דף הבית בניין ואחזקה ריהוט מיני מזגן
מיני מזגן
נחמה לוינשטיין 21/07/10 |  צפיות: 2519

אם יש דבר שאי אפשר לוותר עליו, זה חייב להיות מזגן בקיץ.

פיתוחים טכנולוגיים שונים הביאו להגברה משמעותית ביעילותם של מזגנים, ועם חיתוך מחיריהם לכמחצית ממה שהיה לפני כעשור, הפך המזגן לדבר מה אשר ניתן למצוא כמעט בכל חדר.

רוצים לקנות מזגן? עדיין יש לכם איזה מזגן חלון מתקופת המנדט? ואולי אין לכם עדיין מזגן והייתם רוצים לעלות ברמת החיים ביחידת מיזוג אויר חדישה? כל מי שאי פעם קנה מזגן יאמר לכם שהמחסנים מלאים בסוגים רבים של מזגנים, בטכנולוגיות עם שמות מפוצצים, ובעוצמת כוח סוס כזו או אחרת. אז כיצד מחליטים מה לקנות?

מרבית המזגנים הקיימים בימינו הם או מזגן עילי או מזגן מרכזי. כשבאים לקנות מערכת מיזוג אוויר אפשר לקחת מזגנן מיני מרכזי יחיד שתפקידו למזג את כל הדירה או על מזגן עילי נפרד לכל חדר. אנו ממליצים להתקין מזגן עילי נפרד שכן מזגנים אלו מפעילים בכל פעם מזגן קטן לחדר אחד וכתוצאה מכך מביאים לחסכון משמעותי בחשמל.

חשוב מאוד לברר מה התפוקה של המזגן, זו נמדדת ביחידות מידה של BTU ולא בכוחות סוס כפי שבדרך כלל חושבים. גובה ה-BTU של מזגן מתאר את הספקו ואת יכולת הקירור, וככללכמה שערך ה-BTU גדול יותר, כך עוצמת המזגן גבוהה יותר. לפני הרכישה בדקו מהן מידות החדרים שבהם יותקנו המזגנים והתאימו את המזגן לפי: כ-800-1000 BTU לכל עשרה מטרים רבועים. חשוב להתייחס גם לדירוג יעילות צריכת החשמל של המזגן, המסומנת ב-A-G, כאשר A היא הדרגה הכי חסכונית בחשמל.

אם התקציב שלכם גבוה, משתלם לקנות מזגן בטכנולוגיית אינוורטר. מזגנים מטכנולוגיית אינוורטר פועלים בדרגות תפוקה שונות בהתאם לטמפרטורה השוררת בחדר וגורמים לפעולה מתמשכת יעילה אשר שומרת על טמפרטורה יציבה בחלל החדר. בנוסף על החסכון המשמעותי בחשמל, טמפרטורה יציבה בתוך הבית משפרת את הבריאות.

ואם מתחשק לכם לקרוא עוד על נושאמיזוג האויר שובו בעוד כמה ימים ותזכו להזדמנות לקרוא את המאמרים בנושאים:

מזגן רצפתי - מזגן עילי - מזגן מרכזי - אלקו מזגנים מחירים - מזגן נייד.

מיזוג נעים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 נחמה לוינשטיין


 


מאמרים נוספים מאת נחמה לוינשטיין
 
שמלות כלה מעצבים מקצועיים
26/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? יום חשוב מאוד בחיים, ויש שיגידו החשוב מכולם, הוא יום החתונה – זה יום אשר מוקדש כולו לבני הזוג הצעיר, שמגיעים לחגוג בערב מלא באהבה ולהתחייב בפומבי לחיי זוגיות משותפים לעולמים, יהיה מה שיהיה.

שמלות כלה למכירה
כל כך הרבה מעצבי שמלות כלה וכל כך מעט זמן עד היום המיוחד - מה עושים?

ארונות מטבח עליונים למטבח לשלכם!
22/08/10 | ריהוט
ארון לבית זה כמעט חתונה קתולית - אתם משקיעים בו הרבה מאוד, בוחרים אותו בקפידה ומתחייבים אליו למשך העשור הקרוב לכל הפחות. איך תעשו את הבחירה הנכונה?

ניתוחי אף תמונות
אין אדם שמרוצה במאה אחוז מהמראה החיצוני שלו, אבל תמיד אפשר לשאוף לשלמות ואחת הדרכים שמסייעות לנו בתהליך היא לעבור טיפול אסתטי.

שמלת כלה וינטאג
22/08/10 | חתונות
התחלת כבר בדיאטה לקראת החתונה? אחד הימים החשובים בחיינו, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא היום בו אנו מתחתנים – יום שמוקדש כולו לכלה ולבחיר לבה, אשר בוחרים להצהיר על אהבתם ולהתחייב אל מול יקיריהם לקשור את חייהם זה בזה לעולם, לטוב ולרע.

ארון שירות למיקרוגל
22/08/10 | ריהוט
אין לכם מספיק שטחי אחסון בבית? הגיע הזמן להחליף את הארונות!

ניתוח בחזה - רוצה חזה שופע יותר? כדאי שתבחרי במנתחים הטובים ביותר!
אנחנו מוכנים לעשות מאמצים רבים ולסבול הרבה בשביל להיראות טוב, אפילו אם זה אומר לעבור תחת סכין המנתחים.

הצעות הגדלת חזה
תחום האסתטיקה הוא עצום בכמויות המידע שמסתובבות בחוץ, איך עושים סדר בבלגן?

הרמת חזה מחירים
אנחנו חיים במדינה חמה, מה שאומר בגדים קצרים, דקים וחושפניים, שגורמים לחלקנו לחוסר ביטחון להיראות בציבור. מה עושים?

השתלות שיניים בלייזר
היום אנו יודעים שמה שנתפס בעינינו כאסתטי קשור במרבית הפעמים בפרופורציות נכונות וסימטריה בתווי הפנים, האם כל אחד יכול לשפר את הפרמטרים האלה בגופו?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI