דף הבית תחבורה ורכב ליסינג והשכרה הלוואות לרכב –כיצד?
הלוואות לרכב –כיצד?
אורי בוסביב 16/08/11 |  צפיות: 2818

מימון לרכב ותחום ההלוואות לרכישת רכבים חדשים או יד שנייה הפכו בשנים האחרונות לאמצעי רכישה מועדף על ידי ישראלים רבים. מסגרות ההלוואה הנוחות לצד אחוזי ריבית קטנים (יחסית) תרמו לכך שיותר ויותר אנשים מרשים לעצמם לרכוש רכבים חדשים ולשדרג את איכות חייהם על הכביש ומחוצה לו. כל מה שרציתם לדעת על אמצעי המימון וההלוואות השונות בכתבה שלפניכם.

חברות ליסינג, חברות ביטוח, יבואני רכבים ובנקים שונים מעמידים לרשות לקוחותיהם מסגרות מימון והלוואות אטרקטיביות לצרכי קניית רכב חדש או יד שנייה. כמובן, שבמהלך כל תקופת ההלוואה הרכב אינו בבעלות ישירה ומלאה של הקונה אלא נמצא תחת בעלותו של נותן ההלוואה. בכל לוח רכב תוכלו למצוא מספר רב של פרסומות ומידע מקיף אודות סוגי תנאי מימון,ליסינג או הלוואות שונות לצורך רכישת הרכב הבא שלכם. להלן שאלות ותשובות נפוצות מתחום ההלוואות לצורך קניית רכב

מה הן אחוזי הריבית של ההלוואות ?

שיעורי הריבית נקבעים בדרך כלל על פימסלולי הרכישה (צמוד מדד,פריים וכולי). מרבית ההלוואות הן לתקופה של עד 60 חודשים. כאשר האופציות הפופולאריות הן 3 עד 5 שנים.

מהו סעיף שעבוד הרכב וכיצד ניתן להסירו ?

כמו בכל העמדת הלוואה לצרכים שונים, גם בתחום העמדת הלוואה לרכישת רכב חדש יש להעמיד ערבויות ובטחונות שונים שיבטיחו את פירעון ההלוואה. בהלוואה לרכישת רכב, משמש הרכב בטוחה כנגד ההלוואה. כאשר הרכב משועבד, לא ניתן למוכרו או למשכן אותו לאחר. הסרת שעבוד מתבצעת באופן אוטומאטי עם סיום החזר ההלוואה במלואה.

מי רשאי לקבל הלוואה לצורך רכישת רכב ?

ברוב המקרים זכאות למתן הלוואה נבחנת על ידי הגופים המעניקים ומממנים את עסקאות הרכישה. באופן עקרוני, כל אדם העונה על דרישות בסיס (מקום עבודה מסודר, תלושי שכר עקביים, חשבון בנק פעיל ומסגרת אשראי נאותה) יכול לקבל הלוואה.

במידה וגם אתם מעוניינים בהלוואה או במימון חלקי או מלא לרכישת רכב חדש כל שעליכם לעשות הוא לבדוק את זכאותכם מול הגופים השונים שעוסקים בכך. גופים אלו נוטים לפרסם הצעות מימון או הלוואות בכל לוח רכב אפשרי . בדקיה מקיפה באמצעי לוח רכב אינטרנטי תאפשר לכם לבחון מספר הצעות מימון והלוואות רבות באמצעים נוחים וקלים. כמו כן, לוח רכב מתקדם מציע לכם מחשבון הלוואה,דרכו ניתן לחשב את היקפי העסקה, שיעורי הריבית וכדומה.

כיום, קיימים אתרי אינטרנט רבים הפועלים כמעין לוח רכב דיגיטלי המאפשר לכם צפייה ישירה במכונית המועדפת עליכם, לחיצה קטנה על גבי המכונית תוביל אתכם ישירת מאותו לוח רכב אל נותן ההלוואה או לחברת המימון.

לוח רכב אינטרנטי הוא ללא ספק המקום להתחיל ולבחון דרכו את עסקת הרכב הבאה שלכם, אם במסגרת מימון ואם במסגרת הלוואה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 אורי בוסביב


 


מאמרים נוספים מאת אורי בוסביב
 
מכונות קפה – מאז ולתמיד!
29/01/12 | צרכנות
אז תשתה עוד כוס קפה ותעורר.. בדיוק לזה התכוון המשורר, הקפה מלווה אותנו כמעט בכל בוקר ובכל מקום, בבית, במשרד

מכונות קפה ההמצאה של ימינו
לפני המולת היומיום השגרתית והמאומצת של כל אחד מאיתנו, אנו לוגמים את כוס הקפה שלנו כדי להטעין את גופנו בקצת מרץ וערנות אחרי שנת הלילה. אך לא רק בבוקר אנו צורכים את כוס הקפה שלנו, רבים מאיתנו צורכים אותו מספר פעמים לאורך שעות היום בין אם זה בבית, בבית קפה או במקום העבודה.

משמעות אבני החן
29/11/11 | קניות
תכשיטים רבים, יוצאים את מפעל היוצרים והמעצבים כשהם משובצים באבני חן מסוגים שונים. ואכן, שילוב של אבני חן בתכשיטים על סוגיהם, מוסיף צבע וחן לכל תכשיט מעוצב. עם זאת, ישנן אבני חן רבות להן מיוחסות סגולות מחזקות לבני האדם, וענידת התכשיט תוכל להשפיע באופן חיובי על העונד לנוכח סגולות אלו. במאמר שלפניכם, סקרנו מספר אבני חן מסוגים שונים, הנפוצים לשימוש בקרב קהילת מעצבי התכשיטים, בכדי להאיר את עיניכם בסגולות ובמוצא של אבן החן היקרה והייחודית המשובצת בתכשיט אותו רכשתם.

מניעת רטיבות ודליפה של גגות
07/11/11 | שיפוצים
הבית שלנו הוא המקום הכי חשוב לנו. בבית שלנו אנחנו שמים את מבטחנו, תופסים מחסה ונחים אחרי יום עבודה ארוך. אם לא נדאג לבית שלנו החיים איכות החיים שלנו תרד ותהיה נמוכה. איכות חיים גבוהה באה בין השאר לידי ביטוי בבית מטופח ונקי.

כיצד להימנע מכפל תוכן באתר?
כיום, הדרך הפופולארית ביותר לקידום אתרים ושיווק מוצרים באינטרנט היא באמצעות כתיבת תוכן, או לחילופין, כתיבת מאמרים לצרכי קידום אתרים ושיווק מוצרים. עקב היותה הדרך האולטימטיבית לכך, נמצאים גם בתוך עולם כתיבת תוכן הטעיות ועבירות על חוקי אתיקה.

ניתוחים פלסטיים - טיעונים בעד ובנגד מתיחת פנים
כולנו רוצים להיראות יפים. בני אדם מטבעם שואפים לשלמות. בעוד שלפני שנים רבות אי אפשר היה להגיע למראה האידאלי שרצינו לעצמנו היום זה אפשרי, על ידי ניתוחים פלסטיים אנחנו יכולים להיראות כמו בפנטזיות שלנו.

מה לעשות במקרה שיש לנו דליפה בגג
03/11/11 | שיפוצים
הבית שלנו הוא מקום המבטחים שלנו. כאשר חלקים מהבית שלנו נהרסים אז אנחנו נשארים ללא הגנה. כך למשל כאשר יש בבית שלנו בעיות של רטיבות בגלל גשמים וצנרת אנחנו יכולים לסבול מקירות רטובים ומחדרים וחפצים שנהרסים.

איך חוסכים בהוצאות חתונה
כולם יודעים זאת כיום אבל עריכת חתונה היא בעלת משמעות של הוצאות לא מעטות של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים. רוב הזוגות כיום לוקחים הלוואות לצורך כך או שכמובן נעזרים בהורים שלהם על מנת לערוך את האירוע. להוסיף על זה, שכיום חתונות הן סוג של הפקות ענק שהעלויות בהן רק תופחות ותופחות עם הזמן.

כל כלה יפה
הרבה כלות בטרם החתונה שלהם דואגות כי הן לא יהיו יפות. במשך כל ההכנות הרבות, עשויות להרגיש כי הן לא בהכרח יהיו יפות כמו שתמיד חשבו וזה בהחלט גורם להם ללא מעט חששות. נתחיל ונרגע, אין כלה שלא נראית זוהרת ויפה ביום חופתה. יש דברים שפשוט לא משתנים ואי אפשר לשנות ומראה הכלה ביום החתונה הוא כזה.

איך הופכים חתונה למוצלחת?
כיום בואו נודה בכך, רוב החתונות לפעמים נראות לנו בדיוק אותו הדבר. נראה כאילו יש איזה שהם כללים לא כתובים שפשוט כולם ממלאים אותם. אנחנו כמובן נכבד את החתן והכלה בנוכחותנו ונשמח איתם, אולם תמיד נשאל את עצמנו (במיוחד אם אנחנו מתחתנים בקרוב) האם ניתן להפוך את האירוע למוצלח יותר ולא שגרתי
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI