיני מזגן
נחמה לוינשטיין 19/07/10 |  צפיות: 2170

לא סתם בקיץ יש עלייה בתופעות של אלימות. החום הישראלי משפיע עלינו לרעה. אנחנו עצבניים יותר, חסרי סבלנות ופשוט חם לנו. מזל שיש מזגן להרגיע את הרוחות.

החידושים הטכנולוגיים בשנים האחרונות הביאו לשינוי משמעותי לטובה ביעילותם של מזגנים, ויחד עם חיתוך מחיריהם לכמחצית ממה שהיה לפני כעשור, נעשו המזגנים למכשיר חשמל בסיסי המותקן בכל בית.

רוצים לקנות מזגן? נתקעתם עם מזגן חלון מתקופת הצנע? אולי בכלל עוד אין לכם מזגן ואתם מעוניינים לשדרג את איכות החיים ביחידת מיזוג אויר חדשה ומשוכללת? כל מי שאי פעם רכש מזגן יודע שמחסני החשמל מפוצצים בהמון סוגי מזגנים, מחברות שונות, בטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעוצמת כוח סוס כזו או אחרת. אז מה כדאי לקנות?

עיקר המזגנים הנרכשים בימינו שייכים לאחד משני הסוגים הבאים: מזגן מפוצל עילי או מזגן מרכזי. כשבוחרים מערכת מיזוג אוויר ניתן להחליט על מזגנן מיני מרכזי יחיד אשר אחראי למזג את כל הבית או על מזגנים עיליים נפרדים לכל חדר. אנו ממליצים לעשות שימוש במזגן עילי שכן באופן הזה מפעילים מזגן קטן בכל פעם שנכנסים לחדר וכך משיגים חסכון גדול בחשמל.

חשוב מאד לברר מה התפוקה של המזגן, וזו נמדדת ביחידות BTU ולא במידות כוח סוס כמו שנהוג לחשוב. BTU של מזגן מתייחס להספקו של המזגן, וכעיקרוןכמה שה-BTU יותר גבוה, כך המזגן חזק יותר. לפני קניית מזגן מדדו את החדר שבו המזגן יותקן והתאימו את המזגן על פי הנוסחה: בין 800 ל-1000 BTU על כל 10 מטרים מרובעים. משתלם לשים לב גם לדירוג יעילות צריכת החשמל של המזגן שאתם קונים, המסומנת ב-A-G, כאשר A מסמנת צריכת חשמל חסכונית ביותר.

אם התקציב שלכם גבוה, משתלם לכם לשקול לרכוש מזגן מסוג אינוורטר. מזגנים מטכנולוגיית אינוורטר החדישה משנים את תפוקתם לפי מצב החדר בזמן נתון ומביאים לפעולה יעילה לאורך זמן אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל החדר. דבר זה לא רק תורם לחסכון בחשמל, טמפרטורה קבועה בחדר אף תורמת לבריאות טובה.

אז אם מתאים לכם לקרוא עוד על נושאמיזוג אויר שובו בקרוב וקראו את המאמרים הבאים בנושאים:

מזגן LG - מזגן אלקו - מזגן תדיראן - תדיראן מזגנים - מיצובישי מזגנים.

יום טוב.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI