דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה אימון ברטט כחלופה אולטימטיבית לפעילות גופנית
אימון ברטט כחלופה אולטימטיבית לפעילות גופנית
עידית גל 03/11/10 |  צפיות: 2724

כתוצאה מחוסר זמן רבים מאיתנו מוותרים על אורח חיים בריא, בשל אורח חיים תובעני. פעילות גופנית הינה הכרחית בעבור כל אחד מאיתנו. בעקבות כך פותח מכשיר מולטי-פונקציונאלי, מכשיר אימון רטט כלל גופי, המיועד להורדה במשקל וחיטוב הגוף, לשמירה על כושר ואימוני ספורט, לטיפול ושיקום של בעיות פיזיולוגיות ורפואיות מסוגים שונים, לתרפיה ושחרור גופני ונפשי ולשיפור איכות החיים של המתאמן, במינימום זמן ומקסימום תוצאות.

מכשיר רטט כלל-גופי הוא כלי מצוין להשגת תוצאות מרשימות הן עם מטרות קצרות טווח והן עם ראייה לטווח רחוק. לא זו בלבד שהרטט הכלל-גופי הוא כלי נהדר לחיטוב הגוף, הוא מבטיח בנוסף לעיצוב הגוף הנראה לעין, חיזוק הגוף ותפקודו, מה שמעניק שיפור באיכות החיים של המתאמן. יתרונות המכשיר רבים ומגוונים ותוצאות האימון בו ניכרות על כל חלקי הגוף.

הרטט מעורר את פעילות השרירים ותורם לחיזוקם. הפעילות האינטנסיבית של השרירים יוצרת זרימת דם מוגברת, אשר מעודדת פעילות בריאה של מערכת העצבים, ומגדילה את טווח התנועה. אימון בשיטת הרטט מפעיל את השרירים באופן לא רצוני, מחזק אותם, מגביר את קצב חילוף החומרים, שורף קלוריות, מפתח רקמת שריר רזה ומהווה חלופה אולטימטיבית לפעילות גופנית מכל סוג ולכל מטרה. כמו כן, פעילות שרירית אינטנסיבית יוצרת עומס מבוקר על העצמות ובכך מסייעת לבניית העצם ולמניעת בריחת סידן. האימון במכשיר מייצר אפקט של התרגעות ושחרור לחצים, תוך חיסכון מקסימאלי בזמן. בהיבט זה הוא מהווה גם מכשיר מצוין לטיפולי אנטי אייג'ינג ולהאטת תהליכי הזדקנות.

המכשיר מהווה עבור המשתמש מיני חדר כושר ביתי פרטי. האימון ברטט משלב שריפת שומנים וקלוריות עם חיטוב ועיצוב, השפעה בריאותית חיובית כללית, יכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים, טיפול בניוון שרירים, אוסטאופורוזיס, חיזוק ריצפת האגן, דליפת שתן, צלוליט, שיווי משקל וקורדינציה, כאבי גב והורמונים. כמו כן, ניתן לצמצם היקפים בצורה מרשימה. האימון ברטט משלב שריפת קלוריות ושומנים עם דיאטה, הרזיה, חיטוב ועיצוב והצרת היקפים.

באמצעות אימון במכשיר Dream Healther במשך 10 דקות בלבד בתדירות של שלוש פעמים בשבוע, ניתן להגיע לתוצאות אפקטיביות יותר מאשר פעילות אירובית קונבנציונאלית המתבצעת במשך שעה באותה תדירות.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידית גל

 טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים



 


מאמרים נוספים מאת עידית גל
 
צלוליט כאויב על גופינו
08/02/11 | דיאטה
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

הרזיה יעילה
05/02/11 | דיאטה
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

גוף מושלם, לא לדוגמניות בלבד
18/01/11 | דיאטה
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

אנטי אייג'ינג בשנת 2011
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

סטימולציה לשרירים, כחלופה לפעילות גופנית
13/01/11 | דיאטה
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

ספורט עבור חיים בריאים
04/01/11 | דיאטה
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת
22/12/10 | דיאטה
כמה מכם לא מסתכלים על שלטי החוצות – שלטים שמציגים נשים יפהפיות וגברים חטובים, וחולמים להראות כמוהם? חיטוב ועיצוב הגוף מניע רבים מאיתנו לפעול, אך לעיתים בדרכים שאינן בריאות לגוף שלנו.

חשיבותה של האסתטיקה
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

דיאטה בשנת 2010
07/12/10 | דיאטה
מה עוד ניתן להגיד לגבי דיאטות שאתם עוד לא יודעים? שריפת קלוריות, שריפת שומנים וכמובן חיטוב ועיצוב הם מושגים שמוכרים לרבים מאיתנו, אבל כמה מאיתנו באמת מודעים להשלכות בדרך לשם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI