דף הבית ספורט וכושר גופני דיאטה אימון ברטט, הדרך הקצרה להרזיה בטוחה
אימון ברטט, הדרך הקצרה להרזיה בטוחה
עידית גל 08/07/10 |  צפיות: 3046

אימון רטט כלל גופי הינה שיטת התעמלות מהפכנית באמצעות מכשיר רטט  אשר אינו פוגע בגוף ואינו מצריך מאמץ מיוחד. משפיע באופן ישיר על הורדה במשקל וחיטוב הגוף, ללא תופעות לוואי, ללא תחושת כאב או עייפות..

הדרך להרזיה ולחיטוב הגוף היא קצרה מאיי פעם. הודות לטכנולוגיה המתקדמת ולשנות האלפיים,  נכנס לחיינו מכשיר האימון בשיטת הרטט כלל גופי, אשר מתאים את עצמו לסגנון החיים האינטנסיבי של ימינו. כמעט ללא מאמץ ובמינימום זמן ניתן להגיע לתוצאות מרשימות ביותר.

המכשיר תורם בזמן האימון להפחתת שומן והורדה במשקל, מיצוק העור על ידי חיזוק רקמות, הפחתת צלוליט, הגדלת מסת שריר, פירוק הצטברויות נוזלים והתנקות טובה של הגוף.

כמו כן, האימון ברטט משלב שריפה של קלוריות ושומנים עם חיטוב ועיצוב, השפעה בריאותית חיובית כללית, יכולת מיקוד הטיפול באזורים בעייתיים ספציפיים, טיפול בניוון שרירים, אוסטיאופורוזיס, חיזוק ריצפת האגן, דליפת שתן, צלוליט, שיווי משקל וקורדינציה, כאבי גב והורמונים. תוצאות ברורות ומידיות,ללא טיפול תרופתי או פולשני וללא מאמץ פיזי מיוחד.

שיטת הרטט הכלל-גופי לגוף האדם, יעילותו בטיפול ושיקום של מצבים רפואיים ופיזיולוגיים שונים ומגוונים: טיפול בשיטת רטט כלל-גופי , כשיטת טיפול-משלים יעילה מאוד ותורמת להתמודדות עם תופעות של אוסטיאופורוזיס, דלקות מפרקים, טרשת עורקים, טרשת נפוצה "מחלת היאפים", דליפת שתן במאמץ, ראומטיזם ומחלות נוספות הפוגעות בעצמות ובמפרקים. כמו כן הוא מתאים לטיפולי פיזיותרפיה,  מסייע לטיפול שיקומי לאחר תאונות ופציעות, טיפול בתסמונת המאמץ המתמשך, מקרי שיתוק ועוד.

Dream Healther - הדור הבא של מכשירי האימון בשיטת רטט כלל – גופי. כל התועלת של פעילות גופנית אינטנסיבית ללא מאמץ ובמינימום זמן. יתרונו הבולט של מכשיר Dream Healther הפועל בשיטת רטט כלל- גופי, בהיבט הטיפולי-רפואי-שיקומי הוא בהקניית נוחות מקסימאלית למטופל בזמן הטיפול, פשטות בתפעול, והתאמתו לכל סוג של מטופל בלא קשר למצבו הפיסי או הנוירולוגי.

המנגנון הייחודי למכשיר מונע רעידות בראש בזמן הטיפול, והשימוש בו אינו דורש מיומנויות פיסיות מיוחדות, או עמידה במנחים מורכבים. הוא מכסה קרוב ל – 85% משרירי הגוף בחמישה מנחי עמידה בלבד, וגם מטופלים בעלי מוגבלות בתנועה מפיקים את מרב התועלות של אימון גופני, ללא כל מאמץ פיסי ומבלי ליצור עומס יתר, או לחץ על המפרקים, הגידים והרצועות.

השימוש במכשיר מתאים למוסדות רפואיים גדולים, מרפאות פרטיות, מרכזי בריאות ושיקום, בתי חולים לרפואת ספורט, דיור מוגן לגיל הזהב ולשימוש ביתי.

כמו כן, מכשיר רטט הכלל גופי המהווה חלופה אולטימטיבית לפעילות גופנית מכל סוג ולכל מטרה. הוא מכשיר מולטי-פונקציונאלי המיועד להורדה במשקל וחיטוב הגוף, לשמירה על כושר ואימוני ספורט, לטיפול ושיקום של בעיות פיזיולוגיות ורפואיות מסוגים שונים, לתרפיה ושחרור גופני ונפשי ולשיפור איכות החיים של המתאמן.


דירוג המאמר:

תגיות של המאמר:

 עידית גל

 טיפולי הרזיה, חיטוב, צלוליט, אנטי אייג'ינג ופגמים אסתטיים



 


מאמרים נוספים מאת עידית גל
 
צלוליט כאויב על גופינו
08/02/11 | דיאטה
אין ספק שבעולם של היום ישנו דגש רב על המראה החיצוני שלנו. המראה החיצוני שלנו משמש ככרטיס ביקור ראשוני שלנו כבני אדם ויש לשים על כך דגש. תופעות כגון צלוליט משמשות כאויב על גופינו.

הרזיה יעילה
05/02/11 | דיאטה
אנשים רבים מאמינים שאת ההרזיה ישיגו באמצעות דיאטה. בהרבה מקרים, אלו שמצליחים הם אלו שהשיגו איזון בין הפעלת השרירים לצורך שריפת שומנים, לבין שמירה על תזונה מאוזנת.

גוף מושלם, לא לדוגמניות בלבד
18/01/11 | דיאטה
המדע כיום פועל לטובתנו, ובעזרת טכנולוגיה חדישה ומתקדמת ניתן לעצב את גופינו בהתאם לרצוננו מבלי לבלות שעות בחדר כושר.

אנטי אייג'ינג בשנת 2011
השנים משאירות את אותותיהן על גופנו, בין היתר אפשר לראות ביטוי לכך בעור הפנים. העור שהיה מתוח וחלק מקבל עם הזמן יותר ויותר קמטים.

סטימולציה לשרירים, כחלופה לפעילות גופנית
13/01/11 | דיאטה
כולם חולמים על גוף חטוב ומוצק. יש כאלו שמוכנים להשקיע שעות רבות ומאמץ פיזי כדי להשיג את התוצאות. איך מה עם אלו שלא? הטכנולוגיה המתקדמת של שנות האלפיים מביאה לכם פתרונות.

ספורט עבור חיים בריאים
04/01/11 | דיאטה
רובנו כבר מכירים את היתרונות הרבים שמציע לנו הספורט על ענפיו השונים. חיים בריאים יותר, אנרגיה במהלך היום, הרגשה כללית טובה יותר ועוד. לא מעט מתנסים במהלך השנים בתחומי ספורט שונים, אך לא בהכרח דבקים בכך לאורך זמן.

יופי ואסתטיקה ככרטיס ביקור
יופי הינו מושג חמקמק שרבים מאיתנו מנסים לאחוז בו במשך כל חיינו, אך רק מעטים נועזים מספיק כדי להכריז על עצמם שמצאו אותו. אז מה הוא אותו יופי, ומה אנחנו עושים על מנת להשיג אותו?

חיטוב הגוף בצורה יעילה ומבוקרת
22/12/10 | דיאטה
כמה מכם לא מסתכלים על שלטי החוצות – שלטים שמציגים נשים יפהפיות וגברים חטובים, וחולמים להראות כמוהם? חיטוב ועיצוב הגוף מניע רבים מאיתנו לפעול, אך לעיתים בדרכים שאינן בריאות לגוף שלנו.

חשיבותה של האסתטיקה
הרזיה, כושר גופני וכמובן טיפולי יופי הם לא מילה גסה. הם כלים שעומדים לרשותנו, ועלינו לרתום אותם לטובתנו. כי היופי בא מבפנים, והוא מתחיל בטיפוח העצמי ובדאגה שלנו לעצמנו ולצרכים שלנו.

דיאטה בשנת 2010
07/12/10 | דיאטה
מה עוד ניתן להגיד לגבי דיאטות שאתם עוד לא יודעים? שריפת קלוריות, שריפת שומנים וכמובן חיטוב ועיצוב הם מושגים שמוכרים לרבים מאיתנו, אבל כמה מאיתנו באמת מודעים להשלכות בדרך לשם?
     
 
שיווק באינטרנט על ידי WSI