דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה הדיאטה של ד"ר סימונס – האם מספיק לקנות רק תרסיס כדי לרזות מהר ולסתום תיאבון
הדיאטה של ד"ר סימונס – האם מספיק לקנות רק תרסיס כדי לרזות מהר ולסתום תיאבון
דיאטת HCG 08/06/12 |  צפיות: 4133

האם גם את מחפשת פתרון בתחום של הרזיה מהירה? אז בטח שמעת כבר על דיאטת hcg ואולי את גם מכירה אנשים מסביבך שירדו בכיף 10-12 קילו לפחות איתה? ומרגישים נפלא, נראים סוף הדרך וממליצים בחום עליה? אבל משהו לא ברור, נכון? אז מה עושה את העבודה? תרסיס צמחי – ספריי הפלא, לוקחים אותו 3 פעמים ביום, לא מרגישים רעב ויורדים חצי קילו ביום?

אז זהו, שזה לא כל כך פשוט. האמת היא פשוטה: דיאטה עם ספריי עובדת בשילוב של שני דברים עיקריים:

•ספריי הרזיה בעל פעילות HCG נוכחות החומר הפעיל הזה בגוף גורמת לו לשחרר ולהתחיל לשרוף שומן שלא היה זמין לפני זה.

•דיאטה מדויקת של 500 קלוריות שפותחה על ידי דר' סימונס זאת רשימה של מזונות שמבטיחים שני דברים יחד: הגוף מקבל את כל מה שהוא צריך מבחוץ, וגם הגוף לא נכנס למגננה ואכן משחרר את השומן וניזון בו.

תראי, אצל כל אישה בהריון השלייה מייצרת את HCG האנושי. חומר זה אומר לגוף לגייס את כל המשאבים שדרושים כדי להבטיח גדילה והאכלה רציפה של התינוק שגדל בבטן של אימא.

יחד עם זאת, כמה נשים את מכירה שירדו במשקל במהלך ההיריון? זה נדיר! למה, את שואלת. התשובה היא: כי הן לא היו על דיאטה מדויקת שמבטיחה שגוף ניזון משומן רע בעיקר.

לדר' סימונס, רופא שחקר ופיתח את השיטה שהיום קוראים לה בשמות רבים כמו דיאטה עם ספריי, לקח 16 שנה למצוא את רשימת המזונות המדויקת שמבטיחות ירידה יציבה במשקל של כחצי קילו כל יום אצל כל בן אדם. הוא עשה עבודת פרך שמבטיחה שתצליחי. אבל רק אם תלכי בעקבותיו הגאוניות של דר' סימונס שהשקיע את חייו למחקר ופיתוח שיטה מעשית היעילה ביותר בתחום של הרזיה מהירה.

לכן רשימת הקניות שלך חייבת להכיל 3 מרכיבים עיקריים:

1.תוסף תזונה צמחי בעל פעילות hCG על בסיס אצות ים תוצרת מפעל ישראל מורשה טבעון ביוטק

2.מדריך שמכיל הן את עיקרי המחקר המקורי של דר' סימונס והן את כל הפרטים שאת חייבת כדי לדעת בדיוק, שלב אחרי שלב, מה לעשות, מה מותר לאכול, מה אסור לאכול, מה לעשות במקרה ש... וכדומה.

3.תמיכה מקצועית של אנשים שיודעים לענות על כל שאלה שלא נמצאת במדריך וגם לא נמצאת במחקר של דר' סימונס. במהלך תמיכה של אלפי אנשים בארץ הצטבר ניסיון משמעותי ביותר שהוא רלוונטי לארץ – מה מותר לאכול, מה כדאי לקחת בסופר, קוסמטיקה שמותרת במהלך הדיאטה, אפילו שמפו שלא יפריע לירידה יום-יומית במשקל.

חפשי באינטרנט את שלושת המרכיבים ותלכי עם המלצות אנשים אחרים ובחירת ליבך! בהצלחה ושתהיה לך ירידה מהירה ובריאה במשקל בעזרת הרזיה מהירה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI