דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה דיאטת HCG - האם באמת אפשר להוריד 15 קג ב 40 יום ללא סכנה לבריאות, רעב או פעילות ספורטיבית?
דיאטת HCG - האם באמת אפשר להוריד 15 קג ב 40 יום ללא סכנה לבריאות, רעב או פעילות ספורטיבית?
דיאטת HCG 20/01/12 |  צפיות: 3330

בשנים האחרונות בארה"ב תפסה תאוצה דיאטה חדשה ושמה - דיאטת HCG. מי שמחפש HCG Diet ימצא עשרות אתרים שמוכרים צורות שונות ומשונות של הדיאטה - מזריקות הורמון עד לטיפות הומיאופתיות, עם ובלי חומר כתוב נלווה. ואם הנך קורא את השורות האלה, זה אומר, רוב הסיכויים שכבר שמעת לגבי הדיאטה הזאת גם בארץ. אז מה עומד מאחורי זה והאמת זאת האמת?

מה שעומד מאחורי דיאטת HCG היא תגלית מהפכנית של ד"ר סימונס שחקר במהלך כמה עשרות שנים בקליניקה הפרטית שלו ברומא במהלך החצי השני של המאה הקודמת את הנושא של השמנת יתר. ובמילים שלו אישיות:

"... ביסודו של דבר, מה שיש לי לומר מתבסס על ארבעים שנות מאבק עם הבעיות הבסיסיות של השמנת יתר, הסיבות לה, הסימפטומים שלה, ובעצם אופייה. בשנים רבות אלו של עבודה בתחום מוגדר, עברו דרכי אלפי מקרים והם מחקרו לעומק. כל תיאוריה חדשה, על שיטה חדשה וכל רמז מבטיח נלקחו בחשבון, נבדקו באופן ניסיוני ועברו הערכה מעמיקה. אבל ללא יוצא מן הכלל, התוצאות היו מאכזבות ולא אחידות.

הרגשתי שאנחנו רק נוגעים בקצה הקרחון של בעיה גדולה, כמו שמרגישים רוב האנשים שחוקרים את הנושא של משקל יתר. אנחנו די בטוחים שהנטייה לצבור כמויות חריגות של שומן היא בהחלט הפרעה במערכת חילוף החומרים, כגון סוכרת, למשל. אבל עם זאת, המיקום והאופי של ההפרעה הזאת נותרו מסתוריים. נראה היה שכל גישה חדשה מובילה לסמטה ללא מוצא. למרות שנאמר למטופלים שהם שמנים כי הם אוכלים יותר מדי, אנחנו מאמינים שזאת לא האמת המלאה וגם לא המילה האחרונה בנושא. ..."

הציטוטים האלה נלקחו מהספר של ד"ר סימונס שהוא זמין באנגלית באתר של Amazon.com בשם:
Pounds & Inches: A New Approach To Obesity
או יותר מדויק מהתרגום המלא שלו בעברית שהוא חלק מהערכה המלאה של דיאטת HCG שניתן לרכוש אותה דרך האתר dietathcg.co.il.

התגלה שקיימים 3 סוגים של שומן בגוף האדם:

1. שומן מבני שממלא את החללים בין האיברים השונים - סוג של חומר אריזה.
2. שומן שהוא מאגר הדלק הרגיל, שהגוף יכול לקחת ממנו בחופשיות כאשר לא מגיעים מספיק חומרים מזינים ממערכת העיכול. מאגרים רגילים כאלה מפוזרים בכל רחבי הגוף.
3. וישנו הסוג השלישי של שומן שהוא לגמרי חריג. המטופל שסובל מהשמנת יתר יותר סובל מהצטברות של השומן הזה ורק של השומן הזה.

"... כאשר אדם מנסה לרדת במשקל על ידי הרעבה עצמית, הוא מאבד תחילה את מאגרי השומן הרגילים שלו. כאשר המאגרים הללו מתרוקנים הוא מתחיל לשרוף שומן מבני. הגוף מוכן לוותר על המאגרים החריגים רק בתור מוצא אחרון. ..."

זה בעצם מסביר למה אדם שעושה ספורט, מרעיב את עצמו עם דיאטה מחמירה, אך הבטן שלו בקושי יורדת והמותניים של האישה לא הופכות להיות רזות למרות כל מאמצי העל שהיא נוקטת.

והתגלית המהפכנית של ד"ר סימונס הייתה שפעילות ההורמון בשם HCG, שהוא נמצא אצל אישה בהיריון, גורם לשומן החריג ורק לשומן החריג לזוז ולהפוך להיות המקור העיקרי לאנרגיה. במהלך דיאטת HCG השומן החריג הזה נשרף ומספק לגוף בין 1500 ל 4000 קלוריות ליום שזה הרבה מעבר למה שצורך אדם ממוצע. לכן אנשים שעושים את התהליך המופלא הזה פשוט לא רעבים. לא בגלל שהתיאבון שלהם מדוכא אלא פשוט בשל העובדה שהגוף שבע!

המשך המחקר של 16 שנים נוספות נתן דיאטה משלימה של 500 קלוריות שעוזרת אך לא מפריעה לגוף לשרוף את השומן החריג ולהישאר במצב תפקודי תקין ובריא. פעילות הורמון HCG יחד עם הדיאטה של 500 קלוריות שמשתמשים בה במשך 23 עד 40 יום מורידים כל יום בין 200 ל 700 גרם, יום אחרי יום, מצירים את הגזרה ומתקנים קצב חילוף החומרים בגוף. מדהים, לא?

לצערנו הרב, רופאים אחרים וכן מכוני מחקר, שממונים בעיקר על ידי תעשיית התרופות, לא הצליחו להגיע לאותן המסקנות הפשוטות אך המופלאות של ד"ר סימונס מסיבה אחת פשוטה - אף אחד לא יממן עשרות שנות מחקר כדי להגיד, שהשיטה שאי אפשר לרשום עליה פטנט, עובדת. זהו העולם המודרני התעשייתי. זהו גם היה הגורל של הומיאופתיה, שהיא עובדת בידיים של מומחים, ושיטות אלטרנטיביות אחרות, שלקח להן עשרות שנים כדי לקבל הסכמה עם שיניים חורקות מהממסד הרפואי כדי לחזור ולעזור לאנשים באמת לרפא את הגוף שלהם אחת ולתמיד.

האם אתה רוצה גוף ללא שומן חריג, עם גזרה הכי טובה שאפשר להגיע אליה? וכל זה במהירות, ללא סכנה לבריאות, רעב או פעילות ספורטיבית?
אין מה לחכות יותר - כנס לאתר שלנו בשם דיאטת HCG - הפתרון המלא להשמנת יתר, קרא נתונים נוספים, ביקורות אנשים שעשו את התהליך והזמן את הערכה המלאה לסבב הראשון להורדה של עד 15 קג ב 40 יום.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI