דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה דיאטת סימונס - האם ניתן לשמור על המשקל החדש?
דיאטת סימונס - האם ניתן לשמור על המשקל החדש?
דיאטת HCG 19/07/12 |  צפיות: 3633

הרבה אנשים שואלים אותי - טוב, אז רזית מהר אבל מה אחר כך? האם אחרי כמה חודשים או אפילו שנים אפשר לצפות שהמשקל יישמר? אלה שאלות מאוד חשובות שעומדות בפני כל אדם שרוצה לעשות תהליך הרזייה מהירה מאוד שנקרא דיאטת דר סימונס או דיאטת hcg. במאמר הזה אני רוצה לתת תשובות כנות וטיפים שיעזרו לך להחליט אם כדאי או לא להיכנס לדיאטה הזאת ומה לעשות בסיומה אם את מחליטה שכן.

מה הסיבה המקורית לעלייה במשקל?

יש שתי אשכולות בסיסיות כאן. אחת אומרת שהכל נובע מאכילת יתר ואורך חיים פאסיבי ללא פעילות ספורטיבית. השנייה אומרת - הבעייה נובעת מחילוף חומרים לא תקין. האמת, כרגיל, נמצאת באמצע, לפחות בהתבסס על המחקר המקורי של דר' סימונס שהתנהל במהלך 40 שנה במאה הקודמת והתרכז בשאלה הקשה ביותר - מה מקורה של השמנת יתר?

התשובה המלאה מורכבת משני רבדים: אחד - האדם המודרני אכן נגיש להרבה יותר אוכל מאשר הגוף שלו מתוכנן לעכל במהלך היום. תחשוב על כל הארוחות הטעימות והמלאות שאכלת לאחרונה? ארוחת בוקר של איזה 1000 קלוריות בבת אחת, ארוחת צהרים עם חומוס, פיתה, סלטים, על-ה-אש ואולי גם גלידה לאחר מכן. הנה הגענו ליותר מ- 3,000 קלוריות. ויש עוד ערב לפנינו עם ארוחה מסודרת או אפילו יציאה לבית קפה ב- 12 בלילה. זה בהחלט לא אורח החיים שהגוף שלנו מסוגל להתמודד איתו מבחינת ההתפתחות ההיסטורית שלו. עצוב, אך זאת העובדה.

אז מה קורה עם הגוף במקרה הזה? מה שדר סימונס מצא כנכון הוא, שברגע מסוים חילוף החומרים של האדם מסרב לפעול באופן תקין. זה קורה אחרי שהאדם מכניס באופן סדיר, פעם אחרי פעם, הרבה יותר קלוריות פנימה ממה שהגוף שלו צריך. ואנחנו גם מדברים פה על סוג הכי קשה לעיכול והשימוש בו על ידי הגוף - סוכרים ופחמימות שמקורן במתוקים ומאפים. הגוף אינו מסוגל לפרק את כל האוכל הזה. וכתוצאה הוא מגיע למסקנה העצובה - לשים את האוכל החצי מעובד הזה הצידה ולנעול אותו למקרה של צורך עז בקלוריות בעתיד.

הבעייה השניה שנובעת מכך היא שהגוף מפסיק אפילו לנסות! ומוריד את רמת הפעילות של חילוף החומרים מטה, כאשר יותר ויותר אוכל שנכנס לפה מועבר ישירות למאגרים הנעולים האלה ואפילו לא מעובד כלל.

כתוצאה, בשלב מסוים, אדם שכבר צבר משקל, מנסה להתחיל דיאטה ולהוריד כמות הקלוריות שהוא מכניס לפה, אבל זה מאוחר מדי - הגוף מפסיק לשתף פעולה ולא מעבד אפילו את הכמות המוקטנת שנשארת. כתוצאה - האדם רעב אפילו כשהוא מוריד ב 500 בלבד קלוריות את הצריכה הרגילה שלו. גם פעילות ספורטיבית בשלב הזה לא תמיד עוזרת באופן משמעותי. מאותה הסיבה - חילוף החומרים מועט, המאגרים של השומן נעולים והגוף מתנגד לפתור זאת.

בדיוק כאן דר סימונס מצא שפעולת HCG, במקור הורמון שמיוצר בגוף האישה בהיריון, היא שחרור המאגרים הנעולים האלה וייצוב פעולת חילוף החומרים בגוף. למרות שהממצאים שלו לא קיבלו אישור רשמי של האקדמיה, נראה שהדיאטה שהוא פיתח - דיאטת הורמון ההיריון, אכן מאפשרת במהירות לשחרר ולשרוף את השומנים שלא היו זמנים עד כה.

אז מה קורה לאחר הדיאטה הקצרה הזאת שנמשכת 40 יום בלבד? האם אנשים מצליחים לשמור על המשקל שלהם?

התשובה היא, כרגיל, מורכבת משני חלקים. אלף, כן - חילוף החומרים משתפר כתוצאה מהדיאטה ולא - אם לא נזהרים לא לזלול יותר קלוריות ממה שהגוף צריך באופן רגיל - הגוף ימרוד שוב ויגיע לאותה המסקנה כמו מקודם - לשים אוכל מיותר הצידה ולהאט את חילוף החומרים.

זאת בדיוק הסיבה למה חייבים להבין היטב את הצורך בתזונה הנכונה ופעילות ספורטיבית בתור אמצעי מניעה של עליה במשקל לאחר הרזייה מהירה שעוברים עם דיאטת hCG. הדיאטה מאפסת את החטאים שלנו עד כה ונותנת לנו הזדמנות חדשה לחיות חיים בריאים עם משקל תקין. האם תשמור אותו שם - תלוי בך בלבד.

בואי לקבל את כל התשובות מתוך המדריך המלא שמהווה חלק של ערכת דיאטת הורמון ההיריון בצורה מתומצתת וניתנת ליישום מיידי בחייך. תעשי איתנו דיאטה מהירה מאוד הזאת ותתחילי את החיים הרזים תוך שמירה על התוצאה שהגעת אליה.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 דיאטת HCG


 


מאמרים נוספים מאת דיאטת HCG
 
דיאטת ספריי – איך לשמור על התוצאות לאחר דיאטה
09/11/12 | דיאטה
יך לשמור על המשקל אחרי דיאטת אצות ים? זאת שאלה שמטרידה גם את אלה שבדיוק סיימו סבב של הדיאטה וגם אנשים ששוקלים לעשות את התהליך המופלא הזה של דיאטה מהירה מאוד. הרי יש הרבה שמועות באינטרנט וגם לא מעט אנשים אומרים שהם ירדו עשר קילו ועלו הכל בחזרה תוך זמן קצר. האם זה נכון?

דיאטה hcg - דיאטה מהירה מאוד - האם היא באמת מסוכנת?
19/10/12 | דיאטה
היום בארץ יש אלפי אנשים שרכשו דיאטה מהירה מאוד - דיאטת hcg – תהליך הרזיה מהירה שפותח על ידי ד"ר סימונס המנוח בשנות השבעים של המאה הקודמת.

מחפשת שיטת לרזות מהיר מאוד כדי להוריד מהר במשקל עד 10 קילו בחודש?
12/10/12 | דיאטה
החגים מאחורינו עם רגשות של שמחה ואוכל טוב. מה שנשאר זאת התחושה שהמשקל הולך וגדל והשליטה עליו הולכת וקטנה. האם זה מוכר לך? האם גם את מחפשת דיאטה מהירה מאוד כדי לפצות על החטאים הטעימים של החגים? האם גם את רוצה לרדת איזה 10 קילו בחודש, כמובן מבלי לרעוב כמו מטורפת או לסכן את הבריאות עם דיאטות כאסח? האם את רוצה לדעת אם קיימת שיטה כזאת? אחת שמבטיחה הרזיה מהירה מאוד וכן דואגת שתוכלי לשמור על התוצאות בהמשך?

שאיבת שומן ללא ניתוח - תהליך שמעלים שומן מיותר בכמה שבועות בלבדהאם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על יד
29/09/12 | דיאטה
האם גם את שוקלת לעשות שאיבת שומן? זה אומר, שיש לך מאגרי שומן שלא הצלחת להיפטר מהם על ידי תזונה מצומצמת וספורט, נכון? ועכשיו, אולי אפילו מתוך ייאוש לעשות זאת בדרכים פשוטות יותר, את שוקלת פרוצדורה די מורכבת של שאיבת שומן אם תופעות לוואי לעיתים?

דיאטת אצות ים - רכשתי ולא קיבלתי שום תמיכה
14/09/12 | דיאטה
כיום כארץ אם מישהי חושבת על איך לרזות מהר מבלי לפגוע בבריאות, לרדת 8 עד 15 ק"ג בכמה שבועו בלבד, היא יודעת לאן לפנות – דיאטת ד"ר סימונס או דיאטת HCG. אחלה, אז מה השלב הבא? לאן הולכים ואיפה קונים?

דיאטת hcg עם תרסיס אצות ים - אילו סוגי חלבון אפשר לאכול במהלך הדיאטה
07/09/12 | דיאטה
דיאטת ד"ר סימונס המקורית הינו תהליך מאוד מדויק, שבו משתמשים בחומר בעל פעולת HCG. בשנות החמישים של המאה הקודמת זה היה הורמון אנושי, בשנות השבעים ועד היום בארה"ב השתמשו בהרכב הומיאופתי, ולמזלנו, בארץ משתמשים בתוסף תזונה צמחי מבוסס אצות ים.

דיאטת ד"ר סימונס - האם אפשר להפסיק תהליך לפני תום 23 יום
30/08/12 | דיאטה
דיאטת אצות ים ידוע היום בתור דיאטת בזק, כלומר דיאטת הרזייה מהירה מאוד שתוך כמה שבועות בלבד מאפשרת להשיל בין 8 ל 15 ק"ג מבלי להרגיש חלק או חולה. אם רוכשים ערכה מקצועית עם תמיכה אז גם מקבלים הנחיות מדויקות וסיוע בשמירה על המשקל לאחר סיום התהליך.

ספריי דיאטה - האם כדאי לקנות את הערכה הזולה?
09/08/12 | דיאטה
דיאטת הורמון ההריון הינה היום הדיאטה המדוברת והנפוצה ביותר להרזיה מהירה מאוד וירידה במשקל בריאה לגמרי שקיימת בארץ. כבר נראה שלכל אחד יש חברה או קרוב משפחה שעשה את הדיאטה והשיל הרבה קילוגרמים באפס זמן. זה ממש מדהים – את לא רואה מישהו איזה חודש מבלי לשים לב ופתאום – בן אדם אחר! רזה, יפה, עם גוף יפה, בא ומחייך אליך. אפשר ממש לקנא, נכון?

דיאטת ד"ר סימונס - האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?
03/08/12 | דיאטה
נשים שרוצות לעשות את דיאטת דר סימונס וקראו פה ושם המלצות לגבי מה מותר ומה אסור בזמן הדיאטה, מרגישות מודאגות. השאלה שמדאיגה ולא מעט היא: "האם זה נכון שאי אפשר לשים איפור בדיאטה?" הרי יש אלה שצריכים להסתיר אקנה בפנים, נשים שבהחלט רוצות לטפח את עור הפנים שלהן, ומה לגבי הידיים בחום חייבים לחות, נכון?

דיאטה כאסח - תפריט דיאטת hcg
27/07/12 | דיאטה
נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס – דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור – מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI