דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה דיאטת דר סימונס - בואי נעשה סדר בדברים
דיאטת דר סימונס - בואי נעשה סדר בדברים
דיאטת HCG 11/05/12 |  צפיות: 4252

שלום לך!

בימים אלה אני מקבלת הרבה שיחות טלפון מנשים שמחפשות דיאטה hcg. נשים מתקשרות ואומרות לי שמרוב הנתונים הן מרגישות מבולבלות. האם זה קורה גם לך?

אם כן, אני רוצה במאמר הזה לתת רשימה של 5 השאלות המבלבלות ביותר והתשובות הפשוטות.

אחרי שהנשים שאני מדברת איתן שומעות את התשובות שלי, הן מודות לי ואומרות שסוף סוף רואות מה, כמה ולמה.

שאלה מספר 1 - שמעתי שמשרד הבריאות אסר את הדיאטה!

בואי נעשה סדר: משרד הבריאות אסר לייבא, לשווק ולמכור הורמון אנושי! אנחנו לא מייבאים, לא משווקים ולא מוכרים שום דבר שמכיל הורמון בשום צורה שהיא.

הנה קישור לאישור של טבעון ביוטק - המפעל הישראלי שמייצר תוסף תזונה המכיל אצות ים בלבד, לאחר שעבר בדיקה קפדנית של משרד הבריאות. והנה הקישור לאזהרה של משרד הבריאות - תבדקי בעצמך!

שאלה מספר 2 - מה זה אומר הדיאטה המקורית?

בואי נעשה סדר: דר' סימונס, רופא בריטי, חקר ופיתח שיטה לפתרון בעיית השמנת יתר ומשקל עודף. הוא השקיע בכך מעל 40 שנה של עבודת מחקר ובדיקות קליניות.

התהליך שהוא פיתח מורכב משני דברים עיקריים:

  • HCG - הורמון אנושי (כן, כן, במקור הוא נתן זריקות של הורמון אנושי)
  • דיאטה של 500 קלוריות שמורכבת מרשימת מזונות מאוד מדויקים.

הפיתוח המדהים של טבעון ביוטק - הוא תוסף תזונה שמורכב מאצות ים בלבד! שמסתבר שיש להן פעילות HCGמבחינת הגוף!

מה שבאמת מקורי בכל הסיפור הזה - זאת הדיאטה של 500 קלוריות. הדיאטה הזאת מבטיחה ירידה של 200 עד 500 גרם כל יום אצל כל אחד ואחת - ב-100% מהמקרים!

זה אומר שמי שמשנה את המספר הזה בכל צורה: 800-1000 קלוריות ,שילוב עם דיאטות אחרות, שילוב עם תוספים אחרים - מוכר דיאטה שאינה הדיאטה המקורית של דר' סימונס.

חשוב: אנחנו לא טוענים שדיאטות אחרות לא עובדות. אנחנו כן טוענים שמאחוריהן לא עומד מחקר של 40 שנה וניסיון של קרוב ל 70 שנה של יישום התהליך המקורי.

את תבחרי לעצמך אם את רוצה להיקלע למצב שאין לו פתרון רק בגלל שמישהו החליט לשנות את ההנחיות המדויקות והמלאות של דר' סימונס.

אני רוצה שתצליחי ולכן במדריך של הדיאטה שנכתב על ידי אואנה לייבוביץ ושמכיל את התרגום של המחקר המקורי בתור רפרנס חשוב, יש תשובות לכל שאלה ומקרה שאת עלולה להיתקל בהם. ויש פתרונות - תמיד יש פתרונות בדוקים שעובדים.

שאלה מספר 3 - למה לא מספיק לקנות רק תרסיס?

בואי נעשה סדר: החומר בשם HCG נוצר, למשל, בגוף של אישה בהיריון - כך הוא נתגלה במקור. האם שמעת הרבה על נשים בהיריון שירדו במשקל? או שלהיפך, שמעת סיפורי זוועה על נשים שעלו איזה 20 קילו במהלך ההיריון שלהן?

פעילות HCG הינה שחרור של שומנים רעים בגוף ושימוש בהן בתור מזון. אם לא משלבים זאת עם דיאטה דלת קלוריות מדויקת - את עלולה לעלות במשקל במקום לרדת!!!

בתי מרקחת ודילרים שמוכרים תרסיס hCG לא מספרים לך זאת ואני מוצפת בבקשות לתת תמיכה ולענות על שאלות של "למה אני לא יורדת? למה עליתי במשקל? מה אני עושה אם..."

אם תקני תרסיס בלבד - אל תצפי לתמיכה או תשובות ובטח שלא לפתרונות!

אם קראת באינטרנט הרבה סיפורים של נשים שלא הלך להן עם דיאטת hcg - את יכולה להיות בטוחה - הן קנו תרסיס בלבד בבית מרקחת או חנות טבע או שהן הלכו על איזה דיל שמספק תרסיס עם 5 דפים של הסבר ותפריט. ואם משהו משתבש? את לבד!!!

בואי לקבל את כל התשובות המלאות לגבי דיאטה hcg וכמובן גם לקרוא מה אנשים אחרים כותבים על התמיכה שם מקבלים מאיתנו - דיאטת דר סימונס המקורית - פורום תמיכה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI