דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה גוף מושלם ואורח חיים בריא
גוף מושלם ואורח חיים בריא
עידית גל 29/11/10 |  צפיות: 3015

יצירת גוף חטוב ומעוצב נושאת בתוכה שני פרמטרים מרכזיים: תזונה נכונה ופעילות גופנית. תזונה נכונה בשל ירידה במשקל בצורה מבוקרת ויעילה צריכה להיעשות כך שהגוף ינצל יותר קלוריות מאשר הוא צורך. כחלק מאורח חיים בריא אנו צריכים לשמור על גופנו ולהתייחס אליו כאל מי ש"סוחב" אותנו במשך היום. כאשר אנו מרגישים טוב עם גופנו ההרגשה הכללית שלנו משתפרת פלאים. כאשר אנו מרגישים כבדים ולא נוח לנו בתוך הגוף שלנו, כל ההוויה היומיומית שלנו משתנה. כאשר אנו נראים טוב, אנחנו מרגישים טוב. ההרגשה שלנו היא שמלווה אותנו ואף הולכת לפנינו כאשר אנו בעבודה, פגישה עם חברים, יציאה בערב וכל אירוע חברתי אחר. כאשר אנו מצליחים להשיג תוצאות, המוטיבציה להמשיך לשמור על כך גוברת. לכן, כאשר בחירת הדרך לגוף חטוב אינה נכונה ומניבה תוצאות, אנו מתעייפים מהתהליך וקל לנו לזנוח זאת בצורה מהירה.

הדרך לשמור על תזונה נכונה למשך היום אינה פשוטה, ולרוב אנו מעדיפים את האוכל המהיר בשל מרוצת החיים האינסופית. לא פשוט לשמור על תזונה נכונה שבה מעורבים כל אבות המזון, ולכן מומלץ להרכיב תפריט אישי ביחד עם תזונאי קליני אשר מתאים את צריכת האכילה שלנו בהתאם לשגרת החיים שלנו. בנוסף, יש לשלב פעילות גופנית לשם חיטוב הגוף והצרת היקפים.

האלמנטים אשר משפיעים על מראה גופינו בסופו של דבר הם תזונה נכונה וספורט. גוף מושלם זהו מושג אשר כל אחד ואחת היו רוצים לממש על עצמם. לפני שמחליטים על תחילתה של דיאטה יש לקחת בחשבון שני אלמנטים אלו ולבנות אותם בצורה נכונה על מנת להגיע לתוצאות הרצויות. פעילות גופנית הינה חשובה ביותר, מאחר שמעבר לכך שהיא עוזרת לנו לשמור על גופינו ולרדת במשקל, היא גם משפרת את ההרגשה הכללית מונעת וממזערת צלוליט, אנטי אייג'ינג, בריחת סידן, בריחת שתן ומחלות כגון טרשת נפוצה.

מכשיר אימון רטט כלל גופי, מיועד להורדה במשקל וחיטוב הגוף, שמירה על כושר ושיפור איכות החיים של המתאמן, במינימום זמן ומקסימום תוצאות. המכשיר גורם לפעילות שרירית אינטנסיבית אשר יוצרת עומס מבוקר על העצמות ובכך מסייעת לבניית העצם ולמניעת בריחת סידן. כמו כן, המכשיר מצוין לטיפולי אנטי אייג'ינג ולהאטת תהליכי הזדקנות. האימון ברטט משלב שריפת קלוריות ושומנים עם דיאטה, הרזיה, חיטוב ועיצוב והצרת היקפים.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידית גל

 טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים



 


מאמרים נוספים מאת עידית גל
 
צלוליט כאויב על גופינו
08/02/11 | דיאטה
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

הרזיה יעילה
05/02/11 | דיאטה
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

גוף מושלם, לא לדוגמניות בלבד
18/01/11 | דיאטה
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

אנטי אייג'ינג בשנת 2011
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

סטימולציה לשרירים, כחלופה לפעילות גופנית
13/01/11 | דיאטה
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

ספורט עבור חיים בריאים
04/01/11 | דיאטה
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת
22/12/10 | דיאטה
כמה מכם לא מסתכלים על שלטי החוצות – שלטים שמציגים נשים יפהפיות וגברים חטובים, וחולמים להראות כמוהם? חיטוב ועיצוב הגוף מניע רבים מאיתנו לפעול, אך לעיתים בדרכים שאינן בריאות לגוף שלנו.

חשיבותה של האסתטיקה
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

דיאטה בשנת 2010
07/12/10 | דיאטה
מה עוד ניתן להגיד לגבי דיאטות שאתם עוד לא יודעים? שריפת קלוריות, שריפת שומנים וכמובן חיטוב ועיצוב הם מושגים שמוכרים לרבים מאיתנו, אבל כמה מאיתנו באמת מודעים להשלכות בדרך לשם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI