דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
דיאטת HCG 09/08/12 |  צפיות: 4392

דיאטת דר סימונס הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

ואז גם את מחליטה – זהו! אני גם רוצה לעשות את הדיאטה. תנו לי אותה, איפה קונים? ואז מתחיל הבלבול. אין ספק, שאנשים שבאמת קיבלו תוצאות, שהתהליך היה לא קשה במיוחד עבורם, שקיבלו תמיכה וליווי, יפנו אותך לערכת דיאטה איכותית.

הערכה המדוברת ואחת הטובות בעולם, שלמזלנו אפשר למצוא בארץ, היא ערכת הדיאטה של אואנה לייבוביץ. אבל מה, יש מיליון חנויות, בתי מרקחת ואתרי דילים שונים שמוכרים ערכת דיאטת הורמון ההיריון בטענה שזאת המקורית ושאפשר לקבל תמיכה וכו'. אז מה הבדל? למה פשוט לא לקנות את הערכה הזולה יותר?

דיאטת הורמון ההיריון - למה לא הערכה הזולה?

התשובה היא פשוטה: האם את רוצה "לנסות" או פשוט לרזות? האם את רוצה לקוות שתצליחי עם מידע מינימאלי ותרסיס לא בטוח או שאת רוצה פשוט אחת-שתיים-שלוש, להתחיל ולסיים באפס זמן עם וודאות שתקבלי את התוצאות שייחלת לעצמך? זהו כל ההבדל.

הרי מהו תהליך ההרזיה של דר' סימונס? זאת שיטת הרזיה שמבוססת על מנגנון טבעי מורכב ועדין שאחראי על השליטה על חילוף החומרים בגוף. במילים פשוטות – מטפלים ועובדים בתהליך הזה עם היכולת של הגוף לעכל ולפרק מזון. כמו כן, בעזרת תוסף מיוחד, שנוצר באופן טבעי לגמרי בגוף של אישה בהריון, מסמנים לגוף לשחרר שומנים שהיו נעולים במאגרים הבעיתיים – בטן, ירכיים, חזה וכו'. תשימי לב – לשחרר! לא לשרוף אותם ולא פשוט לדכא תיאבון שלא תהיי רעבה. לא! לשחרר שומן שאותו הגוף עשוי עכשיו לאכול במקום המזון הרגיל שלו.

ואז כאשר הגוף שחרר את השומן, אנחנו צריכים להגיד לו להתחיל לאכול אותו ולא את האוכל הרגיל. זהו התפקיד של דיאטת דלת קלוריות. רק אם כמעט ולא אוכלים כלולם מבחוץ ויושבים על תפריט דיאטה המקורית של דר" סימונס, שאותה הוא חקר ופיתח במהלך 16 שנה של מחקר קליני מאסיבי, רק אז יורדים בקצב אחיד 200-700 גרם ביום או 500 גרם בממוצע.

לכן רק אם משתמשים בחומר בעל פעולות שחרור השומנים ורק אם יושבים על דיאטת 500 קלוריות שפותחה על ידי דר סימונס ללא שינויים או תוספות – מובטחת ירידה יציבה במשקל ושמירה קלה על המשקל בהמשך.

כל שינוי וסילוף של המחקר המקורי – הוא על סמך דעה אישית או ניסיון להוזיל ולהקל על הדיאטה מבלי באמת להבין את התהליך!

הערכות הטובות בשוק עולות סדר גודל של 1000 ₪ מסיבה פשוטה – הן מבטיחות תוצאות, הן מבטיחות תהליך סטנדרטי של ד"ר סימונס והן מבטיחות ליווי צמוד של מקצוענים בנושא. לא טלפון כדי לשאול האם התרסיס מכיל אשכולית או לא, אלא מה עושים אם יש עצירות, מה עושים אם יש כאש ראש, מה קורה במחזור ועוד. רק במדריך של אואנה לייבוביץ יש 250 עמודים של תאור, תשובות והנחיות שעוברים עליהם עמוד אחרי עמוד בכל שלב מסוים של התהליך. יש בעיה כלשהי – ישנו עמוד שנותן תשובה פרקטית שתתקן את המצב כבר באותו יום.

תעשי לעצמך טובה, קבלי תוצאות מובטחות ולא סתם "תנסי" את דיאטת דר סימונס - תני למקצוענים לעזור לך להשיג את הגוף והבריאות שמגיע לך. בואי להוריד את המדריך המלא של ערכת הדיאטה של מאת אואנה לייבוביץ אצלנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI