דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
דיאטת HCG 07/09/12 |  צפיות: 4143

דיאטת אצות ים הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

בעקבות פעולת HCG המוח מקבל אות שאומרת לו שני דברים:

  1. לשחרר שומן שהיה נעול עד כה במאגרים בצד ואשר גוף הגן עליו בכל דרך אפשרית.
  2. לאזן חילוף חומרים ולדאוג שיהיה תקין כל עוד HCG נמצא בגוף.

לגבי הפעולה הראשונה – בתהליך, שנקרא דיאטת אצות ים, רק שומן שאנחנו קוראים לו "השומן הרע" נאכל – שומן טוב, שמרפד את האיברים שונים, נשאר ללא נזק, בניגוד לדיאטות מהירות רגילות.

לגבי הפעולה השנייה – קיימות המון עדויות הטוענות שגם אחרי סיום התהליך הרבה מאוד מהפונקציות של חילוף החומרים נשארות במצב משופר ומאוזן. ישנן לא מאט עדויות של אנשים שהיו חולים בסוכרת ומצבם השתפר פלאים לאחר הדיאטה.

אבל חזרה לסוגיית התפריט.

תפריט החלבון בדיאטת ד"ר סימונס המקורית

ד"ר סימונס בדק ומצא שרק כאשר אוכלים מזון מאוד מסוים, קצב שריפת השומן הרע הינו אחיד ויציב – של כ- 500 גרם כל יום. אצל נשים זה קורה לעיתים בקפיצות של יום - כלום ולמחרת - ירידה של 400 עד 1100 גרם, בעוד שאצל גברים זה יותר אחיד –400 עד 600 גרם יום אחרי יום. זה קשור לתגובה שונה של הגוף אצל נשים וגברים לנוזלים, שתופסים מקום של שומן הנמס, וקצב שחרורם.

התפריט שפיתח ד"ר סימונס כולל חלבון חיי - בשר, כמו חזה עוף, בקר ודג לבן. עבור צמחונים או אלה שמפתחים דחייה של בשר במהלך התהליך - ניתן לקחת קוטג' וביצים בצורה מאוד מסוימת. הסיבה - במוצרי חלב ישנה לקטוזה - צורת סוכר מסוימת, ובביצים יש הרבה פחמימות. מרכיבים אלה מאיטים את קצב הירידה במשקל או אפילו עלולים לעצור אותה לחלוטין.

כל סוג בשר אחר, דג או חלבון צמחי, שלא מופיע ברשימה סגורה של התפריט של ד"ר סימונס - אסור בהחלט!

ד"ר סימונס, הוגה הדיאטה, בדק בעזרת ניסוים קליניים במהלך 16 שנה, כלומר על הפציינטים שלו, אילו סוגי מזון עוזרים לירידה במשקל ואילו מפריעים או מונעים אותה לגמרי. כל ניסיון להעשיר את התפריט או להגיד, שפיתוחים חדשים מאפשרים לעשות זאת, לא מתבססים על 16 שנה של מחקרים קליניים של ד"ר סימונס של הדיאטה הזאת ומשאירים אותך תלוי באוויר אם משהו משתבש במהלך הדיאטה.

במחקר המקורי של ד"ר סימונס וכן במדריכים טובים, שמתבססים עליו, קיימים פתרונות לכל מצב של חוסר ירידה במשקל או אפילו עלייה במהלך התהליך, ואם הולכים יד ביד עם המחקר המעמיק וארוך השנים של ד"ר סימונס - התוצאות הן וודאיות ובטוחות.

אם יש לך עוד שאלה לגבי דיאטת ד"ר סימונס, שאת לא בטוחה אם הדיאטה מתאימה לך או לא, או שאת לא בטוחה איזו ערכה לרכוש כדי לקבל תוצאות וודאיות ובטוחות - תוכלי לשאול את השאלה שלך בפורום פומבי שלנו לפני הרכישה. עייני גם בדף של דיאטת ד"ר סימונס - שאלות ותשובות באתר שלנו וקבלי מענה לכל התלבטות כדי שיהי לך ביטחון רב יותר בהחלטה שלך.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI