דף הבית בית משפחה וזוגיות חיות מחמד יוצאים לחופשה עם המשפחה? ומה עם הכלב, עם מי הוא נשאר?
יוצאים לחופשה עם המשפחה? ומה עם הכלב, עם מי הוא נשאר?
מורן אהרון 13/02/20 |  צפיות: 338

לצאת לחופשה ללא דאגות

לכל בעלי הכלבים היוצאים לחופשה ישנה את אותה הבעיה והיא הכלב שלנו. בכל פעם מחדש אנו מנסים לחפש מישהו שישמור לנו על החבר על ארבע, בפעם הראשונה הכלב נשאר אצל ההורים, בפעם השנייה אצל אחד מהאחים, בפעם השלישית מצאנו חבר שיש לו חצר שהסכים לעזור. אך בסופו של דבר יגמרו לנו אפשרויות אלו.
ישנם כמה פתרונות נוספים הכרוכים בתשלום, אך שווים כל שקל בשביל השקט הנפשי שלכם ולבטחונו של כלבכם.

מהן האופציות הטובות ביותר

האופציה הראשונה היא פנסיון כלבים - בפנסיון כלבים אתם יכולים להיות בטוחים שהכלב בידיים טובות, ברוב הפנסיונים יש צוות עובדים מקצועי, מסור ואוהב אשר עובד סביב השעון. בפנסיון כלבים סדר יום קבוע לדוגמא: זמני יציאה לטיולים, זמני האכלה, זמני משחק וזמן מנוחה.
יתרון נוסף לפנסיון כלבים שבו מקבלים כלבים בכל גיל וכל סוגי הכלבים. בפנסיון מתאימים את היחידות דיור לפי גזע הכלב, גיל ואופי הכלב.

האופציה שנייה היא פנסיון כלבים ביתי - פנסיון ביתי הוא פנסיון כלבים קטן, אשר הכלבים שוהים בתוך הבית ונהנים ממזגן בקיץ וחימום בחורף להבדיל מפנסיון כלבים גדול שבו הכלבים שוהים ביחידות ללא מזגן. בסוג פנסיון זה הכלב שוהה עם עוד מספר מצומצם של כלבים, בדרך כלל עד 5 כלבים, אחד החסרונות בפנסיון ביתי הוא שיש העדפה לכלבים קטנים מפאת גודל הבית, אך יש פנסיונים ביתיים אשר מאפשרים עד 3 כלבים גדולים.
הכלבים יהנו משהות בקרב בני המשפחה, אשר נמצאים איתם רוב הזמן (ממש כמו בבית), את האוכל כל אחד צריך להביא איתו את האוכל האישי שלו, להבדיל מפנסיון כלבים גדול ששם הפנסיון מספק את האוכל, בנוסף הכלב יהנה מטיולים ומשחקים עם שאר הכלבים.

אופציה נוספת היא דוגווקר - זאת האופציה הזולה ביותר ולדעתנו הפחות מומלצת, הדוגווקר מגיע בין 2-3 פעמים ביום (לפי מה שסוכם בניכם) ומוריד את הכלב לסיבוב של חצי שעה, שוב תלוי מה שסיכמתם איתו קודם, ניתן לבקש מהדוגווקר שידאג למלא את קערת האוכל והמים לפני שהוא הולך. הכלב נשאר כל שאר היום לבד ומשועמם.

זכרו כאשר אתם יוצאים לחופשה, סדרו גם לכלב מקום טוב להיות בו, מקום שידאגו לכל הצרכיו, מקום שבו הוא יקבל חום ואהבה, וחשוב לא פחות מקום שבו אתם תרגישו שהכלב נמצא בידיים טובות ואכפתיות ובכך תוכלו להסיר דאגה מלבכם.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 מורן אהרון

Prosite.site



 


מאמרים נוספים מאת מורן אהרון
 
הזדמנות לרכישת דירה שכמעט פוספסה
06/01/21 | משכנתא
יועץ משכנתאות פרטי, שהצליח להסדיר משכנתא גם עבור זוג צעיר, שעדיין לא התבסס... יצירת תשתית פיננסית שתאפשר לזוג הצעיר לממש את הזכאות למשכנתא לזוגות צעירים.

פיברומיאלגיה או מגפת ה-COVID-19... או...?
הרבה שאלות ומעט תשובות על פיברומיאלגיה ו-COVID-19. שאלות על סינדרום פיברומיאלגיה והאם קיימת התוויה נגדית לטיפול במחלה ביחס לטיפול ב COVID-19.מגפת ה-COVID-19 נמצאת בין "הגלים" והיא חדשה יחסית במקומותינו, אך המחקרים העוסקים בתחום המגפות. מזהים כי העמידות למגפה בהחלט מושפעת מחוזקה ועוצמת של המערכת החיסונית. כבר בהתחלה של הופעת הנגיף הגדירו המומחים אוכלוסיות עם מערכת חיסונית ירודה כבעלי סיכון שיש לשמור עליהם.

שירותי קצין בטיחות בתעבורה ותיקון מספר 6 לתקנות התעבורה
שירותי קצין בטיחות בתעבורה ותיקון מספר 6 - לפניכם תקציר שינויים בתקנות התעבורה 579, 580, 585 וו-587 שלהם השלכות ישירות על ניהול ציי על ידי קצין בטיחות בתעבורה

יוצאים לחופשה עם המשפחה? ומה עם הכלב, עם מי הוא נשאר?
13/02/20 | חיות מחמד
בתקופת החגים ובתקופת הקיץ, אנו מנצלים את החופש מהעבודה והלימודים ויוצאים לחופשה עם המשפחה. אך מה עושים עם הכלב, היכן הוא נשאר? האם דאגתם לו למקום בטוח?

רקמה על מגבת - רקמה על חלוק רחצה לעסק או למתנה
רקמה על מגבת או רקמה על חלוק רחצה היא מתנה מקסימה המתאימה למגוון אירועים.כאשר מדובר ברקמה על מגבת או רקמה על חלוק רחצה עבור עסקים סוג הרקמה יהיה זהה לרקמה עבור מתנה אישית. רוב בתי העסק רוקמים את לוגו החברה או סמל החברה לעומת רקמה לאנשים פרטיים אשר רוקמים שם ושונות.

מוניות אחדות - שירותי שליחויות מהיום להיום
העברת חבילה חשובה או מעטפה עם חומר סודי וחשוב אשר צריכים להגיע ליעד במהירות, היא משימה לחברה המספקת שירותי שליחויות. תחנת מוניות אחדות מספקת שירותי שליחויות מהיום להיום או מהיום למחר. העברה מתבצעת על ידי נהגים ותיקים, מקצועיים ואמינים אשר דוגלים בעמידה בלוחות זמנים ושמירה על דיסקרטיות מלאה.

משרד אדריכלים - למה מומלץ
25/11/18 | אדריכלות
ננסה להצביע על הסיבות, שאנו ממליצים בגינן, על יצירת קשר עם משרד אדריכלים (רצוי ותיק ומנוסה). בכל מצב שבו אתם מתכוונים להיכנס לתהליך הכולל תכנון ובנייה של בית, מבנה חדש, אגף או תוספת למבנה קיים ואף שיפוץ מלא של חלל, דירה, בית או מבנה ציבורי.

ייפוי כוח מתמשך - מימוש וכיבוד זכויות האדם
14/11/18 | ירושה
ייפוי כוח מתמשך מאפשר לאדם למצות את זכויותיו ורצונותיו גם בעתיד בין אם הוא אינו נמצא בכשירות משפטית או שהינו באופן ארעי אינו בר שיפוט, בין אם הוא חווה התדרדרות במצבו או שהגיע למצב זה כתוצאה מטראומה.

פתרונות יצירתיים לריהוט
בחירת ריהוט לבית או למשרד, מצריכה מאיתנו חשיבה, תכנון וניצול נכון של חלל החדר, נגריית אהרון כהן ישמחו לבנות עבורכם את הרהיט הנחשק לפי המידות המתאימות ולעזור בבחירת המיקום המתאים ביותר.

הנדימן - כי לא כל אחד יודע לתקן לבד
כאשר אתם נתקעים בכביש עם בעיה מכנית רוב הסיכויים שלא תדעו איך לתקן את הבעיה ותזמינו שירותי חילוץ וגרירה, כך גם בבית ישנן תקלות קטנות העוצרות לנו את סדר היום ואין לנו את הידע והיכולת לסדר אותן לבד. נכון לא תזמינו שירותי חילוץ וגרירה אבל כן תזמינו שירותי הנדימן.
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI