דף הבית רפואה ובריאות דיאטה ותזונה כושר ודיאטה בעבור חיים טובים יותר
כושר ודיאטה בעבור חיים טובים יותר
עידית גל 30/11/10 |  צפיות: 2771

רובנו ככולנו מודעים לבעיות הרבות אשר טומנים לנו החיים המודרניים – העצלנות מפתה אותנו מכל כיוון, מציעה לנו דרכים יותר נוחות לעשות הרבה יותר. ואנחנו? כמובן שרובנו מתפתים, וסופו של התהליך מר – רבים משמינים, מזדקנים במהירות גבוהה יותר וסובלים מבעיות ומחלות של העידן המודרני. מה עושים?

ישנו תהליך הולך וגובר שקורא לאנשים לשנות את הרגלי החיים שלהם – לבצע אימון כושר, לעשות דיאטה באופן רגיל ולדאוג לטיפוח עצמי באמצעות, למשל, ביקור בתוך ספא.

אימון כושר – התרופה הישנה אך חדשה:

אימון כושר בעזרת תרגילי כושר שונים, הוא אחד הדברים שרבים מתעלמים ממנו בתור אמצעי למניעת רוב הבעיות של העידן המודרני – אנשים מחפשים פתרונות קלים למשהו שנמצא להם ממש מול העיניים. אז הם קונים מכשירים שאמורים לבצע את פעילות השרירים עבורם, קונים מכשירים שמבטיחים תוצאות מהירות, אבל מתעלמים מאחד הדברים החשובים ביותר בכל אימון כושר – הזיעה.

אחת הדרכים של הגוף שלנו להיפטר מחומרים מזיקים היא באמצעות הפרשת זיעה, כמו גם שאר הפרשות גופניות שונות. אימון כושר מעודד אותנו להפריש את כל הרעלים שאנחנו צוברים באמצעות הזיעה, ובנוסף לכך מעודד את הגוף לכמות גבוהה יותר של חמצן, דבר אשר כשלעצמו מועיל למערכת חילוף החומרים, לתהליך היפטרות הרעלים ובאופן כללי לתחושה של שלווה והתעלות.

דיאטה – הרגלי התזונה שלנו, ולא רק קלוריות:

דיאטה היא דבר נוסף שאנשים רבים מתקשים בו, וגם כאשר הם מחליטים לפצוע בדיאטה לשם הרזיה, הפחתת צלוליט, חיטוב הגוף, או טיפול ומניעת מחלות כגון: טרשת עורקים, בריחת סידן או אנטי אייג'ינג, הם בדרך כלל לא עומדים בה או בוחרים דיאטה שאינה מועילה להם (או לשאר העולם) – ניסיון לרדת עשרות קילוגרמים תוך דיאטה של שבועיים (לקראת הקיץ, בדרך כלל) בדרך כלל סופה בהעלאה של פי 2 מהמשקל אחרי זמן קצר.

דיאטה היא לא רק מה אנחנו אוכלים, אלא כל הרגלי האכילה שלנו, החל מהאוכל שאנחנו בוחרים לאכול עד הצורה שבה אנחנו אוכלים – בישיבה או בעמידה, בלחץ או ברוגע, תוך כדי לעיסה או תוך כדי בליעה.

ספא – קצת שלווה לא תזיק לאף אחד:

ואיך אפשר בלי להוריד קצת לחץ מעצמנו? ספא מציע לנו הרבה דברים שאין לנו בחיי היום יום, והם מסתכמים בצורה אחת – טיפוח עצמי, ולאו דווקא במובן הקוסמטי של המילה. טיפוח עצמי הוא קודם כל לדאוג לעצמנו, לגוף שלנו ולצרכים שלו, בעיקר לאלה שקשורים בהרפייה של השרירים והפחתת המתחים. ספא מאפשר לנו ללמד את הגוף שלנו שאפשר אחרת. ספא נותן לנו הזדמנות להגיע לשלווה גבוהה יותר. ספא נותן לנו לטפל בעצמנו.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידית גל

 טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים



 


מאמרים נוספים מאת עידית גל
 
צלוליט כאויב על גופינו
08/02/11 | דיאטה
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

הרזיה יעילה
05/02/11 | דיאטה
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

גוף מושלם, לא לדוגמניות בלבד
18/01/11 | דיאטה
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

אנטי אייג'ינג בשנת 2011
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

סטימולציה לשרירים, כחלופה לפעילות גופנית
13/01/11 | דיאטה
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

ספורט עבור חיים בריאים
04/01/11 | דיאטה
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת
22/12/10 | דיאטה
כמה מכם לא מסתכלים על שלטי החוצות – שלטים שמציגים נשים יפהפיות וגברים חטובים, וחולמים להראות כמוהם? חיטוב ועיצוב הגוף מניע רבים מאיתנו לפעול, אך לעיתים בדרכים שאינן בריאות לגוף שלנו.

חשיבותה של האסתטיקה
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

דיאטה בשנת 2010
07/12/10 | דיאטה
מה עוד ניתן להגיד לגבי דיאטות שאתם עוד לא יודעים? שריפת קלוריות, שריפת שומנים וכמובן חיטוב ועיצוב הם מושגים שמוכרים לרבים מאיתנו, אבל כמה מאיתנו באמת מודעים להשלכות בדרך לשם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI