דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
עידית גל 22/12/10 |  צפיות: 3670

בימינו ישנם טיפולי יופי ואסתטיקה רבים אשר מוצעים לאנשים לשם טיפוח, ומעניקים להם את ההזדמנות ליצור לעצמם את המראה המבוקש שהם תמיד חלמו עליו. בין האמצעים הללו ניתן למנות את: ליפטינג, טיפולי פנים, חיטוב ועיצוב הגוף, קוסמטיקה, תזונה, פגמים אסתטיים, דיאטה, הרזיה וכושר גופני.

ליפטינג, חיטוב ועיצוב

ליפטינג הוא אמצעי שמוכר כבר זמן רב בתור שיטת טיפול למתיחת עור רפוי, טיפול בסימני הזדקנות, החלקת קמטים ואובדן האלסטיות של העור, הרמת חזה וישבן, חיזוק השרירים בגוף ועוד דברים רבים טובים אחרים. באמצעות הליפטינג ניתן לפתור כל בעיה אסתטית של רפיון העור והזדקנותו, בכל גיל ובכל אזור בגוף. הרמת חזה מתבצעת בכמה אופנים, ואך ורק על ידי רופאים מומחים אשר התמחו והתנסו בנושא. הרמת חזה יכולה להיות גם הרמה משמעותית לביטחונן העצמי של נשים אשר לא מרגישות בנוח עם עצמן באופן כללי או עם החזה שלהן באופן ספציפי, כנ"ל לגבי הישבן, הקמטים והצלוליט שתופס אצלנו מקום בגוף ככל שאנו מתבגרים ומזדקנים, עולים ויורדים במשקל, או שינויים נוספים בחיינו כגון לידה.

טיפולי פנים – כי הפנים הם כרטיס הביקור הראשוני שלנו

טיפולי הפנים נובעים מההבנה כי בריאות העור והגוף וכמובן הנפש והרוח הם אלו, הגורמים לכל אחד מאתנו להיראות טוב. בריאות משופרת תביא עמה מראה עור רענן וקורן. יופי הוא תוצאה של הטיפולים, לא המטרה. לפי הרפואה האלטרנטיבית, הפנים שלנו הם אכן מראה לגוף – באמצעות הפנים אנחנו יכולים לזהות מיני בעיות אשר קיימות בשאר חלקי הגוף. אחד האמצעים לטפל בגוף הוא, כמובן, טיפול באזור הרלוונטי בפנים, לכן טיפולי פנים אינם מיועדים רק לאסתטיקה, אלא גם לפן הבריאותי.

צלוליט, ניקוז לימפטי

שיטת טיפול לביצוע ניקוז לימפטי מדויק ויעיל, להשגת תוצאות מקסימאליות בתהליך הרזיה, סילוק רעלים ,פירוק ומניעת הצטברות של שומנים ונוזלים, חידוש ומיצוק רקמת העור, מניעת הזדקנות מוקדמת ושמירה על רמת הנוזלים בגוף.

קוסמטיקה, ספא, תזונה נכונה, ליפטינג, פגמים אסתטיים, דיאטה, הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי פנים הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו לשם שנוכל ליישם על עצמינו ולחוש טוב עם החיצוניות שלנו, אשר הולכת לפנינו ומשפרת את התחושה הפנימית שלנו.

אסתטיקה היא בראש ובראשונה מודעות. מודעות לגופינו. תחושה של ניקיון ושל טיפוח יוצרת הרגשה טובה ומגבירה את הערכה העצמית שלנו בפני עצמינו ובפני הסובבים אותנו. כשאנו נראים טוב, אנו חשים בהתאם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידית גל

 טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים



 


מאמרים נוספים מאת עידית גל
 
צלוליט כאויב על גופינו
08/02/11 | דיאטה
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

הרזיה יעילה
05/02/11 | דיאטה
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

גוף מושלם, לא לדוגמניות בלבד
18/01/11 | דיאטה
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

אנטי אייג'ינג בשנת 2011
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

סטימולציה לשרירים, כחלופה לפעילות גופנית
13/01/11 | דיאטה
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

ספורט עבור חיים בריאים
04/01/11 | דיאטה
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת
22/12/10 | דיאטה
כמה מכם לא מסתכלים על שלטי החוצות – שלטים שמציגים נשים יפהפיות וגברים חטובים, וחולמים להראות כמוהם? חיטוב ועיצוב הגוף מניע רבים מאיתנו לפעול, אך לעיתים בדרכים שאינן בריאות לגוף שלנו.

חשיבותה של האסתטיקה
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

דיאטה בשנת 2010
07/12/10 | דיאטה
מה עוד ניתן להגיד לגבי דיאטות שאתם עוד לא יודעים? שריפת קלוריות, שריפת שומנים וכמובן חיטוב ועיצוב הם מושגים שמוכרים לרבים מאיתנו, אבל כמה מאיתנו באמת מודעים להשלכות בדרך לשם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI