דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה נפש בריאה בגוף בריא
נפש בריאה בגוף בריא
עידית גל 25/10/10 |  צפיות: 2645

כאשר אנו חשים טוב עם גופנו כל ההרגשה הכללית משתפרת. הביטחון העצמי שלנו עולה, מצב הרוח והחיוניות, האהבה לגופנו, החשק לרכישת בגדים וטיפוחו מחדש. כאשר ההרגשה הכללית שלנו טובה ואנו חשים טוב עם גופנו, אנו מאפשרים לעצמינו דברים שבמצב אחר היינו מהססים לגביהם או דוחים על הסף.

כל אחד היה רוצה להיות בעל גוף יפה וחטוב, אך יש לשים דגש למספר דברים. דיאטת תזונה נכונה אמנם תשיל קילוגרמים ממשקלכם. אך האם זה מספיק?

במידה ולא תשלבו טיפול/ אימון השורף שומן, חיזוק שרירים פירוק צלוליט, התוצאה שתתקבל תהייה גוף רזה אך בהחלט רופס. מאחר והגוף יחפש מקורות אנרגיה במקום האוכל שנחסך ממנו, הוא יפנה לשרירים ויתחיל לפרק אותם.  לכן, יש לשלב בכל דיאטת תזונה באשר היא פעילות אשר שורפת שומן ומעלה את מסת השריר לשם גוף רזה חטוב ומעוצב.

כמו כן, חשוב ביותר בנושא אסתטיקה לציין את תופעת הצלוליט. הצלוליט זה רקמת שומן שהמעבר בינה לבין רקמת השומן הרגילה נחסם. לא ניתן להיפטר מהצלוליט בדיאטה ולשם הפחתת הצלוליט יש לבצע סילוק רעלים, פירוק ומניעת הצטברות שומנים ונוזלים, חידוש ומיצוק רקמת העור.

כיום קיימות שיטות רבות המאפשרות להשיג תוצאה אלו. אחת מהן היא שיטה הנקראת Transion  -שיטת טיפול חדשנית המבוססת על תרגילי סטימולציה לשרירים לשם הרזיה, דיאטה, שריפת שומנים, הצרת היקפים ועיצוב הגוף. מטרת הטיפול הינה חיטוב ומיצוק השרירים, ירידה בהיקף ובמשקל, פירוק צלוליט והמסת שומן ועוד. טיפול זה הוא למעשה גירוי מכני של השריר, באמצעות תדרים אלקטרוניים - מעין רטט הנשלח בפולסים אל השריר ומפעיל אותו 'בניגוד לרצונו' ומבצע "התעמלות" לשרירים. התוצאה היא חיזוק השריר ושריפת השומנים באזור הטיפול, כמו שקורה במהלך ולאחר אימון גופני. ההבדל היחיד הוא כמובן שלא מזיעים ולא מתאמצים כלל.

הטיפול משלב שריפת קלוריות עם חיטוב, בעל השפעה בריאותית חיובית כללית  ויכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים. הטיפול הינו ללא תופעות לוואי, ללא תחושת כאב או עייפות, תוצאות ברורות ומידיות ללא מאמץ ובמינימום זמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידית גל

 טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים



 


מאמרים נוספים מאת עידית גל
 
צלוליט כאויב על גופינו
08/02/11 | דיאטה
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

הרזיה יעילה
05/02/11 | דיאטה
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

גוף מושלם, לא לדוגמניות בלבד
18/01/11 | דיאטה
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

אנטי אייג'ינג בשנת 2011
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

סטימולציה לשרירים, כחלופה לפעילות גופנית
13/01/11 | דיאטה
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

ספורט עבור חיים בריאים
04/01/11 | דיאטה
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת
22/12/10 | דיאטה
כמה מכם לא מסתכלים על שלטי החוצות – שלטים שמציגים נשים יפהפיות וגברים חטובים, וחולמים להראות כמוהם? חיטוב ועיצוב הגוף מניע רבים מאיתנו לפעול, אך לעיתים בדרכים שאינן בריאות לגוף שלנו.

חשיבותה של האסתטיקה
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

דיאטה בשנת 2010
07/12/10 | דיאטה
מה עוד ניתן להגיד לגבי דיאטות שאתם עוד לא יודעים? שריפת קלוריות, שריפת שומנים וכמובן חיטוב ועיצוב הם מושגים שמוכרים לרבים מאיתנו, אבל כמה מאיתנו באמת מודעים להשלכות בדרך לשם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI